IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen се заяде открито със Subaru

Новата реклама на ID.4 едва ли ще се хареса на японците (ВИДЕО)

Американското подразделение на Volkswagen заслужи доста критики през последната седмица след неуспешната първо-априлска шега, свързана с промяната на името на компанията. Това донякъде отвлече общественото внимание от няколкото нови реклами за електрическия ID.4, който германският производител се опитва да популяризира в Щатите.


VW ID.4


Последният клип с дължина 30 секунди разказва за това, как VW ID.4 е „по-добър за вашето семейство“ и как електрическият задвижващ механизъм на SUV-модела остава безшумен, като по този начин позволява на хората „да приемат сладките звуци на природата“. Всичко това е чудесно, докато във видеото не се появява Subaru Outback, което нарушава "музиката" на майката-природа със своя двигател с вътрешно горене.

Явното заяждане от страна на Volkswagen със собствениците на Subaru Outback, особено с тези със стикери "Обичам природата", си личи и от факта, че японският модел е доста изцапан, докато германският SUV направо блести от чистота. Това е явен намек за разликата между задвижваните с електричество превозни средства и тези с двигатели с вътрешно горене.



Засега обаче разликата в продажбите е доста сериозна, особено на пазара в САЩ. За първото тримесечия Volkswagen е продал общо 58 000 свои автомобила, като те са предимно с двигатели с вътрешно горене. В същото време резултатът на Subaru е 139 000 бензинови автомобила, но японският производител все още няма електрически модел в гамата си.

Снимка и видео: Volkswagen USA / YouTube

0 от 500
  • #47
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    С коли по 2,5-3 тона ще влезеш в първата локва и си до там. Но всъщност почти ти повярвах, че караш кола 560 к.с. - хахахаха. Та прочети пак статията, почеши се там където не те сърби и може да проумееш, че не всичко в живота е чалга и комплексарщина.
  • #46
    2 rate up comment 9 rate down comment
    До44 ( преди 3 години )
    С кой голф искаш да дойда? С дизеловия 4,2 V8 СУВ, или с бензиновото 4.0 литрово V8 комби? Едното е 340кс, другото е 560кс. Оставям избора на теб.
  • #45
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Руслан ( преди 3 години )
    Не е нормално да се прави такава реклама! Всяка кола си има плюсове и минуси! Спора е смешен и безмислен, все пак и симпатиите играят роля и това какво е карал човек до сега и какви впечатления има! Аз лично карам трети пасат и съм доволен но съм карал и японско покрай работата и там имам добри впечатления. Всичко е до нагласа и предубеденост!
  • #44
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    #50, ей добре, че си ти да ме светнеш. Аз как пък за 5 години каране, не съм нито един от проблемите. Такива фантазьори като теб, които не са виждали Субару на живо, са ми много забавни. Я кажи ти каква кола караш, че да се посмеем малко.
  • #43
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Юс ( преди 3 години )
    По света купуват нова кола, карат 3-4 години и сменят със следващия модел, тука гaньовцитр пишат за смяна на гарнитури, глави и скорости. 10-20 годишни кошници карате, нормално е да св трошат и ФВ и Субару...
  • #42
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Скдб ( преди 3 години )
    Аз съм карал и новия Форестър и новия Тигуан, първото си в джипка - с офроуд възможности, второто е наблегнато на по-хубав интериор и возия, всеки има право да си избира в крайна сметка живеем в свободна страна. жалко че повечето пишещи спорят за по 15 годишни кошници изнасилени от каране в Австрия, Германия и Италия без 1 стокова част останала. Дано се докоснете до нов авомобил и тогава ще видите, че разликите не са големи. Тука ми пишат за гарнитури и глави на мотори ццц и едните и другите...
  • #41
    11 rate up comment 5 rate down comment
    1221 ( преди 3 години )
    Ако не са дотациите от Бундестага Фолксваген щеше да е фалирал 2 пъти до сега! Япония не е дотирала никога своите производители, а те винаги са св развивали на пазарен принцип, някои по-добре, други не. Няма как да не ги уважаваш.
  • #40
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До №50 ( преди 3 години )
    Амиго, като ти чета коментара, по-скоро си описал някой Ваген, а не Субару!
  • #39
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    Тези изтъркани лафове си ги дрънкайте във форума на голфетките, докато жулите ракия и дъните чалга. Ако си много сигурен, че лъжа, вземи назаем един Кайен с 340 к.с. и заповядай да ми покажеш къде се гледа. Много такива после се чудят къде да се скрият от срам.
  • #38
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до 44 ( преди 3 години )
    я кажи кой показател на таблото гледаш най-много, докато правиш 0-100 км. Предполагам този за температурата..........