IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германци намериха фантастично надежден модел

Колко повреди се откриват след пробег от 100 000 км при 52 автомобила?

Германци намериха фантастично надежден модел

Експертите от германското издание Autobild проведоха нова серия тестове, за да определят колко са надеждни най-популярните автомобили, предлагани на пазара.

Методът е следният - всеки тестове автомобили изминават 100 000 км, като съответно журналистите записват всяка получена повреда. След това, колата преминава щателна техническа ревизия с помощта на експертите от DEKRA, като е разглобена напълно. В крайна сметка всяка машина получава финална оценка, като от 2014 г. тестът е преминат от 52 автомобила.

повреди

Класацията се обновява на определен период, а в момента лидер е Audi A3 Sportback g-tron - метанова версия на модела. Тя постига резултат, непознат до момента, като след 100 000 км при нея не е открита нито едва повреда.

повреди

Втората позиция е за Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI, който преминава 100 000 км толкова убедително, че журналистите решават да го използват за още 50 000. Отново сериозни проблеми липсват, като единствено съединителят е сменен по гаранция. Заради тези допълнителни 50 000 км Golf изпреварва Kia Sportage и Volvo XC60, които имат същата оценка.

Що се касае до Kia Sportage, нейната надеждност е определена като "много висока" - само 4 повреди. Толкова има и версията на Volvo XC60 с предно предаване, но при нея е открит проблем с ръждясването на долната част.

повреди

Интересното е, че на предпоследно място в класирането е друг модел на Audi  - кросоувърът Q3. След изминаване на 27 077 км при него отказва ламбда-сондата, а при 51 935 км от строя излиза и системата за рециркулация на газовете. След това се развалят биксеноновите фарове и скоростната кутия. "Audi има много работа за вършене, за да оправдае високите цени", е оценката на експертите.

Последното място е за дизеловото Subaru XV. Журналистите си мислят, че 100 000 км ще бъдат чиста формалност за японския модел, но се сблъскват с голям брой проблеми - износване на муфата на системата AWD, ръжда, увредени бутала на турбодизеловия мотор, счупена шофьорска седалка и лоша сглобка на салона.

Класацията според Autobild 

повреди
повреди
повреди
повреди

0 от 500