Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-надеждните марки на света

Lexus е лидер в класацията на J.D. Power

Най-надеждните марки на света

Американската агенция J.D. Power публикува ежегодната си класация за най-надеждните автомобили в света според техните марки. Изследването е направено през периода октомври-декември 2018 г., като са допитани 32 952 собственици на автомобили, моделна година 2016.

Те е трябвало да посочат брой проблеми, които са срещнали със своята кола. Така се изчислява средният брой дефекти при 100 автомобила от съответната марка. Лидер е Lexus със 106 повреди на 100 коли, следват Porsche и Toyota със 108/100.

Марка                                           Проблеми на 100 автомобила

J.D.Power

Любопитното е, че средният показател за автомобилната индустрия, според проучването, е 136/100. Ако обаче марките бъдат разделени на премиум и обикновени, се получава, че при луксозните и скъпи брандове средната стойност е 140/100, докато при достъпните автомобили е 135/100.

Това кара експертите от J.D. Power да се усъмнят в широко разпространеното твърдение, според което скъпите и луксозни автомобили са по-здрави от останалите. Подобна тенденция личи и от Топ 10 на класацията, където има 4 премиум-марки и 6 бранда, произвеждащи достъпни модели (въпреки че за MINI може да се спори в коя група да попадне).

Победители в отделните класове

Малка кола: Chevrolet Sonic

Компактна кола: Buick Verano

Компактна спортна кола: MINI Cooper

Компактна мултифункционална кола: Kia Soul

Компактен премиум: Lexus ES

Средноразмерна кола: Toyota Camry

Средноразмерна спортна кола: Dodge Challenger

Средноразмерен премиум: BMW 5-Series

Голяма кола: Buick LaCrosse

Малък SUV: Volkswagen Tiguan

Малък премиум SUV: Audi Q3

Компактен SUV: Chevrolet Equinox

Компактен премиум SUV: BMW X3

Среден пикап: Nissan Frontier

Среден SUV: Hyundai Santa Fe

Среден премиум SUV: Lexus GX

Миниван: Chrysler Town & Country

Голям SUV: Ford Expedition

Голям лек пикап: Toyota Tundra

Голям тежък пикап: Chevrolet Silverado HD

Снимки: J.D. Power

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ceko27 ( преди 3 месеца )
    Опел Корса 1.2 надеждно икономична машинка ... !@
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Вижте сега. Цената и качеството са свързани. Неможе да очакваш кола за 30-40 000лв. да е същото качество както някоя за 150 - 200 000 лв. Богатите не са тъпи да избират скъпите марки. Мога да ви кажа ,че един хюндай след 6 години както и пежото се скапват. Имам познати от които имам наблюдение. Средните марки издържат по 100 - 150 000 и започват да се разскърцват и вибрации се появяват. Докато Ауди БМВ и Мерцедес започват след 300 000 км. Това е факт. А Аз най-мразя да чувам някакви шумове.
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Безумец ( преди 4 месеца )
    От повреда до повреда има огромна разлика. Тези приравняват спукан цилиндър и заяждаща дръжка на вратата. Поредна безмислена класация.
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    ime ( преди 4 месеца )
    Аз само не разбрах след като това са "най- надежните" автомобили в ЦЯЛ СВЯТ, това допитване само в САЩ ли е правено или в цял свят??? Но където и да е бройката запитани (под 33 хиляди) е направо СМЕШНА!
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    много големи проблеми с китайския премиум волво на 100 продадени 200 сервиза много здрави това е шведско качество майна
  • #12
    5 rate up comment 11 rate down comment
    .................... ( преди 4 месеца )
    Нямам нищо против lexus но малко ме съмнява да дава по малко дефекти от porsche лично мнение
  • #11
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Карам Ауди Q7, но никога не бих обидил човек с Лексус или Форд Фиеста, какво е това мерене на полови органи в тоя сайт не мога да разбера. Карайте си каквото ви е кеф и не обиждайте марките. Не си правете изводи за марките, когато тук някой ви предлага кола на 500К км. С превъртян километраж на 150К км. Всички коли след 300-400К км. Искат сериозно обслужване и ск. Кутии, дюзи.. и вие си козвате баси трошляка, не е просто са и взели живота преди това.
  • #10
    9 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Абе това Лексус си е Тойота отвсякъде. А въобще не ми хвалете тойота. Както се казва за умряла работа или хубаво или нищо. Факт е, че немските коли са най-надеждни. Това да не ви се случи да се блъснете с тойота в ауди до 5 - 6 години. Виждал съм как аудито е ударено леко а другата кола е директно за боклука. За мен това е най-важно, да оцелея. Колко ще платя затова няма значение.
  • #9
    18 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    А това за "архаичната" механика на Лексус е пълна глупост! Те многократно бяха първи по иновации! Наприемер Лексус първи внедриха серийно 8 степенната автоматична скоростна кутия......също първи направиха хибриден СУВ и то преди 13 години! Немците тогава още разказваха басните за чистия дизел.
  • #8
    12 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Немските преимуми са направени от китайска пласмаса! Лъскава опаковка а вътре чарколака е ширпотреба със най долно качество. Естествено като трябва нещо да се ремонтира цените завишени със 100-200%. А Лексус се произвежда само в Япония. Затова колите им са качествени.