IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Германци намериха фантастично надежден модел

Колко повреди се откриват след пробег от 100 000 км при 52 автомобила?

Германци намериха фантастично надежден модел

Експертите от германското издание Autobild проведоха нова серия тестове, за да определят колко са надеждни най-популярните автомобили, предлагани на пазара.

Методът е следният - всеки тестове автомобили изминават 100 000 км, като съответно журналистите записват всяка получена повреда. След това, колата преминава щателна техническа ревизия с помощта на експертите от DEKRA, като е разглобена напълно. В крайна сметка всяка машина получава финална оценка, като от 2014 г. тестът е преминат от 52 автомобила.

повреди

Класацията се обновява на определен период, а в момента лидер е Audi A3 Sportback g-tron - метанова версия на модела. Тя постига резултат, непознат до момента, като след 100 000 км при нея не е открита нито едва повреда.

повреди

Втората позиция е за Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI, който преминава 100 000 км толкова убедително, че журналистите решават да го използват за още 50 000. Отново сериозни проблеми липсват, като единствено съединителят е сменен по гаранция. Заради тези допълнителни 50 000 км Golf изпреварва Kia Sportage и Volvo XC60, които имат същата оценка.

Що се касае до Kia Sportage, нейната надеждност е определена като "много висока" - само 4 повреди. Толкова има и версията на Volvo XC60 с предно предаване, но при нея е открит проблем с ръждясването на долната част.

повреди

Интересното е, че на предпоследно място в класирането е друг модел на Audi  - кросоувърът Q3. След изминаване на 27 077 км при него отказва ламбда-сондата, а при 51 935 км от строя излиза и системата за рециркулация на газовете. След това се развалят биксеноновите фарове и скоростната кутия. "Audi има много работа за вършене, за да оправдае високите цени", е оценката на експертите.

Последното място е за дизеловото Subaru XV. Журналистите си мислят, че 100 000 км ще бъдат чиста формалност за японския модел, но се сблъскват с голям брой проблеми - износване на муфата на системата AWD, ръжда, увредени бутала на турбодизеловия мотор, счупена шофьорска седалка и лоша сглобка на салона.

Класацията според Autobild 

повреди
повреди
повреди
повреди

0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До: до номер 4 ( преди 6 месеца )
    И кое им е различното? Малко формата на ламарините и нищо друго. Платформа, шаси, компоненти и цялата карантия е 1:1. Та кажи кое им е точно различното. Ако искаш ползвай гугъл и който сайт си искаш. Хората са ти ги написали нещата. Чети преди да пишеш!
  • #11
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Като прочетох заглавието, че германци били намерили фантастично здрав модел и веднага разбрах, че пак става въпрос за поредните им лъжи и че със сигурност модела ще е немски. Изобщо не съм се заблудил като продължих по-надолу... Отново немски партенки и пак ни заливат с тяхната помия! Как не им омръзна да лъжат и да заблуждават не зная.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Хахахаха 1.4 TSI, мАтора ли ве немски джендъри? Той ли е надежден? Явно яко сте го закъсали с продажбите му и му правите такива пошли реклами. Този двигател има хиляди проблеми, а един всеизвестен е, че харчи много масло. Ако не вярвайте влезте в някой немски автомобилен форум и вижте какво пишат реалните собственици. Ама то да беше само мотора. Тези коптори са пълни с всякакви и всевъзможни проблеми. Електроника, датчици, окачване и т.н.
  • #9
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Не на лъжата ( преди 6 месеца )
    И тази "класация" е опорочиха с наглите си лъжи. Къде в списъка е Тойота Приус? Защо е махната? Защото за 100 000 км имаше 2 изгорели лампи, а при разглобяването на колата се установи, че е като нова и няма почти никакви износвания. Сглобиха я и решиха да я тестват до 200 000 км и на 170 и няколко хил. я "откраднаха" и така прекратиха експеримента. Та до тези км имаше 0 проблема и освен за консумативи в сервиз не бе влизала. Така, че АБ и спонсора и ВАГ да си гледат работата с тези нагли лъжи!
  • #8
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до номер 4 ( преди 6 месеца )
    Чиче, Golf и Golf Sportsvan са различни коли, които се произвеждат в различни заводи. И Sportsvan не е комби :) Питай гугле, преди да пишеш
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Avtodzambazov ( преди 6 месеца )
    Защо не тестват коли от нашите борси дето са 300-400 хил. реални км.?
  • #6
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Колата, класирана на второ място, е със сменен съединител преди да навърти 150 хил км. Само това ми е достатъчно, за да разбера каква глупост е тази класация.
  • #5
    15 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 6 месеца )
    Класация на АутоБилд = пълен смях...
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Комбито Golf 1.4 TSI е на второ място с 4 повреди, а същата кола хечбек има 32 повреди на 47-мо място :-)
  • #3
    15 rate up comment 2 rate down comment
    none ( преди 6 месеца )
    Много поръчкова класация. Точно 1.4 TSI мотора много го "хвалят" но иначе тук е на второ място. Прави впечатление, че някой производители, които със сигурност ще променят класацията изобщо липсват (като Хонда например), а други (като Тойота и Рено) не участват с най-добрите си двигатели и модели а с някакви нишови такива. Изобщо представителната им извадка е под всякаква критика, и заглавието на статията трябва да бъде: Класация на най-надеждните германско/корейски модели.