IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford разчита на удар с новия Focus

Новото поколение на Ford Focus ще бъде на пазара в Европа в началото на 2011.

Ford разчита на удар с новия Focus
От Ford са си поставили високата цел с този модел да детронират Volkswagen Golf като най-добре продавания автомобил в Европа. Идеята е новият Focus не просто да бъде силен играч на пазара в Европа (и сега той е такъв), а да се превърне в Номер 1 на Стария континент.

Всъщност амбицията е дори още по-голяма, защото новото поколение на Focus ще бъде глобален модел и ще се продава и в САЩ и на други пазари. Американската версия на новия Focus ще бъде показана още този януари на автомобилния салон в Детройт.

Външният вид на бъдещия Focus ще бъде доста по-спортен и ще има силует по-скоро на купе. „Новият хечбек Focus ще бъде по-нисък и спортен”, казва източник от Ford. Позицията на водача (така наречената H-point) и при двете версии на хечбека (с три и с пет врати), ще бъде по-ниска. Това ще позволи височината на целия автомобил да бъде намалена и колата да придобие спортното излъчване за което говорят във Ford. Шасито на новия Focus също ще претърпи промени и ще бъде настроено доста по-спортно.

Интериорът на Focus ще има своя собствена тема, без да повтаря никой от новите модели на Ford. Таблото ще бъде разположено под ъгъл към водача, така че да му дава най-добър поглед към циферблатите. Като цяло ще има вида на самолетен кокпит.
Ford Focus ще бъде с набор от новото семейство бензинови турбодвигатели EcoBoost. „Предвиждаме всички наши бензинови двигатели да имат по-малък обем, система за директно впръскване на горивото и по-висока мощност”, казва източникът от Ford.
„Горещата” версия Focus ST вече няма да бъде с двигателя с пет цилиндъра и обем 2.0 литра от Volvo. Новият ST ще бъде с четирицилиндров турбодвигател с обем 2.0 литра и мощност 276 к.с. Във Ford работят и върху ново семейство бензинови двигатели с три цилиндъра с обем 1.0 и 1.2 литра. Това се налага заради идващите много по-строги норми за вредните емисии в Европа (EU5 и EU6).

Разбира се бъдещият Focus ще се предлага и с широк набор от турбодизелови двигатели. Възможно е обаче, част от дизеловите двигатели да бъдат заменени с бензинови двигатели с три цилиндъра, за които от Ford твърдят, че ще дават разход на гориво и динамика типични за малките дизелови двигатели.
0 от 500
  • #42
    3 rate up comment 1 rate down comment
    WRC ( преди 16 години )
    "що не вземеш да прочетеш една книжка? От 25 години няма нито един тест в който Голфа да не е победител",.... дай да видим една такава книжка,но да не е Аутобилд,а!Макар,че погледни Аутобилд от послдните два месеца,имаше сравнение на Голф 6.Ами не беше добре,лоши спирачки,на лосовия тест носи задницата като бита ***,евтини мокечета.... Не приказвай празни приказки,а нещо конкретно.25 години,как не,дали пък не бяха 125 години,а!Смотанякк!
  • #41
    3 rate up comment 1 rate down comment
    eao ( преди 16 години )
    къде видя местни пилоти,че нещо май се обърка!Резглеждам от последната година броевете и са все писани от немци.На луд ли си правиш,или си мислеше,че няма да проверим
  • #40
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    TURBOOLIGOFREN, НАПРАВИ СИ ЕДНА ЗЛОДЕЙКА И СЕ КРОТНИ МАЛКО....ЦЕЛИЯТ САЙТ СИ ОСРАЛ С АМЕРИКАНСКИТЕ СИ ***...
  • #39
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ti si turbo oligofrennqma li ban za teb
  • #38
    3 rate up comment 1 rate down comment
    TURBO ( преди 16 години )
    Отново добри новини от първата автокомпания на света идваща от най-развитата икономика и световна сила - лидер! Фокус вече над 20 години е НОМЕР 1 модел на фирмата и разби голфа още тогава, както и бръмбара го разби фиестата доста години преди това. Още повечето фирми *** раните нанесени от МОДЕЛ - Т, който завладя планетата!!! Новият ФОКУС разбива в момента заедно с ФИЕСТА и КА са лидери!!! Следващото поколение ще размаже!
  • #37
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    дрън дрън плявавтора е фиеста по продажби след голф и с никакъв шанс да го задминефокуса не е лош, но е форд
  • #36
    3 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 16 години )
    А за надеждността, вярвате на предрасъдъци. Например, в продължителния тест на Ауто Билд (джобното списание на VW), в десетката има 3 Форда, единия е Фокус. В последната десетка, има 4 VW! Най-челния VW е на 22-ро място.Преди няколко години Фокус спечели приза на TUV за най-добър употребяван автомобил с най-малко проблеми.Адски препоръчван е за покупка втора употреба, защото е много солиден технически.Вземе с осведомете вместо да слушата квартални майстори, дето ще видат такива коли след 20г.
  • #35
    3 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 16 години )
    Това е предположение как ще изглежда, а маскираният автомобил е муле с каросерия от сегашното поколение.Грам не разбирам какво плюете Фокуса. Висчки специалисти са го признали за най-дниамичния и с добро поведение на пътя в класа. Вземете прочетете. Настоящия модел се сменя след малко повече от година, нормално токуч що излезлия Голф 6 (всътщшност 5.5) да дръпне малко. В класа най-продаван е Голф (с огромен принос на Германия), втори е Фокус в Европа.
  • #34
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ауто-билд е немско но тестовете се правят в различни страни с тест пилоти от страните в които се тестват. Ауто-билд излиза в 90% от страните в Европа и 60% от инфото в броевете е от месни тестове на месни пилоти. А когато французина каже ,че Голфа е по-добър пред Ситроена,Реното и Пежото кво да си мисля?
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ама да бе не било с много ха ха ***. В класа ,след Голф е Фокус с наполовина продажби. Ако Двойно повече от втория Форд Фокеус не е много... Ето ти да четеш ,че да не изглеждаш и другаде толкова *** и да се излагаш. Прочети това:http://news.automedia.bg/read/8109.html