IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford разчита на удар с новия Focus

Новото поколение на Ford Focus ще бъде на пазара в Европа в началото на 2011.

Ford разчита на удар с новия Focus
От Ford са си поставили високата цел с този модел да детронират Volkswagen Golf като най-добре продавания автомобил в Европа. Идеята е новият Focus не просто да бъде силен играч на пазара в Европа (и сега той е такъв), а да се превърне в Номер 1 на Стария континент.

Всъщност амбицията е дори още по-голяма, защото новото поколение на Focus ще бъде глобален модел и ще се продава и в САЩ и на други пазари. Американската версия на новия Focus ще бъде показана още този януари на автомобилния салон в Детройт.

Външният вид на бъдещия Focus ще бъде доста по-спортен и ще има силует по-скоро на купе. „Новият хечбек Focus ще бъде по-нисък и спортен”, казва източник от Ford. Позицията на водача (така наречената H-point) и при двете версии на хечбека (с три и с пет врати), ще бъде по-ниска. Това ще позволи височината на целия автомобил да бъде намалена и колата да придобие спортното излъчване за което говорят във Ford. Шасито на новия Focus също ще претърпи промени и ще бъде настроено доста по-спортно.

Интериорът на Focus ще има своя собствена тема, без да повтаря никой от новите модели на Ford. Таблото ще бъде разположено под ъгъл към водача, така че да му дава най-добър поглед към циферблатите. Като цяло ще има вида на самолетен кокпит.
Ford Focus ще бъде с набор от новото семейство бензинови турбодвигатели EcoBoost. „Предвиждаме всички наши бензинови двигатели да имат по-малък обем, система за директно впръскване на горивото и по-висока мощност”, казва източникът от Ford.
„Горещата” версия Focus ST вече няма да бъде с двигателя с пет цилиндъра и обем 2.0 литра от Volvo. Новият ST ще бъде с четирицилиндров турбодвигател с обем 2.0 литра и мощност 276 к.с. Във Ford работят и върху ново семейство бензинови двигатели с три цилиндъра с обем 1.0 и 1.2 литра. Това се налага заради идващите много по-строги норми за вредните емисии в Европа (EU5 и EU6).

Разбира се бъдещият Focus ще се предлага и с широк набор от турбодизелови двигатели. Възможно е обаче, част от дизеловите двигатели да бъдат заменени с бензинови двигатели с три цилиндъра, за които от Ford твърдят, че ще дават разход на гориво и динамика типични за малките дизелови двигатели.
0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    хахахах абе пумияриза какъвто и автомобил да е статията ВИНАГИ се стига до VW и голф :)така - това е марката и модела с който всички се сравняват и говорятсамо комплексарите в бг обаче си позволяват да плюят и каят като бесни пумияри По света марката е уважавана, търсена и купуваназа разлика от бмв и сие :)даже форд фиеста е втора по продажби в европа :)
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    krasi ( преди 16 години )
    razlikata v prodajbite m/u Golf i Fiesta e pod 10% , za kakva hegemoniq na Golf stava duma !?
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    y12 ( преди 16 години )
    "хегемония на Голф в сегмента"....а бе ти добре ли си,какво?!?Чак пък толкова промит мозък да си!Нали се сещаш,че ако не го купуват германците,няма кой.Ако изкарат статистика по държави,че ти се попари ентусиазма.Хегемония на голф,... ***!
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Дани ( преди 16 години )
    Какъв голф,бе веселяк!Виж в YouTube как Hyundai i30 направи голфа за смях на лосовия тест и на спирачките(напиши Hyundai i30 vs Golf и се любувай).А ако разбираш немски,ще чуеш как германците са недоволни от качеството на салона.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    danzka ( преди 16 години )
    Не обръщайте внимание на Аутобилд.Германци пишат за германски коли смешка.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    expert ( преди 16 години )
    пич,отвори Аутобилд и прочети наистина теста на Голф 6,не дрънкай врели-некипели.Макар,че е само на хартия,поне се вижда,че изобщо не е най-икономична и най-динамична.Но има и по-лошо,самите редактори признават,че спирачките са под средното ниво,доста лоши.Един от най-лошите спирачни пътища.Така,че като казваш на някой да чете,по-добре първо ти го направи.Голфа е под средната черта за бранша.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    настоящия фокус след една година и 37 000 км вече всяка седмица е в сервизана малоумния ми съсед като му разправях по добре си вземи кия не ме слушашесега му се реве
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    V ( преди 16 години )
    А да не би пък Форд нещо да са дръпнали ? Все същите уж лъсакви но мега евтини материали в последното покоеление на фокус...карал съм го ...А да не би Форд да са избягали някога от "славата си" - най-хубавият Форд е подарения Форд .....Като пишеш глупости поне бъди малко обективен ...След няколко години каране всички знаем кое се чупи повече ... Форда ... а не Голфа дето всички го плюят ....затова има документални филми за този легендарен и до днес модел в ниския сегмент ...
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    remote ( преди 16 години )
    чак в 2011,... наистина Ford са в криза.Аз карам актуалния Фокус.Ами не е върха на качеството.Дано са преработили изцяло задното окачване,който е карал знае за какво говоря.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Първо вземи книжка, после изгони майка си и баща си ,продай полу-срутената барака,която наричате семейно жилище, върни на вторични суровими 88тона хартия и със събраните пари си купи Голф ! И след като вече имаш Голф и го покараш ,ела да обясняваш пак. Ама ей така на пук да говориш е просто смешно. Още повече ,че в тестовете Голфа е толкова по-напред от останалите конкуренти, че тряя си егати мазухиста ,ча да предпочетеш друго в тоя клас при смазващата хегемония на Голф в сегмента.