IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford разчита на удар с новия Focus

Новото поколение на Ford Focus ще бъде на пазара в Европа в началото на 2011.

Ford разчита на удар с новия Focus
От Ford са си поставили високата цел с този модел да детронират Volkswagen Golf като най-добре продавания автомобил в Европа. Идеята е новият Focus не просто да бъде силен играч на пазара в Европа (и сега той е такъв), а да се превърне в Номер 1 на Стария континент.

Всъщност амбицията е дори още по-голяма, защото новото поколение на Focus ще бъде глобален модел и ще се продава и в САЩ и на други пазари. Американската версия на новия Focus ще бъде показана още този януари на автомобилния салон в Детройт.

Външният вид на бъдещия Focus ще бъде доста по-спортен и ще има силует по-скоро на купе. „Новият хечбек Focus ще бъде по-нисък и спортен”, казва източник от Ford. Позицията на водача (така наречената H-point) и при двете версии на хечбека (с три и с пет врати), ще бъде по-ниска. Това ще позволи височината на целия автомобил да бъде намалена и колата да придобие спортното излъчване за което говорят във Ford. Шасито на новия Focus също ще претърпи промени и ще бъде настроено доста по-спортно.

Интериорът на Focus ще има своя собствена тема, без да повтаря никой от новите модели на Ford. Таблото ще бъде разположено под ъгъл към водача, така че да му дава най-добър поглед към циферблатите. Като цяло ще има вида на самолетен кокпит.
Ford Focus ще бъде с набор от новото семейство бензинови турбодвигатели EcoBoost. „Предвиждаме всички наши бензинови двигатели да имат по-малък обем, система за директно впръскване на горивото и по-висока мощност”, казва източникът от Ford.
„Горещата” версия Focus ST вече няма да бъде с двигателя с пет цилиндъра и обем 2.0 литра от Volvo. Новият ST ще бъде с четирицилиндров турбодвигател с обем 2.0 литра и мощност 276 к.с. Във Ford работят и върху ново семейство бензинови двигатели с три цилиндъра с обем 1.0 и 1.2 литра. Това се налага заради идващите много по-строги норми за вредните емисии в Европа (EU5 и EU6).

Разбира се бъдещият Focus ще се предлага и с широк набор от турбодизелови двигатели. Възможно е обаче, част от дизеловите двигатели да бъдат заменени с бензинови двигатели с три цилиндъра, за които от Ford твърдят, че ще дават разход на гориво и динамика типични за малките дизелови двигатели.
0 от 500
  • #52
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гледащ ( преди 16 години )
    Хора стига сте се чепкали ами кажете че неразбрах от заглавието "Ford разчита на удар с новия Focus" - ударът челен ли ще е или страничен? :)
  • #51
    3 rate up comment 1 rate down comment
    zzz ( преди 16 години )
    Бате, я вЕрно намери линка, че ми стана интересно как в Италия няма нито една италианска кола в четворката ??? Знаеш ли кога жабара ще предпочете Тойота и Форд пред Фиат, например ...
  • #50
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 16 години )
    Идеални са си Фордовете в момента. За втора поредна година ДЕТРОНИРАТ VW в Чехия, Словакия и Унгария. Само, че и Корейците са много силни- дишат им във врата!
  • #49
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Лудия си ти. Само от началото на годината до сега има три теста в Англия на летище а тестовите пилоти бяха пилотите на изстребители. Имаше и във Франция тест пилота се казва Жак русоляв и доста висок и е доста известен тест пилот на Ауто-билд ,Тест пилота на R8 бе Хърватин и теста бе правен в Хърватия!И т.н. да не споменавам ,че и 50% от списанието е посветено на месните национални авто-събития.А списанието излиза в цял свят и във всяка страна е различен броя именно защото са различни тестовете.
  • #48
    3 rate up comment 1 rate down comment
    WRC ( преди 16 години )
    Абе *** кви ги дрънкаш с моя ник бе глупакооо. Толкова ли те е срам да пишеш с свой ник? Или такива тъптии си писал ,че те е срам да не разберат хората ,че си чак толкова ***. Ще пита за книжки тъпака. Не виждам какъв е смисъла да пишеш тъпни с моя ник? Искаш нещо да ми направиш мръсно ли ? Какво? Нещо сме спорили ли? Баси тъпака си. Ходи си чеши главата и си измисли ник а недей да се правиш на други хора селянче тъпо.
  • #47
    3 rate up comment 1 rate down comment
    МЕН ( преди 16 години )
    Хаха притежанието на форд действа добре на социалните контакти, човек натрупва цяла камара познати майстори.. Фокус пак ще е трети както винаги - пак ще го хвалят британците и пак няма да мине пред двата еталона в сегмента, хубавото е че три модела назад стоповете са еднакви та ще са на далавера частите, даже четвърти защото корейските машинки бързо трупат почитатели...
  • #46
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Книжката се нарича Ауто-билд. Ся ясно ,че 2лв. явно са много пари за теб ама си купи 2-3 броя и все ще попаднеш поне на един тест на Голф. А самия факт ,че пташ за книжки ,при положение ,че в Ауто-билд при 48броя годишно поне в 10 ще има тест на Голф а това ,че не го знаеш само е показателно колко четеш авто-литература. Тоест изобщо.Освен това явно си толкова *** ,че дори не правиш разлика между сегментите ,кво ми даваш Фиестата за пример?Първо ,че е друг клас и второ е 3 пъти по евтина от Голф
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    E tova e nqkoi koito da razbira i da kaje neshto smisleno ! ! ! ! Ford rulez
  • #44
    4 rate up comment 1 rate down comment
    tarantino ( преди 16 години )
    За 2008 в Италия най-добрите в С-сегмента бяха 1.Форд Фокус 2.Hyundai i30 3.Mazda3 4.Toyota Corolla . Octavia и Golf бяха на последните две места.Само да намеря линка,ще ви го пусна.
  • #43
    3 rate up comment 1 rate down comment
    WRC ( преди 16 години )
    я провери пак колко продадени фиести има и колко голфа,пък тогава се изцвъквай.Разликата наистина е малка