IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford разчита на удар с новия Focus

Новото поколение на Ford Focus ще бъде на пазара в Европа в началото на 2011.

Ford разчита на удар с новия Focus
От Ford са си поставили високата цел с този модел да детронират Volkswagen Golf като най-добре продавания автомобил в Европа. Идеята е новият Focus не просто да бъде силен играч на пазара в Европа (и сега той е такъв), а да се превърне в Номер 1 на Стария континент.

Всъщност амбицията е дори още по-голяма, защото новото поколение на Focus ще бъде глобален модел и ще се продава и в САЩ и на други пазари. Американската версия на новия Focus ще бъде показана още този януари на автомобилния салон в Детройт.

Външният вид на бъдещия Focus ще бъде доста по-спортен и ще има силует по-скоро на купе. „Новият хечбек Focus ще бъде по-нисък и спортен”, казва източник от Ford. Позицията на водача (така наречената H-point) и при двете версии на хечбека (с три и с пет врати), ще бъде по-ниска. Това ще позволи височината на целия автомобил да бъде намалена и колата да придобие спортното излъчване за което говорят във Ford. Шасито на новия Focus също ще претърпи промени и ще бъде настроено доста по-спортно.

Интериорът на Focus ще има своя собствена тема, без да повтаря никой от новите модели на Ford. Таблото ще бъде разположено под ъгъл към водача, така че да му дава най-добър поглед към циферблатите. Като цяло ще има вида на самолетен кокпит.
Ford Focus ще бъде с набор от новото семейство бензинови турбодвигатели EcoBoost. „Предвиждаме всички наши бензинови двигатели да имат по-малък обем, система за директно впръскване на горивото и по-висока мощност”, казва източникът от Ford.
„Горещата” версия Focus ST вече няма да бъде с двигателя с пет цилиндъра и обем 2.0 литра от Volvo. Новият ST ще бъде с четирицилиндров турбодвигател с обем 2.0 литра и мощност 276 к.с. Във Ford работят и върху ново семейство бензинови двигатели с три цилиндъра с обем 1.0 и 1.2 литра. Това се налага заради идващите много по-строги норми за вредните емисии в Европа (EU5 и EU6).

Разбира се бъдещият Focus ще се предлага и с широк набор от турбодизелови двигатели. Възможно е обаче, част от дизеловите двигатели да бъдат заменени с бензинови двигатели с три цилиндъра, за които от Ford твърдят, че ще дават разход на гориво и динамика типични за малките дизелови двигатели.
0 от 500
  • #72
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Манонимен ( преди 16 години )
    http://news.automedia.bg/read/8015.html когато шефовете на Honda и Nissan признаят това за някоя немска марка,ела ми се обади!Айде лек,лапай биберона и в кошарата!
  • #71
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Манонимен ( преди 16 години )
    Ами не знам,малко е тъпо,но в Гърция точно Hyundai е най-продавана марка трета поредна година.Искаш ли да сравним стандарта на гърците с нашия,а?Или пък на чехите..?Явно тук стандарта е "най-старшен",такаще да е.Ама те едни продажби на нови голфове в БГ,не ти е работа,на опашка чакат!Ха,ха,ха,... добре,че има *** парчета като теб,да се забавлявам!
  • #70
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Айде бе..то пък един пазар в Чехия,много ясно че ще се купуват корейските кашони като нямат пари!И ние сме ходили там,страшният стандарт разбираш ли!И не се опитвай да ми обесняваш за какво става въпрос,знам ви много добре!
  • #69
    4 rate up comment 1 rate down comment
    shit ( преди 16 години )
    твоята философия я обясни на немците.Деликатно ще се отдръпнат от теб,защото ще очакват да им замиришеш на боклуук от ровенето по кофите.Те така ще те възприемат.
  • #68
    4 rate up comment 1 rate down comment
    zetro ( преди 16 години )
    що не си купиш нова жигула, или Тата....е аз предпочитам 10 годишна "немкиня". Мой приятел дето си купи нова Фабия за 17 бона, без да смятаме автокаското и скъпия данък, сега след 5 години не може да й вземе 5 хиляди. Можеш ли да калкулираш колко му е излезнал разхода на ктилометър?
  • #67
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Ники ( преди 16 години )
    Абсолютно пав си!Другото име на "Аутобилд" е "Фолксваген" билд! В "Дженте & мотори" Алфата е върха на сладоледа, в "Л' аутомобил" рендетата, пежата и другите френски бангии са най-добри, "Аутомотор унд шпорт" не признава друго освен БМВ. Истината е една - най-добрият автомобил е новият! Ако може и да е служебен... :)
  • #66
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    не се вижда нищо ударно в този фокус
  • #65
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Enco ( преди 16 години )
    Е как така Hyundai приемат 700 монтажници,а VAG съкратих толкова персонал от Шкода?Все пак Чехия е в сърцето на Европа.Трябваше немците(VAG) да са водещи във всичко там.
  • #64
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 16 години )
    Виж сега, какво става реално. Завода на Хюндай в Ношовице, 20км южно от Острава приема за 3 месеца нови 700 монтажници и започва работа на две смени. Същевременно Форд е на 4-то място по продажби тук в Чехия за периода 1-9 месец 2009г. Фолксваген са 6-ти, ама ще завършат годината и по-зле. След Шкода втори и трети са Хюндай и Киа. А това новото Поло дето го тествате в Бг още не съм го виждал тук ( не съм сляп ). Толкова от Чехия.
  • #63
    3 rate up comment 1 rate down comment
    фокус мокус ( преди 16 години )
    страшен е фокуса!!!