IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford разчита на удар с новия Focus

Новото поколение на Ford Focus ще бъде на пазара в Европа в началото на 2011.

Ford разчита на удар с новия Focus
От Ford са си поставили високата цел с този модел да детронират Volkswagen Golf като най-добре продавания автомобил в Европа. Идеята е новият Focus не просто да бъде силен играч на пазара в Европа (и сега той е такъв), а да се превърне в Номер 1 на Стария континент.

Всъщност амбицията е дори още по-голяма, защото новото поколение на Focus ще бъде глобален модел и ще се продава и в САЩ и на други пазари. Американската версия на новия Focus ще бъде показана още този януари на автомобилния салон в Детройт.

Външният вид на бъдещия Focus ще бъде доста по-спортен и ще има силует по-скоро на купе. „Новият хечбек Focus ще бъде по-нисък и спортен”, казва източник от Ford. Позицията на водача (така наречената H-point) и при двете версии на хечбека (с три и с пет врати), ще бъде по-ниска. Това ще позволи височината на целия автомобил да бъде намалена и колата да придобие спортното излъчване за което говорят във Ford. Шасито на новия Focus също ще претърпи промени и ще бъде настроено доста по-спортно.

Интериорът на Focus ще има своя собствена тема, без да повтаря никой от новите модели на Ford. Таблото ще бъде разположено под ъгъл към водача, така че да му дава най-добър поглед към циферблатите. Като цяло ще има вида на самолетен кокпит.
Ford Focus ще бъде с набор от новото семейство бензинови турбодвигатели EcoBoost. „Предвиждаме всички наши бензинови двигатели да имат по-малък обем, система за директно впръскване на горивото и по-висока мощност”, казва източникът от Ford.
„Горещата” версия Focus ST вече няма да бъде с двигателя с пет цилиндъра и обем 2.0 литра от Volvo. Новият ST ще бъде с четирицилиндров турбодвигател с обем 2.0 литра и мощност 276 к.с. Във Ford работят и върху ново семейство бензинови двигатели с три цилиндъра с обем 1.0 и 1.2 литра. Това се налага заради идващите много по-строги норми за вредните емисии в Европа (EU5 и EU6).

Разбира се бъдещият Focus ще се предлага и с широк набор от турбодизелови двигатели. Възможно е обаче, част от дизеловите двигатели да бъдат заменени с бензинови двигатели с три цилиндъра, за които от Ford твърдят, че ще дават разход на гориво и динамика типични за малките дизелови двигатели.
0 от 500
  • #92
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Бих казал следното. Карам Форд Фиеста от 2006 година и не мисля да сменям марката с друга. Тук четох разни злобни изказвания за Форд, Но имам чувството, че са писани от хора, които са искали да им купят Фауве или БМВ, а са им купили Форд. За мен Форд си е достатъчно качествена марка. Фиестичката навъртя 50 000 без никакви проблеми. Тогава се питам, защо да сменям марката, след като новата Фиеста е светлинни години пред конкурентите?
  • #91
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Nikolay ( преди 16 години )
    Според мен една кола трябва да е икономична ,евтина и красива , а каква марка е нема значение. Ама и FORD не са най-добрите между другото.
  • #90
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    турбо къде си? пак ли си налапал ауспуха на някой американски масълкар, а ?
  • #89
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 16 години )
    Когато Фокус излезе на пазара,размаза всичко,бая фирми се опулиха.Тази кола не е за подценяване,той е революционен модел за форд като дизайн и технология,от пускането му 98-*** до сега печели 60 награди включително 2-пъти кола на годината и "зелена кола" на годината (2008) с модела ECOnetics.Жалко,че повечето изказвания тук са неуместни.
  • #88
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Слави ( преди 16 години )
    форд разчита на удар? ем че ги удари някой бе :)
  • #87
    3 rate up comment 1 rate down comment
    timev ( преди 16 години )
    Този AZ излезе доста ограничен.Според него само немците могат да правят коли..?!Доста е невеж!И аз гледах в YouTube клипа на AutoMotor$Sport сравнението точно на голф с хюндая,където корейката утрепа голфа по всичко,не му остави шанс.Обратно на съмнителното мнение на жълтите журналисти от доказано пристрастното издание Аутобилд.
  • #86
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Не става въпрос за тебе бе човек,просто ти говориш все едно продават 500000 нови автомобила на година!Не сте таргета на автопроизводителите защото все още слаби като икономика,както и другите нови във шенген,ииииии....какъв ваген те гони и тебе,къде е ставало въпрос за тях,статията е за форд!Абе вие всички като стане въпрос за голф и се изприщвате,четете колкото да не заспите,по Спокойно!
  • #85
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 16 години )
    Момче, ти добре ли си??? След като в една държава Ваген не е номер едно вносител и тя ти става крива, стандарта нисък... Братя *** сме били! Остани си със здраве и с топли мисли за любимата марка, ама недей да плюеш там, където не ти е работа!!!
  • #84
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    samo se 4uda tiq FORD ludi li sa be! nakade shte go podobrqvat poveche toia Focus, to i sega nqma po dobro ! ! ! a ot novoto kupe dokato doide RS shte bradqsame
  • #83
    3 rate up comment 1 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    Дилърчетата на хyйдай са много жалки, а тук е пълно с такива.