IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford разчита на удар с новия Focus

Новото поколение на Ford Focus ще бъде на пазара в Европа в началото на 2011.

Ford разчита на удар с новия Focus
От Ford са си поставили високата цел с този модел да детронират Volkswagen Golf като най-добре продавания автомобил в Европа. Идеята е новият Focus не просто да бъде силен играч на пазара в Европа (и сега той е такъв), а да се превърне в Номер 1 на Стария континент.

Всъщност амбицията е дори още по-голяма, защото новото поколение на Focus ще бъде глобален модел и ще се продава и в САЩ и на други пазари. Американската версия на новия Focus ще бъде показана още този януари на автомобилния салон в Детройт.

Външният вид на бъдещия Focus ще бъде доста по-спортен и ще има силует по-скоро на купе. „Новият хечбек Focus ще бъде по-нисък и спортен”, казва източник от Ford. Позицията на водача (така наречената H-point) и при двете версии на хечбека (с три и с пет врати), ще бъде по-ниска. Това ще позволи височината на целия автомобил да бъде намалена и колата да придобие спортното излъчване за което говорят във Ford. Шасито на новия Focus също ще претърпи промени и ще бъде настроено доста по-спортно.

Интериорът на Focus ще има своя собствена тема, без да повтаря никой от новите модели на Ford. Таблото ще бъде разположено под ъгъл към водача, така че да му дава най-добър поглед към циферблатите. Като цяло ще има вида на самолетен кокпит.
Ford Focus ще бъде с набор от новото семейство бензинови турбодвигатели EcoBoost. „Предвиждаме всички наши бензинови двигатели да имат по-малък обем, система за директно впръскване на горивото и по-висока мощност”, казва източникът от Ford.
„Горещата” версия Focus ST вече няма да бъде с двигателя с пет цилиндъра и обем 2.0 литра от Volvo. Новият ST ще бъде с четирицилиндров турбодвигател с обем 2.0 литра и мощност 276 к.с. Във Ford работят и върху ново семейство бензинови двигатели с три цилиндъра с обем 1.0 и 1.2 литра. Това се налага заради идващите много по-строги норми за вредните емисии в Европа (EU5 и EU6).

Разбира се бъдещият Focus ще се предлага и с широк набор от турбодизелови двигатели. Възможно е обаче, част от дизеловите двигатели да бъдат заменени с бензинови двигатели с три цилиндъра, за които от Ford твърдят, че ще дават разход на гориво и динамика типични за малките дизелови двигатели.
0 от 500
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    tttttt ( преди 16 години )
    Анонимния мнооо немски списания четеш ,земи прочети едно френско и ще видиш че френските коли най-хубави, или едно италиансо, там италианските са най -добри, така че не се пъни а вземи да помислиш малко преди да се изкажеш за голфо, всички са си шовинисти и националисти и си хвалят своето, а фолсваген плащаът най добре на ауто билд, тва е ясно на всички
  • #31
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Кой го е яд на Голф? Всички балъци които са се набутали с Фордаци,Опели,Пежа,Хюндай,Рена,Кия,Алфа,Шевролет,Ситроени и т.н.... НО ЗАЩО ГИ Е ЯД? Защото в тестовете ги прави за смях! Нито са му на возията,нито на мотора,нито на окачването... На нищо. Когато един и същ модел бие всичко наред в класа си откакто е излязял за пръв път и чак досега, няма кво да се каже. Ще се продава най-много и ще е лидер в сегмента. Щото хората искат най-доброто. За сега по-добро в тоя клас няма. ТОВА Е ИСТИНАТА!!!
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    А ти що не вземеш да прочетеш една книжка? От 25 години няма нито един тест в който Голфа да не е победител сред представителите в сегмента.И по смешното е ,че бие и БМВ 1-ва серия и А3! Така ,че първо спести 1,90лв. купи си автосписание и чети. Може и да ти влезе нещо в главата. Дори в броя на Ауто-билд отпреди 2 месеца Голф GTI с 210к.с. омете Фокус ST с 225к.с... По интересното е ,че направо го уби! А уж Фордака бе спортен и по-мощен ,но прави обиколка доста по-бавно от Голфа.
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Hyundai Tiburon ( преди 16 години )
    Ако VW не сменят спешно сегашната недомислица,Голф 6(Голф 5.1),с наистина нов Голф 7(не следващата версия,Голф 5.2),нямат шанс пред този форд!Ако погледните продажбите,ще видите,че голфа е най-продаван,но не с много,изобщо не "рулира".Така,че този фоорд е точното попадение.Браво!
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ххх ( преди 16 години )
    Голф може да е добре продаван, но винаги е бил посредствен автомобил. Само сравнете размерите му, окачването и оборудването с два от преките му конкуренти - Меган и Фокус и ще се убедите сами.
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    нещастни болни *** пУмияри гадни миризливиняма ли кой да ви изтрови да не се чува злобното лаене
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    DDRAM ( преди 16 години )
    Ако съдим по теб,значи хората които харесват Голф са от най-долната социално-битова прослойка,битниците и клошарите и тотално невежите.Така ли не научи,че не се пиши "пумияри",а "***".Идва от думата помия,нещо в което си израсъл.Хайде сега да се върнеш в 1-ви клас и после да си избистриш критериите.Убеден съм,че тогава ще се срамуваш от "голфаджийския" си период.Хайде,бегай!
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    fen na "turbo&q ( преди 16 години )
    lele sega Turbo kak shte se razvihri na tazi statiq.....
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Nikolay ( преди 16 години )
    От две седмици карам Chevrolet Lacetti combi , 2.0 disel 121 к.с. и съм не доволен, а пре доволен .За 21 000лв. нема такава кола.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    голфаджията си остава такъв за цял живот-и космически кораб да му предложиш то си знае гоуфо,щото хич не се чупи,гори мноооооооооооого малко и върви мноооооооооого бързо!!!