IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW - без дизел не може!

Компанията настоява за единни световни екологични стандарти

BMW - без дизел не може!

Водещият производител на луксозни автомобили BMW се обяви в подкрепа на дизеловата технология. Това направи лично Харалд Крюгер, председател на борда на директорите на BMW AG, по време на конференция за представянето на тримесечния отчет на групата.
BMW - без дизел не може!
Най-мощният дизелов двигател на компанията. Снимка: BMW

Въпреки че скандалът с дизеловите коли на Volkswagen не само продължава да тлее, но и се разгаря все повече, в BMW вярват в светлото бъдеще на този тип агрегати.

"Дизелът важен елемент на нашите технологии за повишаване на ефективността и динамиката Efficient Dynamics", категоричен е Крюгер, пояснявайки, че именно дизелът е един от най-чистите и ефективни двигатели в автомобилната индустрия.

"Без дизеловите двигатели, ние не бихме били в състояние да покрием изискванията на все по-строгите норми за СО2 е Европа", заяви още Харалд Крюгер, уточнявайки, че клиентите на BMW продължават да вярват в това гориво и не проявяват никакви резерви към моделите с дизелови агрегати.

Крюгер акцентира отново и върху ангажимента на BMW да се придържа строго към законовите разпоредби за вредните емисии във всички страни. Топ мениджърът също така заяви, че настоява за единни световни екологични стандарти.

"Необходимо е да има единни стандарти, за да се осигури стабилна основа за планиране на инвестиционните решения на производителите. С подобна единна система, на компаниите няма да им се налага да отговарят на различни технически изисквания в различни региони по света. Ето защо ние подкрепяме бързото прилагане на нови изпитателни цикли", каза Крюгер.

0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    bateriite nqmat tolkova golqm jiznen cikal a podmqnata im e bezumna skapa investiciq kogato edna kola kato nova shte izminava 100 km naprimer to sled godina probega i shte e okolo 50 nai mnogo vsqka bateriq ima cikal ot zarejdaniq kollkoto poevche se kara tolkova se povishava cikala i se skapvat bateriite a za tqhnoto proizodstvo se izrazhodva mnmogo poevche promishlena energiq i otdelqne na vredni emisii taka che ebezumno
  • #23
    1 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    edva li sled kato moje ot rapica da pravqt dizelovo gorivo a sega masovo seqt rapica tochno zaradi tova za kakvi vredni emisii gorovim shte se sadi rapica shte se pravi eco dizel i skoro nqma da se mine do nikakvi alternativni goriva sled kato vodoroda e bezumno opasen a el kolata e maloukna v edin telefon kakvo parvo se razvalq pateriqtaa e bezumie bateriite na taq kola da sa 2/3 ot sebestoinosta i kakvo kat se skapqt bateriite nova kola ?maloumie
  • #22
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    dizela ima s patipogolqm vartqsht moment ot benzina pri dosta golqma razlika v razgoda na gorivo litri sprqmo kilometri dizela zasega e nai ikonomichen
  • #21
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    tuka dosta prostotii izchetoh dizel vs benzin za eco normi .... sega: dizelat izhvarlq s pati po malko vredni emisii no poveche sajdi .... a sajdite se zadarjat veche s po novi filtri za tvardi chestici ima po golqmo KPD po ikonomichen a shtom daden dvigatel izgarq po malko gorivo e po ekologichen ne samo zashtoto dizelat kago gorivo e po eko kamo li aco gorivata na rastitelna osnova kadeto vrednite emisii sa nishtojnipredigodini vav vseki benzin imashe olovo ako si spomnqt horata
  • #20
    10 rate up comment 20 rate down comment
    пено,пено.. ( преди 10 години )
    Ако не беше толкова проста,щеше да знаеш,че над 50% от купувачите в Европа предпочитат дизелови автомобили.Във Франция са даже над 65%!Като отидеш да живееш извън Европа,ако искаш купи си и рикша!
  • #19
    15 rate up comment 3 rate down comment
    DeadFox ( преди 10 години )
    Какво се ядете един друг? Така или иначе петрола ще свърши и тогава всички ще сме на ток или водород и това е.
  • #18
    6 rate up comment 18 rate down comment
    парадоксално е! ( преди 10 години )
    Че един *** хейтър със стар Сивик с двигател от още по-стара Астра "плюе" дизеловите двигатели и се прави на екологично ориентирано "юпи"! Доше,нито дизелът ще изчезне в близките 10-15 год.,още по-малко ФВ ще фалира! Но предполагам,че ти със сигурност ще се разболееш от злоба.Кой кой е се вижда на Нюрбургринг,на Лагуна Сека,на 24-часа на Льо Ман,на Силвърстоун,на Фуджи,на Дакар и ВРЦ.Така,че "ходи търкаляй аспирина" някъде другаде,тук си просто смешен.И жалък!
  • #17
    21 rate up comment 6 rate down comment
    пена ( преди 10 години )
    Немската автомобилна индустрия продължава да трови въздуха със скапаните им дизелови двигатели. Никой не им е виновен, че набутаха сумати милиарди в разработки на дизелови двигатели а сега се оказа, че нито двигателите им стават, нито пък някой извън европа иска да кара дизел. Да си тровят въздуха в Германия колкото искат, но да не налагат тия нафтови печки на другите ....
  • #16
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Тия пък.... ( преди 10 години )
    Дано Тесла да наберат скорост, да пуснат по масови и достъпни модели за да избутат автомобилната индустрията напред, че то ако чакаме на европейските некадърници сигурно още 100г ще си играем със ДВГ...и разни други "чисти" технологии...
  • #15
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    най ги обичам 320д като има некой такъв чайник пред мен и докато се усетя да спра вентилацията и вече купето е пълно с отровни газове