IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW - без дизел не може!

Компанията настоява за единни световни екологични стандарти

BMW - без дизел не може!

Водещият производител на луксозни автомобили BMW се обяви в подкрепа на дизеловата технология. Това направи лично Харалд Крюгер, председател на борда на директорите на BMW AG, по време на конференция за представянето на тримесечния отчет на групата.
BMW - без дизел не може!
Най-мощният дизелов двигател на компанията. Снимка: BMW

Въпреки че скандалът с дизеловите коли на Volkswagen не само продължава да тлее, но и се разгаря все повече, в BMW вярват в светлото бъдеще на този тип агрегати.

"Дизелът важен елемент на нашите технологии за повишаване на ефективността и динамиката Efficient Dynamics", категоричен е Крюгер, пояснявайки, че именно дизелът е един от най-чистите и ефективни двигатели в автомобилната индустрия.

"Без дизеловите двигатели, ние не бихме били в състояние да покрием изискванията на все по-строгите норми за СО2 е Европа", заяви още Харалд Крюгер, уточнявайки, че клиентите на BMW продължават да вярват в това гориво и не проявяват никакви резерви към моделите с дизелови агрегати.

Крюгер акцентира отново и върху ангажимента на BMW да се придържа строго към законовите разпоредби за вредните емисии във всички страни. Топ мениджърът също така заяви, че настоява за единни световни екологични стандарти.

"Необходимо е да има единни стандарти, за да се осигури стабилна основа за планиране на инвестиционните решения на производителите. С подобна единна система, на компаниите няма да им се налага да отговарят на различни технически изисквания в различни региони по света. Ето защо ние подкрепяме бързото прилагане на нови изпитателни цикли", каза Крюгер.

0 от 500
  • #34
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    BMW бензин 6-так 300+ коня. На бензиностанцията ще плачеш. Ето затова в Европа се купуват дизели. Горивото е скъпо. В Америка нямат такива проблеми. Там е жълти стотинки бензина. И 50 на сто да ти гори камиона нямаш грижи.
  • #33
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    те тия вече и един бензинов двигател не могат да направят като хората, missfire на некой цилиндър ми е любимата грешка, а какво остава за дизелов
  • #32
    7 rate up comment 11 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    За дизелите ясно, достатъчно сте коментирали. Ами бензина ? Преди имаше статии че новите турбо двигатели изхвърлят повече вредни газове от атмосферните, а сега с този downizing е пълно с такива. Спорът е безмислен защото и двете техногии тровят.
  • #31
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    и кой дизел изпълнява евро 6? съвсем нов и със урея. ами ако не сипваш урея? в бг да не би да сипват. ами след 5-6г като се скапе катализатора - някой сменя ли го. перчистващите системи на дизелите струват 10 пъти повече отколкото на бензиновите.
  • #30
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Бензина е по-безвреден при изгарянето си в ДВГ с катализатор. Да, изпаренията му са по-вредни от на дизела, само че в съвременните коли с херметично затворен резервоар това е без абсолютно никакво значение. Факт е че въздуха в големите градове в щатите и Япония е в пъти по-чист от в европейските. Разликата е единствено в дизелите.
  • #29
    3 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Швабен зи каскен dechko slushai sega tova che chetesh neshto bez da razbirash e edno kogato si uchil neshto dokazano e druga temabenzina e otroven ne smoa v okolite a s vrednite izpareniq koito ima eko dizela kolko e vreden tova ako tvardish che bezina e po bezvreden po dobre ne govori che drtaznish s tapotiqta si tolkova si neuk ot kam dvigateli s vatreshno gorene che enma i nakade
  • #28
    25 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Дори на стационарните тестове дизелите едвам покриват Евро 6. От друга страна, бензините покриват Евро 6 десетократно, а хибридите - стократно. Бензините и особено бенсиновите хибриди с един елементарен троен катализатор имат нищожни вредни емисии за сметка на 10-20% по-високи СО2 емисии. Пълно малоумие е да се толерира дизела при това положение, и дори дървените европейски кратуни започват да увират и да осъзнават грешката си. Дано само не е късно.
  • #27
    26 rate up comment 7 rate down comment
    Бургазлия ( преди 10 години )
    Ууу бНв, долу дизела! Не можело без дизел...дали? Не могат камионите, колите могат! Ел. коли и хибриди дето ги бленуват някой тука са толкова далече в бъдещето за нас, че няма смисъл да се говори даже.Дизела и сега има алтернатива. Дизел не карам, и не мисля да карам никога, ни мъ кефи. Карам турбо- бензини на газ...дали ще сляза от турбо- бензина , за да се кача на ярмомелка....никога!
  • #26
    26 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Драги вагонетки, дизелите са канцерогени - научно доказано от Световната Здравна Организация. За да се очистят от саждите и азотните окиси които са резултат от по-високтата им температура на горене, са необходими скъпи филтри и селективни катализатори. Тези филтри и катализатори също имат определен ресурс и след 20-50 00 км ресурса им се изчерпва и дизелите стават абсолютни канцерогенници. Същото важи и за "чипосаните" дизели дето вървят още повече и харчат по-малко.
  • #25
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Xexe ( преди 10 години )
    Da be bash nqmat problemi to za tova vsichki dvigateli na VAG s novite im sistemi sa 40 puti nad normite.Basi lulinskite tupatsi pishat tuka!