IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW - без дизел не може!

Компанията настоява за единни световни екологични стандарти

BMW - без дизел не може!

Водещият производител на луксозни автомобили BMW се обяви в подкрепа на дизеловата технология. Това направи лично Харалд Крюгер, председател на борда на директорите на BMW AG, по време на конференция за представянето на тримесечния отчет на групата.
BMW - без дизел не може!
Най-мощният дизелов двигател на компанията. Снимка: BMW

Въпреки че скандалът с дизеловите коли на Volkswagen не само продължава да тлее, но и се разгаря все повече, в BMW вярват в светлото бъдеще на този тип агрегати.

"Дизелът важен елемент на нашите технологии за повишаване на ефективността и динамиката Efficient Dynamics", категоричен е Крюгер, пояснявайки, че именно дизелът е един от най-чистите и ефективни двигатели в автомобилната индустрия.

"Без дизеловите двигатели, ние не бихме били в състояние да покрием изискванията на все по-строгите норми за СО2 е Европа", заяви още Харалд Крюгер, уточнявайки, че клиентите на BMW продължават да вярват в това гориво и не проявяват никакви резерви към моделите с дизелови агрегати.

Крюгер акцентира отново и върху ангажимента на BMW да се придържа строго към законовите разпоредби за вредните емисии във всички страни. Топ мениджърът също така заяви, че настоява за единни световни екологични стандарти.

"Необходимо е да има единни стандарти, за да се осигури стабилна основа за планиране на инвестиционните решения на производителите. С подобна единна система, на компаниите няма да им се налага да отговарят на различни технически изисквания в различни региони по света. Ето защо ние подкрепяме бързото прилагане на нови изпитателни цикли", каза Крюгер.

0 от 500
  • #64
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Който не може друго, не може без дизел.
  • #63
    14 rate up comment 3 rate down comment
    до illiev ( преди 10 години )
    Доста си зле - най-голямото замърсяване в градовете идва от транспорта. В града нямаш тежка промишленост или заводи - те са изнесени извън града в покрайнините в индустриалните зони, където се контролират всичките им филтри, а комините им са съобразени с посоката на вятъра, така че мръсния въздух да не отива в града, а в посока, която е слабо населена от хора.Аман от коне с капаци. Изтровихме си децата с тия дребни сметки за 20 стотинки спестени всеки ден. Смешковци.
  • #62
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дизела за извънградско става, но в градовете е чиста отрова! В гората или на магистралата не е проблем толкова, че е по-висока концентрацията на азотни оксиди, ама в града е защото ги дишаме директно и те седят ниско долу много време. В градовете трябва да се карат само бензини и хибриди - това е!
  • #61
    9 rate up comment 3 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Но съм съгласен,че много хора въртят не повече от 10хлд.км. и пай се набиват с дизел, без да правят сметка за първоначално по- високата цена и по-скъпата подръжка в последатвие..
  • #60
    0 rate up comment 9 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Колега средно изминавам по 35-40хлд км. на година, едва ли се лъжа особенно, че ми е по изгодно, посочи ми алтернатива с 230 к. с. 500Nm и с разход под 7,в града иначе си пъркам с бензин,там разликата в разхода е незначителна. И още нещо което не е за пренебрегване бензина в България е дори с по лошо качество от дизела ни!
  • #59
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Балона на немското лоби спрямо дизела се спука и това сами си го направиха немците. Кой ги кара да развиват най-мръсната технология за масов транспорт? Ама нали става и с рушветчета в ЕС, та си мислят, че цял свят ще им играе по свирката.Аре ся всички тия компании да вкарат едни 100-200 милярда за нови разработки в следващите 5 години и може и да останат в бизнеса.Иначе да правят това, което им се отдава- вурстове, пък немските фенчета ще откажат "кибапчетата" и ще минат на вурст,че е немски!
  • #58
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до \\\м ( преди 10 години )
    абсолютно сигурен съм че караш 10-15 -годишен дизелов кошник нов внос ама с м-пакет.... даже сигурно се мислиш за турбо гАзар нали? :)))))
  • #57
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до: iliev555 ( преди 10 години )
    Да ти припомня ли каква глупост си написал или сам ще се сети. Ето:Компанията притежава в продуктовата си палитра всички актуални системи на задвижване, с изключение на горивна клетка ,която ще се появи малко по късно 3-5 години в момента е в напреднала фаза на развитие.Колегата ти е написал какви системи за задвижване НЕ притежава БМВ, а ти се правиш на интересен и философстваш. Имат ли ги или не? Не, нали! За горивната клетка, нали се сещаш кой ще им даде технологията?
  • #56
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Аман от комплексари ( преди 10 години )
    Този бил ***,другия бил селянин,третия ***....яко избивате комплекси зад компа.....Вместо човек да научи нещо от коментарите,само простотия и комплексарщина може да види....
  • #55
    7 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    при това филтрите на централите се следят постоянно, а в БГ всяка трошка може да мине преглед срещу 20лв бакшиш. отделно че 10г дизел може да си кара още 10г с евро 4 и никой не го кара да мине на евро 6.