IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW - без дизел не може!

Компанията настоява за единни световни екологични стандарти

BMW - без дизел не може!

Водещият производител на луксозни автомобили BMW се обяви в подкрепа на дизеловата технология. Това направи лично Харалд Крюгер, председател на борда на директорите на BMW AG, по време на конференция за представянето на тримесечния отчет на групата.
BMW - без дизел не може!
Най-мощният дизелов двигател на компанията. Снимка: BMW

Въпреки че скандалът с дизеловите коли на Volkswagen не само продължава да тлее, но и се разгаря все повече, в BMW вярват в светлото бъдеще на този тип агрегати.

"Дизелът важен елемент на нашите технологии за повишаване на ефективността и динамиката Efficient Dynamics", категоричен е Крюгер, пояснявайки, че именно дизелът е един от най-чистите и ефективни двигатели в автомобилната индустрия.

"Без дизеловите двигатели, ние не бихме били в състояние да покрием изискванията на все по-строгите норми за СО2 е Европа", заяви още Харалд Крюгер, уточнявайки, че клиентите на BMW продължават да вярват в това гориво и не проявяват никакви резерви към моделите с дизелови агрегати.

Крюгер акцентира отново и върху ангажимента на BMW да се придържа строго към законовите разпоредби за вредните емисии във всички страни. Топ мениджърът също така заяви, че настоява за единни световни екологични стандарти.

"Необходимо е да има единни стандарти, за да се осигури стабилна основа за планиране на инвестиционните решения на производителите. С подобна единна система, на компаниите няма да им се налага да отговарят на различни технически изисквания в различни региони по света. Ето защо ние подкрепяме бързото прилагане на нови изпитателни цикли", каза Крюгер.

0 от 500
  • #44
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тия като не могат да правят автомобили, защо се пънат ? Да си правят некви там немски камиони с дизели и да не тровят хората. О да извинете и камионите и двигателите за кораби на немците са с много по-лоши екологични показатели от другите... Еми какво им остава освен да произвеждат нещо, което им се отдава ... е да де ама те не са много тия неща ... А сетих се да си правят вурстове - там им е силата!Пък немските фенчета ще откажат "кибапчетата и кифтетата" и минават на вурстове, че са немски!
  • #43
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само глупав човек би казал, че дизела е по-чист от бензинов двигател. Един 2.0 дизел замърсява повече и е по-опасен за хората от 5.0 бензинов двигател - ФАКТ НЕУСПОРИМ.Това, че в ЕВРОПА немските фирми лобират и вкарват огромни пари за корупция и да не се завишават нормите и да се лансира дизела, не значи, че са чисти. НАПРОТИВ заради немските *** всички в европа се тровим и има над 3 пъти повече дихателни проблеми и смъртни случаи отколкото в САЩ примерно. Немските фенове са пълни смешници.
  • #42
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Зная, че *** немски не четат и много неща не знаят. Вярват на немската пропаганда по простата причина, че нямат собствено мнение. Ще им кажа нещо, което го знае всеки човек с поне малко обща култура. Япония е страната с най-много столетници в света. Могат ли тези фенчета да си отговорят защо? една от причините със сигурност е липсата на дизели. В Европа, хората умрели от респираторни заболявания и рак на дихателните пътища са най-много в света. Това е от чистите дизели. СЗО са дали мнение!
  • #41
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То е ясно че БМВ няма как да се сравни с някакъв японски автомобил и японските фенчета като нямат аргументи и го обърнаха екология. Щом новите дизели покриват екологичните стандарти незнам какво ми обяснявате, че били по-мръсни от бензина. Проблемите са старите дизели(и тези на VW хах), които ще пушат още 10-20 години в БГ карани от японски фенове. Всичките японски плъхове, които се пънат тук съм сигурен, че карат стар бензинов двигател с изтърбушен катализатор, обаче изведнъж много се загрижиха
  • #40
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    КВА Е ТАЯ ЛУДА ЦЕНЗУРА БЕ ХОРА .... ВСЕКИ ТРИЕ КАКВОТО МУ ДОИДЕ НА АКАЛА ЯЯЯЯЯ ИНВЕСТОР СЕ ЗЛОЖИХА ЯЯЯ БЕЗ ТОЯ САЙТ ВЕЧЕ
  • #39
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    В Токио ходят с маски тези които имат настинка за да не заразяват околните. Знам че това е непонятно за ограничения ти селташки мозък, но това е положението. Смог има само когато вятъра го докара откъм континентален Китай, а по тротоарите по улиците има по-малко прах отколкото у вас по плочките в банята и то след като найка ти ги е измила с мокър ***.
  • #38
    5 rate up comment 11 rate down comment
    До жалкия каскен ( преди 10 години )
    Селски, стига философства, ами кажи защо като няма дизел в Токио ходят с маски и е един от градовете с най-мръсен въздух......То бива да си сбъркан в главата, ама твоето е абсолютен фанатизъм на тема японско.
  • #37
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Дизела не съдържа кислород. Но дизеловия ДВГ работи с обеднена горивна смес и не всичкия кислород изгаря при горенето, както е при бензина. Затова в отработените газове на дизела има много кислород, който унищожва тристепенните катализатори които изчистват много ефективно бензина от вредни емисии. Затова на дизела му трябва селективен катализатор с урея, който си е цяла горивна система с точно дозиране на урея с електронен имжектор. Абсолютно главоболие. И малоумие.
  • #36
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    По повод споровете около канцерогеността на двигателите, само ще маркирам някои основни моменти:- Дизеловото гориво във формулата си съдържа кислород. Бензинът не съдържа кислород, само въглерод и водород. Поради тази причина, дизеловите двигатели образуват много повече окиси;- от окисите при дизелите, най- опасни за здравето са висшите азотни окиси, като N2O5 например, които се образува при толкова висока температура, каквато се развива при изгарянето на диз.гориво в двигателя.
  • #35
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Ставри ( преди 10 години )
    Вероятно, може би вероятно на Европата и се пада честта да употреби дизелните "франкции" от добива на нефт. Все някой трябва да го ползва .. и плати. САЩ и Япония например са си заплюли бензина като по-екологичен. Както се казва - на пИчелившите - честито!