IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW - без дизел не може!

Компанията настоява за единни световни екологични стандарти

BMW - без дизел не може!

Водещият производител на луксозни автомобили BMW се обяви в подкрепа на дизеловата технология. Това направи лично Харалд Крюгер, председател на борда на директорите на BMW AG, по време на конференция за представянето на тримесечния отчет на групата.
BMW - без дизел не може!
Най-мощният дизелов двигател на компанията. Снимка: BMW

Въпреки че скандалът с дизеловите коли на Volkswagen не само продължава да тлее, но и се разгаря все повече, в BMW вярват в светлото бъдеще на този тип агрегати.

"Дизелът важен елемент на нашите технологии за повишаване на ефективността и динамиката Efficient Dynamics", категоричен е Крюгер, пояснявайки, че именно дизелът е един от най-чистите и ефективни двигатели в автомобилната индустрия.

"Без дизеловите двигатели, ние не бихме били в състояние да покрием изискванията на все по-строгите норми за СО2 е Европа", заяви още Харалд Крюгер, уточнявайки, че клиентите на BMW продължават да вярват в това гориво и не проявяват никакви резерви към моделите с дизелови агрегати.

Крюгер акцентира отново и върху ангажимента на BMW да се придържа строго към законовите разпоредби за вредните емисии във всички страни. Топ мениджърът също така заяви, че настоява за единни световни екологични стандарти.

"Необходимо е да има единни стандарти, за да се осигури стабилна основа за планиране на инвестиционните решения на производителите. С подобна единна система, на компаниите няма да им се налага да отговарят на различни технически изисквания в различни региони по света. Ето защо ние подкрепяме бързото прилагане на нови изпитателни цикли", каза Крюгер.

0 от 500
  • #14
    10 rate up comment 17 rate down comment
    off_line ( преди 10 години )
    Всичко много против дизеловите мотори и защитници на околната среда, обаче като спрете на бензиностанцията всички зареждате от нафтовата колонка! Тогава не мислите колко е канцероген двигателя ви и с колко въглероден оксид замърсявате атмосферата, нали?
  • #13
    15 rate up comment 10 rate down comment
    ItalDesign ( преди 10 години )
    Сърдите се, че дизеловите двигатели са много вредни и канцерогенни. Съгласен съм, че нашите вехти дизели са забравили какво е DPF и екология изобщо. А какво гориво да ползват камионите, според вас?! КПД на дизела е доста по-високо. Но не това е съшественото. Докато горим нефт, в различни пропорции ще се ректифицират различните фракции. Не може всички да карат само на бензин, газ или дизел - те са взаимосврзани. По-еколгично ли е да изхвърляме нафтата отколкото да я изгаряме?
  • #12
    30 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "дизелът е един от най-чистите и ефективни двигатели в автомобилната индустрия."Тежко на компанията чийто някой топ мениджър е толкова *** че изтърси подобна глупост. СЗО класифицира дизела като канцерогенник първа категория, тоя *** тръгнал да противоречи... Ха-ха, с такива талантливи "инженери" нищо чудно че немската автоиндустрия е пред фалит.
  • #11
    8 rate up comment 11 rate down comment
    прелест!!!! ( преди 10 години )
    Колко компетентни *** има тук!!!
  • #10
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Чел съм, че брауновият газ е пречиствател на вредни емисии. Да пробват да сложат на изходящите газове една такава система, както и наргилето пречиства тютюна и ако имаме спад на вредни емисии, не виждам никакъв проблем да се карат дизелови мотори, които до колкото съм запознат са доста по-високо КПД от бензиновите.
  • #9
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За съжаление в България сме толкова бедни, че трябва да се отопляваме зимата на дърва и въглища, а това води до много повече вредни емисии на СО2 в сравнение с тези от автомобилите.
  • #8
    24 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Както каза колегата да вземат японските стандарти и бързо бързо ще забравят за дизелите. ХАхАхАха смешнициии, докараха го до там, че да им работят турци и араби в заводите и да чакат готовите модули от Китай. Егати немската прецизност и техника.Скоро ЕС ще бъде до залят от недоволство и ще трябва да приемат норми, които немците не могат да постигнат и не ВАГ ами всички ще фалират, ако не вземат да купят някоя друга технология от Японците или whilliams .
  • #7
    39 rate up comment 6 rate down comment
    ърл ( преди 10 години )
    алчните корпорации и на въглища ще ни пробутат двигатели ако могат.на мен ми писна като се случи да карам след дизел, да обръщам вентилацията в колата заради задушаващите им газове.новите дизели след 10 години и те ще са същите печки
  • #6
    17 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "..Тойота засаждат по едно дърво при всеки произведен автомобил.."Ако беше така....с тези продажби......щаха да имат гора колкото територията на БГ!
  • #5
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха, думата цъpвyл също била в списъка със забранените думи. Е такава цензура никъде няма. Даже и при байТошо не е било толкова зле. Смешен сайт... Вместо да си оправят неграмотно преписаните статии, комедиантите от АyтоKoмедия налагат тотална цензура. Дайте списъка със забранените думи бе цъpвyли!