IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW - без дизел не може!

Компанията настоява за единни световни екологични стандарти

BMW - без дизел не може!

Водещият производител на луксозни автомобили BMW се обяви в подкрепа на дизеловата технология. Това направи лично Харалд Крюгер, председател на борда на директорите на BMW AG, по време на конференция за представянето на тримесечния отчет на групата.
BMW - без дизел не може!
Най-мощният дизелов двигател на компанията. Снимка: BMW

Въпреки че скандалът с дизеловите коли на Volkswagen не само продължава да тлее, но и се разгаря все повече, в BMW вярват в светлото бъдеще на този тип агрегати.

"Дизелът важен елемент на нашите технологии за повишаване на ефективността и динамиката Efficient Dynamics", категоричен е Крюгер, пояснявайки, че именно дизелът е един от най-чистите и ефективни двигатели в автомобилната индустрия.

"Без дизеловите двигатели, ние не бихме били в състояние да покрием изискванията на все по-строгите норми за СО2 е Европа", заяви още Харалд Крюгер, уточнявайки, че клиентите на BMW продължават да вярват в това гориво и не проявяват никакви резерви към моделите с дизелови агрегати.

Крюгер акцентира отново и върху ангажимента на BMW да се придържа строго към законовите разпоредби за вредните емисии във всички страни. Топ мениджърът също така заяви, че настоява за единни световни екологични стандарти.

"Необходимо е да има единни стандарти, за да се осигури стабилна основа за планиране на инвестиционните решения на производителите. С подобна единна система, на компаниите няма да им се налага да отговарят на различни технически изисквания в различни региони по света. Ето защо ние подкрепяме бързото прилагане на нови изпитателни цикли", каза Крюгер.

0 от 500
  • #4
    35 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ХахАхах Co2 емисиите на автомобилите са нищо в сравнение с тези от другите отрасли на една държава, но виж азотните оксиди тровят европейските градове заради безпомощността на немските инженери да направят хибриди и добри бензинови двигатели. Като не могат без дизел какво? ДА умрем от техните канцерогенни газове, за да съществуват компаниите им ли ? Ай сиктир, скапани потурчени "немци".
  • #3
    39 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    CO2 не е проблем. Без него не моцат да живеят растенията, а те от своя страна произвеждат кислород, който на нас ни е необходим. Тойота засаждат по едно дърво при всеки произведен автомобил. Сещаш ли се как мисли японеца и как напития немски ***! Освен всичко това което изли, а от ауспуха на нафтовата печка е просто несравнимо с койтои да е бензин. Тоя простия немец, като иска световни стандарти да вземат японските екологични стандарти и да видим немските дърводелци как ще ги покрият! Никак!
  • #2
    34 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бензина отделя повече CO2, дизела повече NОx. Няма идеален вариант при ДВГ, проблемът е и в оргомния брой автомобили в градовете, няма как да дишаме въздух с аромат на цветя и билки.
  • #1
    44 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тоя вурст баварски що се прави на мотика! Много добре знае, че екологичните стандарти в Европа са създадени, за да се толерира дизела и со2 е най-малкият проблем. Нафтовите печки бълват къде по-вредни неща, но тях изобщо не ги гледат. Харесвам БМВ, но ми падат в очите след подобни изказвания на техни шефове. Още повече, че тези изказвания показват технологичната им немощ. Тойота ги учи как се правят екологични коли, но немските некадърници си повтарят, дизел та дизел...