IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW - без дизел не може!

Компанията настоява за единни световни екологични стандарти

BMW - без дизел не може!

Водещият производител на луксозни автомобили BMW се обяви в подкрепа на дизеловата технология. Това направи лично Харалд Крюгер, председател на борда на директорите на BMW AG, по време на конференция за представянето на тримесечния отчет на групата.
BMW - без дизел не може!
Най-мощният дизелов двигател на компанията. Снимка: BMW

Въпреки че скандалът с дизеловите коли на Volkswagen не само продължава да тлее, но и се разгаря все повече, в BMW вярват в светлото бъдеще на този тип агрегати.

"Дизелът важен елемент на нашите технологии за повишаване на ефективността и динамиката Efficient Dynamics", категоричен е Крюгер, пояснявайки, че именно дизелът е един от най-чистите и ефективни двигатели в автомобилната индустрия.

"Без дизеловите двигатели, ние не бихме били в състояние да покрием изискванията на все по-строгите норми за СО2 е Европа", заяви още Харалд Крюгер, уточнявайки, че клиентите на BMW продължават да вярват в това гориво и не проявяват никакви резерви към моделите с дизелови агрегати.

Крюгер акцентира отново и върху ангажимента на BMW да се придържа строго към законовите разпоредби за вредните емисии във всички страни. Топ мениджърът също така заяви, че настоява за единни световни екологични стандарти.

"Необходимо е да има единни стандарти, за да се осигури стабилна основа за планиране на инвестиционните решения на производителите. С подобна единна система, на компаниите няма да им се налага да отговарят на различни технически изисквания в различни региони по света. Ето защо ние подкрепяме бързото прилагане на нови изпитателни цикли", каза Крюгер.

0 от 500
  • #54
    7 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    а на илиев555 да му кажа, че дизеловото гориво има ценово предимство спраямо бензина в размер на 60 милиарда евро общо за ЕС. а пък електроцентралите имат филтри, които са съобразени за номиналната им мощност, а не за някакъв си тестов цикъл с леко галене на *** на газта.
  • #53
    4 rate up comment 10 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    Аткинсън,Мюлер,Ванкел първо не са японски, второ не е Мюлер а е Милър, трето Ванкел е с висок разход и високи емисии, четвърто - първите две не са технологии, а просто цикъл на клапаните и това БМВ го могат по добре от всички. И те го прилагат но според целите си.
  • #52
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оффф селяни не стига, че напълнихте София ами докарахте и канцерогенните си талиги. Заставаш на един голям булевард и за 5 мин. можеш да умреш от смрадта на нафта и задушливите им окиси.Кво ни обяснявате, че било екологично гориво дизела, вие *** ли сте какво? ЯВНО ДА!*** експеримент да поседиш 5 мин на натоварено кръстовище и да видиш кви облаци се бълват от стари и нови нафтови печки и ти става явно ( и замъглено от дишането на канцерогенни ла*на ), че дизела е ***!
  • #51
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимнико... ( преди 10 години )
    iliev като гледам говори конкретно за определен производител ти говориш за японци... и като си ги посочил тия всички японски технологий кажи коя точно от изброените е японска? Нямам нищо против японските производители,напротив!
  • #50
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Помните ли времето, когато тези некадърници се кълняха, че никога няма да слагат турбо на бензинови двигатели? Никога! В един момент почнаха да слагат дори по 3. Как да вярваш на подобни лъжци? Изобщо, всичките немски фирми са големи измамници и мошеници. Колко корупционни скандала имаше, манипулиране и какво ли не! Черешката на тортата е ВАГ с дизелгейта, който сами си спретнаха.
  • #49
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Този, който пита защо в Токио ходят с маски да потърси в гугъл - Китайският смог достигна Япония.
  • #48
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    iliev555,как успяваш да синтезираш подобни глупости толкова бързи и те да са толкова големи?1. Ванкел имат ли, като притежават всички системи? А нещо по цикъла на Аткинсън или Мюлер? японците ги имат.2. Няма достатъчно добри пречистващи системи, които да си заслужават да се слагат.3. Избора на гориво зависи от това, дали имаш акъл в главата или вярваш на партенки и манипулации.4. Тази фирма, ако имаше стратегия за екология, нямаше да прави дизели.5. точно ти спри да пишеш ГЛУПОСТИ!!!
  • #47
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    този предишния направо счупи глупомера. потроши го, няма оправяне
  • #46
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    БензинВодаМасло (БМВ) научиха ли как се прави променливо газоразпределение? Май още не са, въпреки, че навремето го откраднаха от Хонда. То само с разглобяване и гледане не става. Трябват повече неща, които определено липсват на немските копировачи. А уж спортно насочена фирма да говори, че без дизелите не може е голям срам и падение. Все едно вегетарианец да каже, че без месо не може. Абе немска му работа. Дайте им дизел и им гледайте сеира! Пълни аматьори!
  • #45
    21 rate up comment 2 rate down comment
    МоТо ( преди 10 години )
    Нека бъдем реалисти-пълно ли е в България с пушещи дизелови коли,че и с махнат ДПФ -отговора е ДА!Колко коли на газ или бензин си видял да пушат- една,две -(износени брутално-пуши маслото дето го горят).Азотните окиси-там е заплахата,предизвиква катар на горните дихателни пътища, възпаление на белите дробове и бронхит.Попадайки в човешкия организъм, азотният диоксид се превръща в азотиста и азотна киселина, които сериозно увреждат алвеолите на белите дробове и капилярите на кръвоносната система