IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Scion iM — американската Toyota Auris

Моделът е пълен с екстри, струва под 20 000 долара

Scion iM  — американската Toyota Auris

Toyota командирова в САЩ популярния си европейски хечбек Auris. Моделът за американския пазар ще се продава под младежки ориентираната марка на японския автомобилен гигант Scion.
Scion iM  — американската Toyota Auris
Снимка: Toyota

Scion iM, както и пълното име на модела, е запазил основните черти от дизайна на Auris, като демонстрира по-динамични форми благодарение на леките стилистични промени.

Интериорът също изглежда аналогичен, като от информацията става ясно, че той е получил стъкла с акустично покритие, както и допълнителен слой изолация на купето.

В САЩ моделът ще се предлага единствено с 1,8-литров Valvematic бензинов двигател с два разпределителни вала. Той генерира 137 к.с. и може да бъде съчетан или с ръчна кутия с 6 степени, или със 7-степенна CVTi-S трансмисия, разполагаща със спортен режим. Средният разход на мотора е 6,3 л/100км.

Scion iM разполага с независимо задно окачване, което в Европа се поставя на по-мощните версии на Auris, включително хибридната. Оборудването на американския модел също надминава това на европейския. Стандартните екстри на Scion iM включват осем въздушни възглавници, 17-инчови джанти, климатроник с две отделни зони, отопляеми и сгъваеми електрически огледала, автоматични фарове, 7-инчов дисплей, аудиосистема Pioneer, 4,2-инчов дисплей на арматурното табло, кожен волан и др.

Интересна опция за Scion iM са компонентите на Toyota Racing Development (TRD), сред които всмукателна система, по-ниско окачване и др.

Към момента не е разкрита ценовата листа на модела, но от Toyota подчертават, че Scion iM ще стартира от под 20 000 долара. Премиерата му ще се състои на стартиращото днес автомобилно изложение в Ню Йорк.

Тагове: toyota auris scion im
0 от 500
  • #50
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами то цял свят купува патенти на Тойота за хибриди и водородни коли, тоя ми говори за дизели,при полоижение,че Тойота има собствени и купува точно един дизел от бмв за Европа, и то малкия 1.6.
  • #49
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами то си е такова- евтин леген, с рециклирани пластмаски.
  • #48
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Баш на леген си бие стоя син "младежки" цвят.
  • #47
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам какви еднодневки имат БМВ, но Тойота купува дизели от тях. Или казваш *** от *** купува.
  • #46
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Някои хора порастват само физически, но не и като мислене. Enzo е един от тях.С мислене на момче в пубертет.
  • #45
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Този пък защо реши че някой му завижда???Изплю 10 лъжи за лексус и реши,че са истина и всеки трябва да се съгласи.А щом спорят с него значи му завиждали.И на какво да ти завиждат бе селчо като в последния пост каза,че имаш ново бмв.За това ли да ти завиждат,за бмв?Айде да беше Лексус или Инфинити или Аглока да ти завиждат,ама за бмв...в статия за японски коли някой да ти завижда за обикновена германска марка някак си не е е логично.Дали някой кара бмв или шкода за мен е еднакво.Виж NX300h е друго
  • #44
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те затова ли са ги прекръстили БМВ на Бензин, Масло и Вода (омесени заедно) Шегичка.Няма защо да се спори. Така и така караме втора употреба, предпочитам да е бензин - нови дюзи (особено от теа новите пластмасовите), турбо и дпф-филтър отиват на 3/4 бона ремонта. А като знаем колко изцедени дизели идват втора употреба.. отделно пък и скъпи съединители. Бензин все още е предпочитан за втора ръка кола. Там японците са царе, няма какво да спорим.
  • #43
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Енцо,ти не е лошо да разбереш,че няма как човек ,харесващ японски коли да ти завижда,че караш бмв. Това е толкова смешно,че си го мислиш,че чак не се сдържам да се изсмея хааааааааааахахахаха А и не завиждам аз поне на хората.Напротив,радвам се всеки да харесва това,което кара, но такава злоба като твоята да влезеш в статия за японски коли и да хулиш,плюеш и да си толкова негативен,това издава,че ти не се съобразяваш с чуждото мнение и имаш желание да се налагаш. Така няма как да има диалог.
  • #42
    11 rate up comment 2 rate down comment
    До Enzo ( преди 9 години )
    Абе като гледам ти си влзнал в статия за Тойота да злобееш, не обратното. Всеки да си прави изводите за кой гроздето е кисело хахах И за първи път чувам,че минусите показвали омраза.Ама ти си доста недорасъл като мислене. Будиш само усмивка.
  • #41
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Единственото немско нещо,което тоя има вкъщи е немска бира в хладилника и допотопен немски 10 годишен дизел пред блока,ама иначе за германски технологии седнал да пише.