IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Scion iM — американската Toyota Auris

Моделът е пълен с екстри, струва под 20 000 долара

Scion iM  — американската Toyota Auris

Toyota командирова в САЩ популярния си европейски хечбек Auris. Моделът за американския пазар ще се продава под младежки ориентираната марка на японския автомобилен гигант Scion.
Scion iM  — американската Toyota Auris
Снимка: Toyota

Scion iM, както и пълното име на модела, е запазил основните черти от дизайна на Auris, като демонстрира по-динамични форми благодарение на леките стилистични промени.

Интериорът също изглежда аналогичен, като от информацията става ясно, че той е получил стъкла с акустично покритие, както и допълнителен слой изолация на купето.

В САЩ моделът ще се предлага единствено с 1,8-литров Valvematic бензинов двигател с два разпределителни вала. Той генерира 137 к.с. и може да бъде съчетан или с ръчна кутия с 6 степени, или със 7-степенна CVTi-S трансмисия, разполагаща със спортен режим. Средният разход на мотора е 6,3 л/100км.

Scion iM разполага с независимо задно окачване, което в Европа се поставя на по-мощните версии на Auris, включително хибридната. Оборудването на американския модел също надминава това на европейския. Стандартните екстри на Scion iM включват осем въздушни възглавници, 17-инчови джанти, климатроник с две отделни зони, отопляеми и сгъваеми електрически огледала, автоматични фарове, 7-инчов дисплей, аудиосистема Pioneer, 4,2-инчов дисплей на арматурното табло, кожен волан и др.

Интересна опция за Scion iM са компонентите на Toyota Racing Development (TRD), сред които всмукателна система, по-ниско окачване и др.

Към момента не е разкрита ценовата листа на модела, но от Toyota подчертават, че Scion iM ще стартира от под 20 000 долара. Премиерата му ще се състои на стартиращото днес автомобилно изложение в Ню Йорк.

Тагове: toyota auris scion im
0 от 500
  • #20
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ноу Хауто бмв си плащат за него. Най-добрите и конвертируеми хибриди в света са Тойота и Лексус. Затова БМВ се съюзи с тях.Иначе щяха да сти тракат с дизелите като стари голфове.Толкова са немските технологии. Самсунг няма нищо общо с Тойота. Батериите са Панасоник,а хибридната система Тойота
  • #19
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Първо - един от най-добрите дизели винаги е бил Тойота DCATВторо - Не купуват никакви бензинови мотори! Тойота имат едни от най-добрите бензинови мотори в света. И са ползвали Турбо още 80-те . От атмосферни мотори вадят много коне от обем- типично за японски мотор. Нещо,което германеца не може. 1.4 Голф 80 коня, 1.3 Тойота 100 коня. 2 литровият турбомотор е LEXUS!!!! Най-новата разработка! А дизайн на Сува е недостижим космически кораб за германските гърбави еднодневки.
  • #18
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ха-ха, *** започна да отрича реалността. Ей, не се гаврете много с него, грехота е.
  • #17
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ехее, тоя 2.0 TDI (110 Hp) 4MOTION е няква супер-дупер топ версия.. Ами кво да кажем за 1.2 TSI BlueMotion Technology 63 kW (85 PS) с 5-Gang ръчни скорости.. Гоуеми са бее! И са много премиум вагонеткитеа, направо равни нямат!
  • #16
    13 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Edin edinstven hater pod vsiaka statia za velikite TOYOTA i HONDA!! Tu e anonimen,tu Nachalnika,tu Vagner,tu istinata i drugite mu tapotii muhahahahahha
  • #15
    10 rate up comment 6 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Male golf4e predi da mu slojat turbo ot 1.4 vade6e 80 konia muuuuuuhahahahahaha,a ot 1.6 100 konia. Sy6toto uprajnenie Toyota ot 1.3 Dual VVTi vadi 100 konia!!!
  • #14
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    тая Тойотка изглежда много по-добре от голф. Последния голф като дизайн е някъде около Корола хечбек от 2002-ра. След 13 години най-много голфа да го докара до сегашния Аурис.
  • #13
    12 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Krasiva aerodinami4na kola. Pensionerskoto golf4e triabva mnogo da kopira,4e e kato nevidimo na putia. A i dvigatel 1.8 140 konia bez turbo za folksvagen4e e tehnologi4no 4udo!Te bez turbina trudno nadhvyrliat 100 konia muhahahahahahaha
  • #12
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вие май не правите разлика между дизелов и бензинов двигател ...Естествено е че при дизеловият двигател мощността от 1 литър е по-малка от съврмените бензинови.а това че двигателят на Тойота е технологично изостнал сравнявайки го с европейските му аналози, не означава че ситуацита е същата ако го сравняваме с американските такива, там е нормално такава мощност да се вади от 2+ литров двигател
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    съмнявам се двигателя да е различен от този 1.8 Valvematic, който слагат тук на европейския Авнсис, а той е не 137кс, а 147кс!