IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Scion iM — американската Toyota Auris

Моделът е пълен с екстри, струва под 20 000 долара

Scion iM  — американската Toyota Auris

Toyota командирова в САЩ популярния си европейски хечбек Auris. Моделът за американския пазар ще се продава под младежки ориентираната марка на японския автомобилен гигант Scion.
Scion iM  — американската Toyota Auris
Снимка: Toyota

Scion iM, както и пълното име на модела, е запазил основните черти от дизайна на Auris, като демонстрира по-динамични форми благодарение на леките стилистични промени.

Интериорът също изглежда аналогичен, като от информацията става ясно, че той е получил стъкла с акустично покритие, както и допълнителен слой изолация на купето.

В САЩ моделът ще се предлага единствено с 1,8-литров Valvematic бензинов двигател с два разпределителни вала. Той генерира 137 к.с. и може да бъде съчетан или с ръчна кутия с 6 степени, или със 7-степенна CVTi-S трансмисия, разполагаща със спортен режим. Средният разход на мотора е 6,3 л/100км.

Scion iM разполага с независимо задно окачване, което в Европа се поставя на по-мощните версии на Auris, включително хибридната. Оборудването на американския модел също надминава това на европейския. Стандартните екстри на Scion iM включват осем въздушни възглавници, 17-инчови джанти, климатроник с две отделни зони, отопляеми и сгъваеми електрически огледала, автоматични фарове, 7-инчов дисплей, аудиосистема Pioneer, 4,2-инчов дисплей на арматурното табло, кожен волан и др.

Интересна опция за Scion iM са компонентите на Toyota Racing Development (TRD), сред които всмукателна система, по-ниско окачване и др.

Към момента не е разкрита ценовата листа на модела, но от Toyota подчертават, че Scion iM ще стартира от под 20 000 долара. Премиерата му ще се състои на стартиращото днес автомобилно изложение в Ню Йорк.

Тагове: toyota auris scion im
0 от 500
  • #30
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японска кола с емблема на *** никога не е имало и няма да има.Има една единствена марка в света с емблемата на двоен ***.Тя е немска и се казва АЛУДИ.Всички го знаят.Направи справка преди да пишеш глупости.
  • #29
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    НЯМА ТАКОВА НЕЩО!!! Бензиновият 2 литров турбо мотор "на Лексъс" е двигател на БМВ и е един от първите, които немската компания предостави на Тойота в изпълнение на споразумението между компаниите. И да пишете и да не пишете - все тая. Фактите са си факти!!! Нищо вече не произвеждат тъпите жълтурковци по-добре от всички.Едно време поне битова техника имаха. Днес и това нямат!!! Корейците ги биха отдавна! Набедена, смешна работа. Идете покарайте някое ново БМВ или Мерц и пак елате да пишете тъпни
  • #28
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    А не означава нищо, защото японските компании са най-често глобяваните и осъжданите за всякакви машинации по прикриване на дефекти и платени положителни атестации! През 80-те години на 20 век - Мицубиши (набедените за качествени и надеждни пълни ***) - 20 служители бяха осъдени за манипулации по прикриване на сериозни дефекти, в резултат от което имаше дори жертви, а днес - Тойота - отново за същото и отново за сериозни произшествия със загинали хора! Акъли не ща - имал съм нова японска...
  • #27
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    DCAT двигателя винаги е бил от най-добрите дизели в света. Лексус има унуикален дизайн на космически кораб недостижим от германските еднодневки,които са като невидими. Двигателят на Лексус Е ЛЕКСУС МОТОР. Нова разработка и няма нищо общо с допотопните бмв. То и Макдоналдс продава най-много сандвичи,но не ги прави най-добрите.И Бентли не продава много! Но и не предлага евтини дизелови версии за голфадйии. И Лексус не предлага! Затова са премиуми.
  • #26
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Такова съчетание между налудничавост и скука само японците са способни да постигнат. Защото, по принцип, налудничавото нещо не е скучно! При тях е така. БМВ е най-продавания премиум бранд в момента на абсолютно всички пазари, включително в САЩ. Отделно и Мерцедес и Ауди имат по-добри продажби от Лексъс в премиум сегмента. Никога DCAT двигателят на Тойота не е бил добър. Беше награден за такъв преди години, но това нещо нищо не означава!!!
  • #25
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Японски Кенефи ( преди 9 години )
    А вие заблудени почитатели на възможно най-смотаните коли създавани някога, кога ще се осъзнаете и ще проумеете, че японската кола освен да е евтина, проста и да се чупи рядко(благодарение на максимално опростените си двигатели от 20-ти век) друго не може да предложи???
  • #24
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    "Най-новия бензинов турбо мотор на Лексъс" е двигател на БМВ, който вграждат от три години в 3, 4 и 5 серия, както и в Х1 и Х3 с 2 литра обем и 245 к.с. Този двигател има и разновидност със 190 к.с. в момента. Седнете и четете!!! Дизайнът на Лексъс е налуден и в същото време скучен!
  • #23
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ха-ха-ха, тоя Енчо счупи ***! За пореден път се убеждавам че вагонетките живеят в някаква паралелна имагинерна вселена, напомпана от пропагандни партенки без никакво покритие с истинската реалност.
  • #22
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Проблемът на господин Енцо е,че приема за истина това,което му се иска, или това,което си е въобразил,че е истина. Само че това го прави още по-уязвим към надсмиване. Защото реално в тези два поста той написа огромно количество откровено неверни неща,които той ги приема за даденост. Изключително заблуден човек, при това арогантен и натрапчив.
  • #21
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Четвърто - дизел се търси само в Европа при европейските еснафи. В САЩ,Австралия и белите пазари ,арабския свят всеки иска хибрид и бензин. Никой не поглежда дизел. Тоест тази морално остаряла технология си я харесват само в изостанала Европа. Ултра модерните технологии идват от Япония. А Тойота и Лексус са най-технологичните марки. Не случайно продават най-добрите хибриди и водородни коли.На другия полюс германчетата се трепят за патентите на японеца,както бмв.