IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Scion iM — американската Toyota Auris

Моделът е пълен с екстри, струва под 20 000 долара

Scion iM  — американската Toyota Auris

Toyota командирова в САЩ популярния си европейски хечбек Auris. Моделът за американския пазар ще се продава под младежки ориентираната марка на японския автомобилен гигант Scion.
Scion iM  — американската Toyota Auris
Снимка: Toyota

Scion iM, както и пълното име на модела, е запазил основните черти от дизайна на Auris, като демонстрира по-динамични форми благодарение на леките стилистични промени.

Интериорът също изглежда аналогичен, като от информацията става ясно, че той е получил стъкла с акустично покритие, както и допълнителен слой изолация на купето.

В САЩ моделът ще се предлага единствено с 1,8-литров Valvematic бензинов двигател с два разпределителни вала. Той генерира 137 к.с. и може да бъде съчетан или с ръчна кутия с 6 степени, или със 7-степенна CVTi-S трансмисия, разполагаща със спортен режим. Средният разход на мотора е 6,3 л/100км.

Scion iM разполага с независимо задно окачване, което в Европа се поставя на по-мощните версии на Auris, включително хибридната. Оборудването на американския модел също надминава това на европейския. Стандартните екстри на Scion iM включват осем въздушни възглавници, 17-инчови джанти, климатроник с две отделни зони, отопляеми и сгъваеми електрически огледала, автоматични фарове, 7-инчов дисплей, аудиосистема Pioneer, 4,2-инчов дисплей на арматурното табло, кожен волан и др.

Интересна опция за Scion iM са компонентите на Toyota Racing Development (TRD), сред които всмукателна система, по-ниско окачване и др.

Към момента не е разкрита ценовата листа на модела, но от Toyota подчертават, че Scion iM ще стартира от под 20 000 долара. Премиерата му ще се състои на стартиращото днес автомобилно изложение в Ню Йорк.

Тагове: toyota auris scion im
0 от 500
  • #90
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    още 83-та Тойота Корола Ае86 е 1.6 130 коня.Какво ми хвалиш табуретката Голф. И точно тази Корола и този мотор са легенда като здравина и пърформанс. Тези коли още се карат по дрифт състезания.Най-тъпите и скопени, неефективни и бавни маслояди са на Германците. Тоталки още от завода..http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18595-pylnata-klasaciia-za-nadejdnostta-na-dvigatelite/
  • #89
    18 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 8 години )
    Когато българските тийнейджъри подкарат Сцион,докато бащите им карат *** шкодички ще смятам,че сме станали нормална държава.
  • #88
    4 rate up comment 8 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    I kvo stana sega? Mercedes imat po-slabi dizeli ot folksvagen4e,zna4i golfa e po-hubav i Jetta!!! Mercedes nai-silnia dizel 4 cilindara e 2.2 i e 200 konia. Kvo stana sega - двигателите са допотопни,скопени,неефективни и с висок разход.Само лаици могат сравнят тези легени с Голф/Джета
  • #87
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тойота предлага най-модерните технологии суперт модерни хибриди - еталони в цял свят! Супер модерни водородни коли,тоя ми говори за някакви допотопни фолксвагени дизели! Къде се намираш ти. Как сравняваш едновековна технология дизел с най-модерното ,което прродава Тойота и е недостижимо за фолксваген- марката на германския пенсионер и на бедния китаец.
  • #86
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Защо да предлагат допотопни двигатели като Фолксваген? Първо това е модел за САщ,а там плюят по всеки с дизел като прокажен и изпаднал емигрант.Второ двигател без турбина 1.8 140 коня за фолксваген е недостижим. Те затова само ръгат турбини.Иначе не могат да наджвърлят 100 коня хахахНай-ефективните коли са Тойота - нисък разход,модерни технологии и двигатели. Не можеш да сравняваш прекрасните Тойоти с пенсионерските голфове и джети. В САЩ никой не ги купува тези ментета
  • #85
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    дизели ли каза? е ти ги най-добрите дизели на планетата муахахахаха2.0 TDI (110 Hp) 4MOTIONФеноменални 110 куци немски магарета от 2 литра двигател с турбо.1.9 TDI (105 Hp)този:1.4 MPI (80 Hp)или може би този:2.0 SDI (70 Hp)
  • #84
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хаха,лош опит да се правиш на интересен.
  • #83
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой сега открива топлата вода, че Дайхацу произвежда дизелите на Тойота.
  • #82
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Dvigatelite na BMV naistina sa druga bira - slaviat se s defekti:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18595-pylnata-klasaciia-za-nadejdnostta-na-dvigatelite/
  • #81
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Das Auto ( преди 8 години )
    Дайхатсу изобщо няма дизел 2.0. Какво Дайхатсу изобщо бе? Дайхатсу е собственост на Тойота. А дизелите на Тойота са алуминиеви и са Тойота.Но Ауди нямат наистина дизел.