IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Scion iM — американската Toyota Auris

Моделът е пълен с екстри, струва под 20 000 долара

Scion iM  — американската Toyota Auris

Toyota командирова в САЩ популярния си европейски хечбек Auris. Моделът за американския пазар ще се продава под младежки ориентираната марка на японския автомобилен гигант Scion.
Scion iM  — американската Toyota Auris
Снимка: Toyota

Scion iM, както и пълното име на модела, е запазил основните черти от дизайна на Auris, като демонстрира по-динамични форми благодарение на леките стилистични промени.

Интериорът също изглежда аналогичен, като от информацията става ясно, че той е получил стъкла с акустично покритие, както и допълнителен слой изолация на купето.

В САЩ моделът ще се предлага единствено с 1,8-литров Valvematic бензинов двигател с два разпределителни вала. Той генерира 137 к.с. и може да бъде съчетан или с ръчна кутия с 6 степени, или със 7-степенна CVTi-S трансмисия, разполагаща със спортен режим. Средният разход на мотора е 6,3 л/100км.

Scion iM разполага с независимо задно окачване, което в Европа се поставя на по-мощните версии на Auris, включително хибридната. Оборудването на американския модел също надминава това на европейския. Стандартните екстри на Scion iM включват осем въздушни възглавници, 17-инчови джанти, климатроник с две отделни зони, отопляеми и сгъваеми електрически огледала, автоматични фарове, 7-инчов дисплей, аудиосистема Pioneer, 4,2-инчов дисплей на арматурното табло, кожен волан и др.

Интересна опция за Scion iM са компонентите на Toyota Racing Development (TRD), сред които всмукателна система, по-ниско окачване и др.

Към момента не е разкрита ценовата листа на модела, но от Toyota подчертават, че Scion iM ще стартира от под 20 000 долара. Премиерата му ще се състои на стартиращото днес автомобилно изложение в Ню Йорк.

Тагове: toyota auris scion im
0 от 500
  • #80
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пич, Дайхацу и до момента нямат в гамата си алуминиев дизел. Респективно и Тойота нямат, освен новите от БМВ. А двигателите на БМВ вече са друга бира.
  • #79
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами то и на Тойота хибридите са най-продавани,а на Ауди ги спират от производство.
  • #78
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    О, на корейците дизелите са Евро 6, а на Тойота новите са Евро 5+.
  • #77
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А някой забеляза ли,че Голф7 има същия профил като Корола 92-ра година Компакт?
  • #76
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хе хе, веселба! Никой ли не забеляза, че този съвсем нов Auris има точния профил на първото поколение Hyundai i30 от 2007. Особено задната колонка с малкото стъкло.
  • #75
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами то и Хюндай е 130 коня ,а Голф 110,и това е трагедия.Трагедия е и да си купуваш Ауди,а дизела да не е техен. И това в класа на Пежо 607 е пълна трагедия
  • #74
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Верно било! ВЪРХОВАТА Королота е с 90 к.с. и 205 Нм. и не е Евро 6. И това е кола в класа на Голф. Трагедия!
  • #73
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нищо не продават БМВ, всичко е от патентите на Тесла.Нищо не е бмв.Тойота се скъсва да продава хибриди,за разлика от бмв.
  • #72
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе не знам. BMW се скъсват да продават i8. Тойота с "традициите" в ел. колите и хибридите още нямат такъв модел.
  • #71
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди нямат дизели. Иначе Тойота има свои.И са алуминиеви.А германците нямат водородни коли.Но могат спокойно да си плащат патентите на японците.