IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Scion iM — американската Toyota Auris

Моделът е пълен с екстри, струва под 20 000 долара

Scion iM  — американската Toyota Auris

Toyota командирова в САЩ популярния си европейски хечбек Auris. Моделът за американския пазар ще се продава под младежки ориентираната марка на японския автомобилен гигант Scion.
Scion iM  — американската Toyota Auris
Снимка: Toyota

Scion iM, както и пълното име на модела, е запазил основните черти от дизайна на Auris, като демонстрира по-динамични форми благодарение на леките стилистични промени.

Интериорът също изглежда аналогичен, като от информацията става ясно, че той е получил стъкла с акустично покритие, както и допълнителен слой изолация на купето.

В САЩ моделът ще се предлага единствено с 1,8-литров Valvematic бензинов двигател с два разпределителни вала. Той генерира 137 к.с. и може да бъде съчетан или с ръчна кутия с 6 степени, или със 7-степенна CVTi-S трансмисия, разполагаща със спортен режим. Средният разход на мотора е 6,3 л/100км.

Scion iM разполага с независимо задно окачване, което в Европа се поставя на по-мощните версии на Auris, включително хибридната. Оборудването на американския модел също надминава това на европейския. Стандартните екстри на Scion iM включват осем въздушни възглавници, 17-инчови джанти, климатроник с две отделни зони, отопляеми и сгъваеми електрически огледала, автоматични фарове, 7-инчов дисплей, аудиосистема Pioneer, 4,2-инчов дисплей на арматурното табло, кожен волан и др.

Интересна опция за Scion iM са компонентите на Toyota Racing Development (TRD), сред които всмукателна система, по-ниско окачване и др.

Към момента не е разкрита ценовата листа на модела, но от Toyota подчертават, че Scion iM ще стартира от под 20 000 долара. Премиерата му ще се състои на стартиращото днес автомобилно изложение в Ню Йорк.

Тагове: toyota auris scion im
0 от 500
  • #70
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много ясно,че няма да ги произвеждат в Корея,заЩОТО ТРябва да им плащат мита!
  • #69
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Извинявам се, приемам корекцията.Грешката е моя. Имах предвид Дайхацу. Исузу е фирма на General Motors. Но това не променя факта, че Тойота нямат дизели. Всъщност това го знаят всички. Дори дилърите на Тойота не го крият.
  • #68
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Проблемът е ,че германците нямат водородна кола.Иначе японците имат предостатъчно свои дизели!
  • #67
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    не намесвайте Хюндай. явно пишещия не знае, че дизелите им се разработват в Германия и се произвеждат в Чехия. В Корея не произвеждат дизели за европейските модели. Има wikipedia
  • #66
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички дизели са ТОЙОТА. Ауди нямат собствени дизели!
  • #65
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Една корекция на пишещия по-долу. Бърка Исузу с Дайхацу. Иначе е истина, че Тойота нямат техни дизели и до момента.
  • #64
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Откога шефът разработва двигателите? Шефът на Тойота е японец и продават водордни коли,а германците прекопирват.
  • #63
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма такъв исузу мотор.Единствено дизела на Ауди е шкода.
  • #62
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, но шеф на Хюндай/КИА е германец, от екипа на Ауди.
  • #61
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всичките са алуминиеви и са Тойота. Ама ти си спамер. Не ми казвай къде да се крия бе мухлъо!Отвори чети ход на буталото и диаметър ***! Няма такъв Дайтасу мотор ***!