IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Scion iM — американската Toyota Auris

Моделът е пълен с екстри, струва под 20 000 долара

Scion iM  — американската Toyota Auris

Toyota командирова в САЩ популярния си европейски хечбек Auris. Моделът за американския пазар ще се продава под младежки ориентираната марка на японския автомобилен гигант Scion.
Scion iM  — американската Toyota Auris
Снимка: Toyota

Scion iM, както и пълното име на модела, е запазил основните черти от дизайна на Auris, като демонстрира по-динамични форми благодарение на леките стилистични промени.

Интериорът също изглежда аналогичен, като от информацията става ясно, че той е получил стъкла с акустично покритие, както и допълнителен слой изолация на купето.

В САЩ моделът ще се предлага единствено с 1,8-литров Valvematic бензинов двигател с два разпределителни вала. Той генерира 137 к.с. и може да бъде съчетан или с ръчна кутия с 6 степени, или със 7-степенна CVTi-S трансмисия, разполагаща със спортен режим. Средният разход на мотора е 6,3 л/100км.

Scion iM разполага с независимо задно окачване, което в Европа се поставя на по-мощните версии на Auris, включително хибридната. Оборудването на американския модел също надминава това на европейския. Стандартните екстри на Scion iM включват осем въздушни възглавници, 17-инчови джанти, климатроник с две отделни зони, отопляеми и сгъваеми електрически огледала, автоматични фарове, 7-инчов дисплей, аудиосистема Pioneer, 4,2-инчов дисплей на арматурното табло, кожен волан и др.

Интересна опция за Scion iM са компонентите на Toyota Racing Development (TRD), сред които всмукателна система, по-ниско окачване и др.

Към момента не е разкрита ценовата листа на модела, но от Toyota подчертават, че Scion iM ще стартира от под 20 000 долара. Премиерата му ще се състои на стартиращото днес автомобилно изложение в Ню Йорк.

Тагове: toyota auris scion im
0 от 500
  • #60
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ясно колко разбираш от японски коли. 1.4, 2.0, 2.2 и един стар имаха 3.0. Исузу ги произвежда за Тойота. Всичките да един са с чугунен блок и чугунена глава с два клапана на цилиндър. Та какво беше за технологиите на Тойота..:))) Скрий се в дупката си, бе ***!
  • #59
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А кога фолксваген е изкарвал 1.6 без турбина 130 коня никога Хахаха. Тойота просто не слага турбоА 1.4 дизела е вечен и блестящ от 2005-та година до днес без конглокенция. Да не говорим,че Хюндай имат дооста по-добър несравнимо по-добър дизел от Фолксваген. 1.6 130 коня дизел. Фолксваген мигат на парцали.
  • #58
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами те и сега и преди Хюндай имат по-добри дизели и бензини от германците. Самия пример с дизелите е очеваден. Фолксваген 1.6 дизел 110 коня,а Хюндай 130 коня.
  • #57
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Другия майтап се казва "новата Corolla". Бензиновите двигатели са повече от комични- най-силния е 1.6 132 коня..:))) чакайте, още има. Дизелите са 1.4 90 коня с "технологичните" 205 Нм. И това е съвсем нов модел. Да, и аз щях да падна от стола от смях. Това е старият им дизел. Сравнение, новия хюндай i30 най-добре се вижда на hyundai.cz. Също 1.4 дизел 90 коня. но ... с 240 Нм. Да не говорим, че 1.6 версията им с 136 коня и 280 Нм. харчи точно колкото дръгнята Котрола 90 к.с. 205 Нм.Чао,Тойота!
  • #56
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Спамера се появи и пчна да спами в тема за ТОЙОТА,но гроздето е кисело.
  • #55
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахааааааааааааааах паднах аз от смях.Тойота продава хибриди и водородни коли,тоя ми говори за дизели мухахахахахахахах Но дори при дизелите Тойота са сред най-добрите - вечни дизели.
  • #54
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота няма чугунен дизл в гамата. А Исузу нямат 2.0 дизел.По-скоро Ауди е с шкода дизел,и това е безспорно хахах Кои стари двигатели на Фолксваген - ами до Голф 6 и до 2013 година си ги продаваха. Без турбина толкова изкарват германчетата по 80 коня хахах
  • #53
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Човече, TOYOTA са много зле. Честно!
  • #52
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Vito ( преди 9 години )
    Ле ле, паднах от смях! Актуалния RAV4 е с допотопния 2.0 124 коня и с още по-стария 2.2 150 коня. За германците няма да говорим. Те са поне 10 години пред Тойота. Вижте корейците. От 2010 слагат на Санта Фе 2.2 198 коня, а на ix35 2.0 184 коня. Говорим за 2010. Тойота през 2015 водят нови модели с двигатели от три поколения по-стари модели. Продавали технологии..!!! ташаааак!
  • #51
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японското фенче в отчаянието си на липса на аргументи, започна да дава за пример старите двигатели на VAG. Дай линк да видим актуалния Голф 7 с такъв дизел 2.0 110 коня. Да ти напомня гейче олигавено, че TOYOTA и до момента предлагат мега дъртия чугунен дизел на Исузу (защото нямат техни) 2.0 124 коня. Хайде сега да се посмеем...:)))