IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Scion iM — американската Toyota Auris

Моделът е пълен с екстри, струва под 20 000 долара

Scion iM  — американската Toyota Auris

Toyota командирова в САЩ популярния си европейски хечбек Auris. Моделът за американския пазар ще се продава под младежки ориентираната марка на японския автомобилен гигант Scion.
Scion iM  — американската Toyota Auris
Снимка: Toyota

Scion iM, както и пълното име на модела, е запазил основните черти от дизайна на Auris, като демонстрира по-динамични форми благодарение на леките стилистични промени.

Интериорът също изглежда аналогичен, като от информацията става ясно, че той е получил стъкла с акустично покритие, както и допълнителен слой изолация на купето.

В САЩ моделът ще се предлага единствено с 1,8-литров Valvematic бензинов двигател с два разпределителни вала. Той генерира 137 к.с. и може да бъде съчетан или с ръчна кутия с 6 степени, или със 7-степенна CVTi-S трансмисия, разполагаща със спортен режим. Средният разход на мотора е 6,3 л/100км.

Scion iM разполага с независимо задно окачване, което в Европа се поставя на по-мощните версии на Auris, включително хибридната. Оборудването на американския модел също надминава това на европейския. Стандартните екстри на Scion iM включват осем въздушни възглавници, 17-инчови джанти, климатроник с две отделни зони, отопляеми и сгъваеми електрически огледала, автоматични фарове, 7-инчов дисплей, аудиосистема Pioneer, 4,2-инчов дисплей на арматурното табло, кожен волан и др.

Интересна опция за Scion iM са компонентите на Toyota Racing Development (TRD), сред които всмукателна система, по-ниско окачване и др.

Към момента не е разкрита ценовата листа на модела, но от Toyota подчертават, че Scion iM ще стартира от под 20 000 долара. Премиерата му ще се състои на стартиращото днес автомобилно изложение в Ню Йорк.

Тагове: toyota auris scion im
0 от 500
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аутомедиа - стандартните "екстри" за ниво Sol на новия Auris в България ще са абсолютно същите + още доста, неспоменати в статията... Така че, не виждам как американското оборудване ще надвишава европейското...
  • #9
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    гледайте бе хора - няма такива аматьори хахахахахаха!!!!!A4 LimousineAttraction 2.0 TDI ultra 6-Gang100 kW (136 PS)Preis 33.750,00 EUR
  • #8
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те ти го те, на немския сайт:A4 LimousineAttraction 2.0 TDI ultra 6-Gang100 kW (136 PS)Preis 33.750,00 EURхаааааааааааааааааахааааааааааааахааааааа баси смешниците вурстовски хаааааааааааааааааааааааааааахааааааааааааааахаааааааааааааааааахааааааааааааааааааааа нема ли кой да ги научи да правят коли веееееееее хаахахахахахахаааааааа!!
  • #7
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Къде го видя тоя двигател на Ауди 2.0 турбиниран под 137 коня"Те ти го те, на немския сайт:A4 LimousineAttraction 2.0 TDI ultra 6-Gang100 kW (136 PS)Preis 33.750,00 EUR
  • #6
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Wow ( преди 9 години )
    Къде го видя тоя двигател на Ауди 2.0 турбиниран под 137 коня, ***! А колкото до Сион-а, много прилича на Хиундай пък не знам за друго, и да казваш че би си купил това пред най-слабите двигатели на БМВ, Ауди и Бенц е меко казано смехотворно! И ако искаш запитай и някой американец ако може да си позволи някои от горните марки, дали ще предпочете тази пред тях? ;)
  • #5
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    "Единствено 1.8 със "технологичните" 137 коня...!!! Избиха рибата! "Квовикаш, друго си е технологичните титани Алди део и толкова не могат да изкарат от 2 литра турбиниран дизел, а? Му-ха-ха-ха!
  • #4
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    В щатите теста за разход на гориво е далеч по-реалистиен и глупостите за даусайзинг с турбо са на практика безсмислени. Апропо, тоя "бюджетен" модел има повече коне и оборудване от немските "премиуми" 316i, A4 и C180 blutec.
  • #3
    20 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хихи някой му е много тъпо че немските легени нямат 1.8 140 коня атмосферка :)
  • #2
    11 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И под 10 000 долара да е, пак юе си е същия грозен леген.
  • #1
    12 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Единствено 1.8 със "технологичните" 137 коня...!!! Избиха рибата! Голям смях! С право ги подиграват от всякъде.