IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност

Дизеловата версия на модела влезе в Книгата на Гинес с разход 2,9 л/100 км

Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност

Хечбекът Volkswagen Golf, оборудван с дизелов двигател и 6-степенна механична скоростна кутия, подобри рекорд на Гинес за най-нисък разход на гориво. Той бе отличен в категорията „Най-икономичен нехибриден автомобил, преминал 48 щата на САЩ”.
Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност
Зад океана моделът се предлага само с един дизел – 2,0-литров с мощност 150 к.с. С този агрегат VW Golf успя да премине 13 250 км за 16 дни, изразходвайки общо 384 л. гориво. Отчетеният среден разход бе 2,9 л/100 км, като общо за зареждане на автомобила неговите водачи са похарчили 294 долара.

Машината е била управлявана от журналиста Уейн Гердес, специалист по икономия на гориво и основател на сайта Clean MPG, на който той дава съвети на шофьорите за постигане на нисък разход. С него е пътувал инженерът Боб Уингър. Именно Гердес през 2013 г. постави предишния рекорд, като тогава преминава 48 щата с дизелов VW Passat при среден разход 3,0 л/100 км.
Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност
В Книгата на Гинес има номинация за всички автомобили, в това число и хибридните, като в нея рекордьор е Honda Insight. През 2013 г. хибридният хечбек също премина през територията на 48 щата, като постигна разход от 3,16 л/100 км.

Само преди дни в Европа комби Honda Civic с 1,6-литров дизел премина 13 498 км. през територията на 24 държави от ЕС, като постигна среден разход от 2,82 л/100 км. Това постижение също бе записано в Книгата на рекордите Гинес.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen golf
0 от 500
  • #49
    0 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    във който от сайтовете искаш - например spritmonitorФилтрирай дизеловите VW Bluemotion или Skoda greenline заложи мощност която да постига динамичните характеристики на Prius демек до 110 коня и ще видиш, че всичките са по икномични от Prius Hybrid
  • #48
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Я покажи някой сайт за измерване на реален разход, където дизелите на ВАГ да са по-икономични от хибридите на Тойота! Дай да ги видим де! То рекордите са си рекорди, както и кола на годината, но като закъсаш на пътя не те питат дали имаш кола на годината и на бензиностанцията не ти наливат, като за рекордите на Гинес, нали. Т.е. да отидеш и да кажеш налей ми да стигна до морето, колата харчи 2,9 л/100 км. Нали така! Хайде чакам сайтовете за реален разход да ги видим.
  • #47
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само до уточня, че преди Golf рекорда се държеше от Passat B7(Американската версия... преди това - познайте от Passat 6 :)Ако говорим за икномични модели Golf 1,6 TDI е доста по икномичен от 2.0 - но не се продава в САЩ.Немалка част от икномичните модели на VAG харчат по малко от прехвалените хибриди на Тойота. Доказано с рекорди на Гинес и сайтовете за измерване на реален разход.
  • #46
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много изтрещяло ВАГонче си ей.Първо нямало такъв двигател,после бил с по-добри показатели,а накрая,като ти показаха,че не е стана,че този на Тойота пък бил по-нов.После пък двигателя бил на Шкода.Абе не знаех,че Шкода правели двигатели бе.Ти си 'бати униката,като *** си.Тръгнеш ли да се криеш под хладилника нямаш спиране...освен да те смачка някой!
  • #45
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Жестоко унижение за японските хибриди! Дизелов фолксваген ги обезмисля тотално. Добрите са си добри. Това е.
  • #44
    5 rate up comment 9 rate down comment
    дядо Търпо ( преди 8 години )
    Ей, няма статия за Фолксваген, която компетентните във всичко жълтури да не наводнят с простотии!Ами не, не се интересуваме от двигателите на Тойота!Турски автомобили не шофираме!
  • #43
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    1.2 TSI 85hp се вгражда в Голф 7 от 2012 година!Ако искаш да го сравня с базовите двигатели на Аурис от 2012 година, които са атмосферни!Ама Тойота имали турбодвигател от 2015 година с по-добри показатели!Ами хубаво, сравни го с двигател на VW от 2015 година!
  • #42
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до "до: неРеали ( преди 8 години )
    1.2 TSI с 86 коня е двигател на Шкода Рапид, умнико!Модификацията на Фолксваген за Поло и Голф е по-различна и затова е с различни коне!
  • #41
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    1.2 TSI 110HP BMT 110 HP @ 4,600 rpm175 Nm @ 1,400 rpm0-100 9.9с.8NR-FTS(114 hp) @ 5200 rpm190 Nm @ 1500 rpm1-100 10сМога да ти кажа кое ще бъде по приятно за шофиране...но
  • #40
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Браво сравни мотор от 2015 с такъв на поне 4-5г... Добре че откриха и тия топлата вода наскоро...