IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност

Дизеловата версия на модела влезе в Книгата на Гинес с разход 2,9 л/100 км

Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност

Хечбекът Volkswagen Golf, оборудван с дизелов двигател и 6-степенна механична скоростна кутия, подобри рекорд на Гинес за най-нисък разход на гориво. Той бе отличен в категорията „Най-икономичен нехибриден автомобил, преминал 48 щата на САЩ”.
Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност
Зад океана моделът се предлага само с един дизел – 2,0-литров с мощност 150 к.с. С този агрегат VW Golf успя да премине 13 250 км за 16 дни, изразходвайки общо 384 л. гориво. Отчетеният среден разход бе 2,9 л/100 км, като общо за зареждане на автомобила неговите водачи са похарчили 294 долара.

Машината е била управлявана от журналиста Уейн Гердес, специалист по икономия на гориво и основател на сайта Clean MPG, на който той дава съвети на шофьорите за постигане на нисък разход. С него е пътувал инженерът Боб Уингър. Именно Гердес през 2013 г. постави предишния рекорд, като тогава преминава 48 щата с дизелов VW Passat при среден разход 3,0 л/100 км.
Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност
В Книгата на Гинес има номинация за всички автомобили, в това число и хибридните, като в нея рекордьор е Honda Insight. През 2013 г. хибридният хечбек също премина през територията на 48 щата, като постигна разход от 3,16 л/100 км.

Само преди дни в Европа комби Honda Civic с 1,6-литров дизел премина 13 498 км. през територията на 24 държави от ЕС, като постигна среден разход от 2,82 л/100 км. Това постижение също бе записано в Книгата на рекордите Гинес.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen golf
0 от 500
  • #99
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до Субарист ( преди 8 години )
    Дори и най-малкият двигател на Голф - 1.2 TSI вдига 205 км - има клип в YouTube, и то при положение, че производителя му дава 180 км максимална скорост, т.е. пак имаме по-добри показатели от тези в книжката!Отделен е въпроса, че само *** би вдигнал повече от 150 км по нашите смотани пътища и магистрали!
  • #98
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Реалист ( преди 8 години )
    Субару?Кой нормален човек си купува Субару?Всъщност нормални хора не си купуват японски автомобили, а тия, които все пак залагат на Тойота, Нисан, Хонда, Мазда или Сузуки пак не биха си купили Субару!Кой си купува Субару?!Познавам само един човек, който си беше купил Субару Трибека, а година след това го замени с Audi Q7!Субару...прекалено миниатюрна компания, която не може да се сравнява с гигант като Фолксваген!
  • #97
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Субарист ( преди 8 години )
    Не ги сравнявам аз а собственика на голфа .Аз само го покарах и освен,че е 17 години по нов няма други преимущества.260 на километража,на кола дето по баир нагоре умира,а по надолнището вдига със зор 180.Просто на таблото има нереални неща,може двулитровия да ги вдига не знам.Мойта Баба Яга колкото пише си ги вдига по баира нагоре.Много мъка има по света.
  • #96
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Субарист, защо сравняваш Субару с Голф? Голфа докато стане кола, Субару ще правят летящи превозни средства ;)
  • #95
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В автомобили, които не могат да направят безопасни спирачки, колани и еърбеци, нямам намерение да се качвам!Иначе ако трябва да говорим за автоматици, не мисля, че има по-добър автоматик от този на БМВ!
  • #94
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Уникално е. пущаш газта и все едно си по инерция, а в същото време ти се зарежда батерията и не чувстваш спиране, както е при автоматиците или другите CVT. Да, но трябва да се качиш,за да го усетиш! С перата от волана симулираш безброй предавки.
  • #93
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Тойота имат най-добрия автоматик в света?Хахаха, в България очевидно няма превенция на психичните заболявания!
  • #92
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Субарист, усещаш ли колко си жалък?Половината коментари тук са твои, а статията дори не е за японски автомобил!Карал си TSI за проба...и къде си го карал, докато сънуваш ли?
  • #91
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Субарист ( преди 8 години )
    Вчера карах тси бензин за проба и съм разочарован,после возих собственика на голфа в дъртата ми импреца и остана дълбоко замислен.Сам си каза,че ако кара Голфа така няма да излезе от сервиза.Почна да ми говори за правени голфове,ала бала,шумяла много,ритала в гърба,ако се счупело нещо,колко ще струва
  • #90
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе дЕдо Тъпо, ти цените гледал ли си ги!? За немското"еко"съм съггласен, че цената му е по 3 и е толкова еко, колкото са му и другите НЕеко варианти. За Аурис/Приус обаче не е така. Цените са им доста прилични и са на цена, като дизеловите версии и с доста богато оборудване още в базовите модели. Има и още нещо, че са и автоматици с най-доброто цвт в света. Не се сещам за немска щайга в този клас, която базово да се предлага с толкова екстри и да е автоматик. Така, че гоуфа е надценен кош.