IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност

Дизеловата версия на модела влезе в Книгата на Гинес с разход 2,9 л/100 км

Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност

Хечбекът Volkswagen Golf, оборудван с дизелов двигател и 6-степенна механична скоростна кутия, подобри рекорд на Гинес за най-нисък разход на гориво. Той бе отличен в категорията „Най-икономичен нехибриден автомобил, преминал 48 щата на САЩ”.
Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност
Зад океана моделът се предлага само с един дизел – 2,0-литров с мощност 150 к.с. С този агрегат VW Golf успя да премине 13 250 км за 16 дни, изразходвайки общо 384 л. гориво. Отчетеният среден разход бе 2,9 л/100 км, като общо за зареждане на автомобила неговите водачи са похарчили 294 долара.

Машината е била управлявана от журналиста Уейн Гердес, специалист по икономия на гориво и основател на сайта Clean MPG, на който той дава съвети на шофьорите за постигане на нисък разход. С него е пътувал инженерът Боб Уингър. Именно Гердес през 2013 г. постави предишния рекорд, като тогава преминава 48 щата с дизелов VW Passat при среден разход 3,0 л/100 км.
Volkswagen Golf постави световен рекорд по икономичност
В Книгата на Гинес има номинация за всички автомобили, в това число и хибридните, като в нея рекордьор е Honda Insight. През 2013 г. хибридният хечбек също премина през територията на 48 щата, като постигна разход от 3,16 л/100 км.

Само преди дни в Европа комби Honda Civic с 1,6-литров дизел премина 13 498 км. през територията на 24 държави от ЕС, като постигна среден разход от 2,82 л/100 км. Това постижение също бе записано в Книгата на рекордите Гинес.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen golf
0 от 500
  • #39
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ей *** ВАГенски,я кажи по кой точно показател умрелия 1,2 тси 86 к.с. на вурстовете превъзхожда двигателя 8NR-FTS на Тойота със същия обем. Хайде *** да те видим сега как ще почнеш пак да лъжеш и да мажеш!
  • #38
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до: неРеалист ( преди 8 години )
    Узж си ВАг-фен, а още не знаеш какви двигатели предлага любимата ти марка, че даже и спориш и на компетентен се правиш. А дори и си бил уж карал такъв и с 4 човека и багаж ти давал 4,4/100 разход. Нали така беше. А сега изведнъж нямало такъв мотор.Я гледай дали няма:https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_enginesДаже и на Гоуф и на аЛуди А1 го слагат и е точно 1,2 тси 86 куци немски магарета. Айде сега марш в пясъчника да си играеш!
  • #37
    4 rate up comment 8 rate down comment
    76411 ( преди 8 години )
    Голям трън им е в очите дози 1,2 двигател на оризарите - по-бърз, по-мощен, с по-голям въртящ момент, с по-добро ускорение, по-икономичен, с по-малък данък от конглокентните двигатели на Аурис и Сивик за тези пари!Не се ядосвайте, оризари, ами просто толкова си можете!
  • #36
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Реалист ( преди 8 години )
    Хахахаа, и 100 пъти да я повторите тая лъжа, тя няма да стане истина!Първо - няма Фолксваген с двигател 1.2 TSI, който да е с 86 конски сили!При Поло има варианти на този двигател с 90 и 110 конски сили, при Голф има варианти с 85, 105 и 110 конски сили.Модел на Фолксваген с 86 коня и такъв двигател няма, а разход 7/100 също няма!Хубаво е, когато лъжете, да си проверявате лъжите поне!
  • #35
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    1.2 TSI рядко пада под 7/100?Ти на хероин ли си?Хайде приложи снимка от борд компютър, за да ти повярваме!
  • #34
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Врно ли е фалшив бе? Значи на братята американци са им издали фалшиф сертификат за снимката.
  • #33
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    TDI Rules!!!
  • #32
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хонда записа нов Световен рекорд на Гинес за Най-ниска консумация на гориво във всички 24 съседни страни от ЕС", като направи среден разход от 2,82 литра на 100 км за пробег от 13 498 км за 25 дни с кола през територията на всички 24 съседни страни от Европейския съюз. Рекордът е поставен с Honda Civic Tourer 1.6 I-DTEC.Зад волана на икономичния автомобил през цялото пътуване бяха двама членове на екипа European Research & Development (R&D) на Honda - Фъргъл Макграт и Джулиан Уорън. Те поеха предизвикателството да демонстрират впечатляващата икономия на гориво на Tourer в реални условия.За сравнение това е изминатото разстояние с автомобил до Австралия от дома им във Великобритания. Двамата спираха само девет пъти, за да зареждат. Автомобилът постигна невероятния среден пробег от 1500 км с всеки резервоар с гориво. Общата стойност на горивото за цялото пътуване е само 645 евро.Съгласно правилата, двамата водачи трябва да са в колата за цялото пътуване. Фъргъл и Джулиан са колеги в Honda R&D със седалище във Великобритания от около 18 години. Двамата шофираха средно около 600 км всеки ден, които изминаваха за около 7,5 часа.Според стриктните и строги правила при всеки опит за Световен рекорд на Гинес, бе необходимо автомобила да влиза във всяка от 24-е страни, определени в маршрута, като се събираха и редица доказателства, включително дневник за гориво и пробег, GPS измервания, видео и фотографии и независими подписи на свидетели, за да се докаже, че двамата са минали през страната. За да се осигури точно проследяване на маршрута, времето на пътуване и изминатото разстояние, колата за рекорда бе оборудвана с устройство за проследяване.Кейт Сакстън, мениджър PR комуникации в Honda Motor Europe Ltd коментира: Това е невероятно постижение и екипът преди всичко трябва да е много горд от усилията, които са положили, за да постигнат този нов Световен рекорд на Гинес. Да се измине разстоянието от Великобритания до Австралия само за 25 дни е огромно предизвикателство. Данните за икономия на гориво са забележителни. Особено, като се отчете, че това не е малка кола, а Tourer с водещи за класа товарно пространство и практичност."
  • #31
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до: до Субарист ( преди 8 години )
    а да не говорим, че животеца на един турбиниран двигател е доста по-къс от този на атмосферния. Ти примерно да си чувал за някой милионник с принудително пълнене? Аз не съм и най-вероятно никога няма да чуя, както и ти. Хайде сети се защо!
  • #30
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до: до Субарист ( преди 8 години )
    Оказва се, че старите атмосферни двигатели са по-икономични и с по-малко вредни емисии от новите и модерни с турбини. Ами, че той тоя 1,2 тси примерно дето е 86 к.с. незнайно защо толкова малко при условие, че без турбина се вадят повече рядко пада под 7/100 и то само при галене на газта. Да ти казвам ли другия феноменален двигател на ВАГ 1,4 тси с дсг на тестовете на АБ какъв разход дава или сам ще си го намериш? даже редакторите на списанието останаха учудени, че гори толкова много.