IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S си намери майстора

Най-силната версия P85D се пробва срещу Porsche Panamera Turbo S

Tesla Model S си намери майстора

Tesla Model S е истинска сензация на пазара. Електромобилът не просто доказа, че е екологичен и практичен, но и че може да победи изявени спортни коли в тяхната игра. Американският автомобил детронира в гонка икони като BMW M5, Dodge Viper SRT 10 и Lamborghini Gallardo, като успя да задържи за известно време зад себе си дори ултимативното Lamborghini Aventador.
Tesla Model S си намери майстора
Снимка: Auto Express

Сега обаче най-мощната версия на Model S - P85D, се изправя пред нов конкурент. Той също има четири врати и четири задвижващи колела, но използва бензинов двигател с двойно турбо. Става дума за върховото Porsche Panamera Turbo S.

Германската кола се задвижва от 4.8-литров V8 мотор с 570 к.с. При Tesla Model S P85D мощността достига 700 к.с., а въртящият момент - цели 930 Нм. 

Сравнителният тест е организиран от Auto Express, като представлява спринт, последван от максимално бързо спиране. Целта е колите са ускорят до 100 мили в час (160 км/час), след което максимално бързо да спрат. Тук се изпитват не само способностите на мотора, но и тези на спирачната система, която при Panamera Turbo S е карбон-керамична.

Времената на двете коли се измерват независимо. Самото състезание започва след 2-рата минута на видеото.

 


Видео: Auto Express

Ето и резултатите от теста:

Porsche Panamera Turbo S ускорява от място 60 мили в час за 3,4 сек., а спринтът до 100 мили в час отнема 8,2 сек. Спирането от 100 до 0 мили в час става за 90,8 метра

Tesla Model S P85D ускорява от място 60 мили в час за 3,6 сек., а спринтът до 100 мили в час отнема 9,2 сек. Спирането от 100 до 0 мили в час става за 98,1 метра

 

0 от 500
  • #59
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "И как го разбра това бе,"гении"???Като видя лепенката "Гран туризмо" на джама на ГТР-а ли???"Не бе, ентеуект, прочетох го на сайта на Гран Туризмо: The GT Academy is a driver discovery/development program started in 2008 through a collaboration between Gran Turismo and Nissan.В отбора на ГТР пилотите са геймъри. Ха-ха, и геймърите с 9-то място, изпоразбили сума ти немски супер спортисти с професионални пилоти. Голям майтап.
  • #58
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Искаш да кажеш че gtr-ите са били в по-долен клас с повече коне?
  • #57
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Нев ( преди 8 години )
    "Приключи 24ч на Нюрбургринг!1.Audi R8 LMS - 5.2 V10 585hp2.BMW Z4 GT3 - 4.4 V8 535hp3.Porsche 997 GT3R - 4.0 B6 500hp.9.Nissan GT-R GT3 3.8 V8 BiT 550hp(gap 5 laps - 50min)Е, къде е великия спортен гений на Японската школа? Защо супер превъзходния GTR се класира на 5 обиколки след първите 3ма?"Amigo, това е генерално класиране! КОлите са разделени по-класове! Например, Subaru WRX STI 2015, завърши първо в класа си, като затвори с 2 обиколки. другите в класа си, но инъче е 18-то в общото.
  • #56
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Рудолф ( преди 8 години )
    Ако бяхме победили сега щяхме да ходим на почивка по три път в годината на три морета.
  • #55
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз бих избрал Теслата, но и двата автомобила са прекрасни. Дай боже всекиму възможност да избира между двата автомобила. Спрете с тия спорове, не са ползотворни. И аз имам пристрастия, но когато някой си харесва ауди или порше или форд и има пари да си ги поддържа - това си е негово решение. Ако ще и само за колата ще си дава парите. И от двете страни трябва да има по-културен диалог и от страна на немските и от страна на япоските фенове. И оценявайте хората по културата и акъла, не по парите
  • #54
    12 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "Примирете се с факта,че Ауди спечелиха състезанието за втора поредна година"Охоооо,някой ми е копирал двата коментара от статията за рекорда на Ламборгини Авентадор на Нюрбургринг.Благодаря за което.Естествено,това е плагиатство от ваша страна,г-н Анонимен,но айде от мен да мине,щом е благото на народа,хахахахахаха.Доживях да ме цитират,сега ще ходя като награден кооператор,гордо със искри в очите,хахахахахахаха.Хубаво цитираш,ама никой не чете.
  • #53
    12 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "Дано никога не се случи пак"Абсолютно подкрепям.Има един победител,пред когото Германия капитулира,безусловно.На 9.05. имаше парад по случай 70 години от Победата.ако Хитлер беше победил сега нямаше да чукате по копчетата,а щяхте да чукате камъни в концлагерите и някой "ариец" щеше да ви пръска тъпите тикви със снайпер от охранителната вишка,ей тъй за кеф.Бива простотия по тези форуми,ама вашето направо граничи с имбецилност бе,*** дънерите дето сте.
  • #52
    5 rate up comment 2 rate down comment
    баваеца ( преди 8 години )
    а че ти си *** на Атака е вече ясно. за щастие болен сидеров никога няма да стигне мечтата си - хитлер или сталин. и затова предполагам цял живот газ ще пикаеш. хахахаха
  • #51
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    аз не омаловажавам приноса и жертвите на ССССР. въпреки че там живота не е бил важен - това може да го разбереш ако видиш колко народ сами са си истрепали през гражданската война и репресиите на Сталин. това което казвам е че много им е помогнато за да се пребори Хитлер - той е бил по-голяма заплаха за света.
  • #50
    5 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    а ако прочетеш още малко - което е крайно невероятно да се случи - ще разбереш, че най-важния съветски самолет - ил2 - който е най-масов , нанесъл е най-много щети на германците и също е бил най-често свалян Е бил със двигател на БМВ. баварски. по лиценз. всъщност почти всички самолетни двигатели правени тогава в СССР са били или по германски или американски или френски лиценз.