IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Не е само електричество – 4 промени в автомобила, които Европа пропусна

Бившият шеф на Lynk & Co посочи посоките, в които ще се развива индустрията

Автомобилната индустрия в Европа преживява важен повратен момент. Проблемът е, че никой няма представа дали това ще донесе ползи или ще причини вреди. А решенията, които Европейската комисия ще обяви на 10 декември, могат да бележат бъдещето на целия сектор.


бъдеще, мобилност


Има няколко абсолютни истини, от които индустрията не може да избяга - електрическият автомобил е бъдещето, китайските марки са тук, за да останат за дълго време, а моделите за мобилност се променят с замайваща скорост. Индустрията се трансформира и това се дължи на няколко основни фактора.

Автомобилът вече не може да бъде разбран без тези четири истини

Главният изпълнителен директор на Lynk & Co до 2024 - Ален Висер, е един от хората, които се опитват да променят начина, по който, по който разбираме автомобила. Именно под негово ръководство шведско-китайската марка заложи на абонаментен модел, а не на собственост, което шокира мнозина.

Ценовата война, започната от Tesla и BYD, обаче накара Lynk & Co да започне да приоритизира други проекти, които да донесат по-голяма печалба. Въпреки тази промяна и напускане на марката, Висер все още вярва, че истинската мобилност на бъдещето надхвърля "автомобилната индустрия".

бъдеще, мобилност


Технологиите напредват с огромни скокове в автомобилната индустрия

Пред изданието Turi.one Висер посочва четири основни неща, или четири бъдещи развития, които силно засягат сектора и ще бележат автомобилите на бъдещето:

Първо, електромобилността: виждаме я всеки изминал ден, когато пристигат нови електрически, хибридни и plug-in хибридни автомобили. Разбира се, Висер вярва, че марките всъщност възприемат тази философия за електрификация поради политически натиск, тъй като тези превозни средства са по-малко печеливши, и изискват по-малко поддръжка. Но е неоспорима реалност, че електрическите автомобили са бъдещето на сектора.

Второ, това, за което вече стана дума: нарастващата конкуренция от Китай. Въпреки допълнителните тарифи за навлизането на техните електрически автомобили, марките на азиатския гигант продължават да пристигат масово в Европа, увеличавайки пазарния си дял с всеки изминал месец. Според бившия изпълнителен директор на Lynk & Co, тези марки работят с дисциплина и мотивация, които "загубихме в Европа", и той посочва Xiaomi като един от предшествениците на "втора вълна" през следващите години.

бъдеще, мобилност


Трето, нещо, за което се говори малко, но китайските марки са успели да видят предварително: софтуер. Този фактор вече се превръща в ключов отличителен фактор. Най-добрият пример е Huawei, от който няма да видите модел с лого, но ще видите много с неговия софтуер. Европа, от друга страна, все още е традиционен производител на автомобили и нищо повече, макар че постепенно и това също се променя.

И четвърто, промяната в навиците на шофьорите и купувачите. Днес хората вече не търсят кола, а мобилност. Висер казва, че поведението на автомобилите вече няма значение за почти 99 процента от клиентите. И това е нещо, за което се предупреждава от години: притежаването на автомобил вече не е приоритет. "Опит над собствеността". От друга страна, Европа продължава да мисли както преди: "Автомобилната индустрия не иска да създава нова форма на мобилност, а само да продължи да продава автомобили."

По отношение на последното, бившият президент на китайската марка си спомня, че прогнозите за 2050 година са, че 80 процента от населението ще живеят в градове, което напълно ще промени нуждите от притежаването на автомобил. Хората ще търсят достъп до мобилност, ще използват приложение, за да се придвижват... "И собствеността ще загуби значението си."


0 от 500
  • #41
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Психопата си остава психопат. Бъдещето винаги е принадлежало както на електромобилите така и на бързите риби като едното не изключва другото, а се допълват. Аз мога да цитирам мои мнения от преди 10 години че дори Тесла да фалира, вече е отворила кутията на Пандора и е направила електромобилите желани, така че тенденцията ще продължи и електромобилите ще изместят ДВГ РАНО ИЛИ КЪСНО. Ти можеш ли да цитираш, че бъдещето щяло да принадлежи на Тесла и друг няма да произвежда електромобили?
  • #40
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 2 седмици )
    Ти кога се върна от Китай? Повтаряш ми мантрите на НПОто за което работиш.Ходил съм няколко пъти в Китай,няма нищо верно от това, което казваш.
  • #39
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Точно така е! НО ЗАЩО Е ТАКА? Китайската партия ли е виновна, че европейската партия заповядва да купуваме китайски батерии, скъп американски газ и да деиндустриализираме Европа? Коя политика ви харесва повече? Китайската която иска да направи Китай велик отново? Американската, която иска да направи Америка велика отново? Или дори Руската, която защитава руските интереси? Или европейската политика на дупедатство, която не защитава никакви европейски интереси?
  • #38
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 2 седмици )
    Много от автомобилните производители се отказват от пълната електрификация и се връщат към традиционните автомобили.Още ли твърдиш,че бъдещето е на електромобилите, Гьобелсе?
  • #37
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 2 седмици )
    Бъдещето принадлежи на електромобилите? Преди твърдението ти беше, бъдещето е на Тесла.Сега Тесла е с падащи продажби и смени отново плочата.Къде са милионите електрокамиони и електропикапи на Тесла?
  • #36
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Коя лъжа? Да не би косвено да отговаряш на въпроса "Антитрол ( преди 1 ден )Правилния въпрос е дали ВСЕ ОЩЕ има някой, който да не е съгласен с това изказване от статията "Но е неоспорима реалност, че ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ АВТОМОБИЛИ СА БЪДЕЩЕТО на сектора."
  • #35
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Димов ( преди 2 седмици )
    Европейските заводи за батерии фалираха,точно заради зелената сделка,която повиши цената на енергоизточниците природен газ и електроенергия.Докато в Китай работят с евтина електроенергия от въглища и евтин руски газ.
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 2 седмици )
    Една лъжа,повторена много пъти става истина,нали Гьобелсе?
  • #33
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Правиш ли разликата между ЕВРОПЕЙСКО производство на, ЖЕЛАНИ евтини електромобили с бързо зареждане и голям пробег и производството на тапицерии в Русе за тях? Ако европейските клиенти избират да си купуват евтини китайски автомобили с бързо зареждане и голям пробег, какво ще произвеждат в Русе? ВНИМАВАЙ КАКВО СИ ПОЖЕЛАВАШ, защото ще се случи. С или без Урсула. С или без зелена сделка БЪДЕЩЕТО ПРИНАДЛЕЖИ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ.
  • #32
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Така е, между наливане на милиарди, присвояване на милиарди и инвестиции на милиарди има огромна разлика, която един функционално неграмотен Не може да разбере! Възвръщаемостта при трите е различна. РЕЗУЛТАТИТЕ също. Произвеждат ли се в Европа европейски батерии? Какво показват резултатите?