IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota обвинява конкурентите в продажба на фалшиви хибриди

48-волтовите системи не са хибриди, твърди представител на компанията

Нов конфликт между автомобилните производители се заражда, след като най-големият от тях – Toyota, обвини конкурентите си в измама. От японската компания заявиха, че меките хибриди подвеждат шофьорите и хвърлят петно върху истинската технология.


Toyota


В последно време на пазара са появяват все повече 48-волтови меки хибриди системи със стартер-генератор. Директорът по продажбите на австралийското подразделение на Toyota – Шон Ханли, обаче е категоричен, че наричането на тези превозни средства „хибриди’’ е напълно погрешно. И по този начин шофьорите биват излъгани от производителите.

За разлика от традиционните серийно паралелни хибриди, които използват батерия и двигател заедно с двигател с вътрешно горене за подобряване на ефективността, или plug-in хибрид с обикновено по-голяма батерия и по-мощен двигател(или двигатели), осигуряващ удължено изцяло електрическо шофиране, 48-волтовата технология играе много по-малка роля.

Системата обикновено съчетава функции на стартера и алтернатора, предлагайки скромно намаление на разхода на гориво. Собствената 48-волтова конфигурация на Toyota не може да задвижва превозно средство само с електрическа енергия, поради което марката иска да направи граница между двете технологии.


Toyota


Според Хенли в Toyota дори не разглеждат 48-волтовите системи като хибриди, рекламирайки ги като „V Active’’ системи в Австралия и той смята, че конкурентните марки също трябва да се откажат от използването на термина „хибрид’’ толкова лесно.

„Наблюдавам как хибридните технологии се използват по различни начини в маркетинга през последните години. Затова Toyota ще обясни ясно какво е хибридна система за ефективност, какво е хибридна система за производителност и какво е 48-волтова система за подпомагане. Ние сме категорични, че 48-волтова система не представлява хибридно задвижване и клиентите трябва да бъдат наясно с това’’, обяснява Хенли.

Топ-мениджърът допълни, че когато си купите 48-волтов задвижващ механизъм на Toyota, вие не си купувате хибридна система. Това изявление на Хенли обаче противоречи със стратегията на Toyota на други места по света. И Европа, например, японците рекламират 48-волтовата система на HiLux като „Hilux Hybrid 48V’’ и това показва как маркетинговият език на компанията може да се промени в зависимост от нейната целева група.


0 от 500
  • #12
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До #4 Къде гори по-малко Ситроен С4? Защо сравняваш най-продаваната кола в историята с френски *** с трицилиндров двигател за еднократна употреба и задно окачване от каруцата на дядо ти?
  • #11
    14 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    До Един друг Един. Осъзнавате ли че този е карал по абсолютно същия начин по който Тесла модел s беше изминала над 1000 километра с едно зареждане още преди години, а след това сума ти китайци и дори mercedes изминават над 1 000 км с електромобили? Тези 2,8 литра на 100, не са НОРМАЛЕН разход на гориво в РЕАЛНОСТТА. Гост редовно се хвали, че зарежда НЕГОВАТА TOYOTA COROLLA хибрид за 30 лв всяка седмица за 150 км, Това са 8 на 100 РЕАЛЕН РАЗХОД. Че е лъжец, е лъжец, но защо да лъжеш за това?
  • #10
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Един друг ( преди 1 месец )
    Минах отгоре отгоре по коментарите и останат с впечатление, че в България всеки е инженер специалист и плюе всичко хубаво и не толкова хубаво но направено с иновации нови технологии и на никой не му минава през плиткия мозък, че за да за да успееш винаги минаваш през трудности и неуспехи.Крайният резултат при хибридите на тойота след 25 годишно развитие е безпроблемна, почти никакви разходи за обслужване, супер разходАмериканец беше изминал 1000км. с 28 литра.
  • #9
    19 rate up comment 10 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Е то пък защото Toyota не прави същото? Един автомобил е точно толкова екологичен, колкото му е разхода на гориво. Официалните разходи на гориво на хибридите на Toyota трудно се постигат в реални условия, особено на дълъг път. Така, че това си е поредната зелена измама.
  • #8
    17 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какво му е на трика, предпазва Урсулите да спрат хептен ДВГ или да ги оскъпят. Да си траят джапанките!
  • #7
    13 rate up comment 15 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Швабен, кое е недостижимото на хибридите на Toyota? Това че дизел от 1999 на дълго харчи по-малко отколкото хибридна Toyota и съответно отделя много по-малко въглеродни емисии от хибрида? Хибридите са по екологични там където не трябва - където автомобилите почти не въртят километри. Ако хибридът беше решение, Днес всички камиони щяха да са хибридни, а те никога няма да бъдат. От дизел ще минат направо на ток, без "преходните" технологии на Toyota
  • #6
    15 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Така е, Москвич из Ушанков. Винаги си прав. Непостижими са по шум, невървене и лакомия.
  • #5
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 месец )
    Лоените швабски мозъци коя ли технология не оакаха, че на хибридите да простят? Льольовците може да се връзват, но интелигентните дългогодишни клиенти знаят - хибридите на Тойота са недостижими.
  • #4
    18 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Между другото, Ситроен С4 1,2 турбо микрохибрид гори по-малко от Корола, а е доста по-приятна и практична кола. Не знам дали хибридите са смислени, но тези на Тойота със сигурност не са.
  • #3
    18 rate up comment 11 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Позната история. Гледат се в огледалото и обвиняват останалите за това, което самите те правят. Но за разлика от тях, 48 волтовите хибриди са си хибриди, но хибрида никога не е бил електрическо превозно средство, каквото Toyota иска да го изкара.