IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota обвинява конкурентите в продажба на фалшиви хибриди

48-волтовите системи не са хибриди, твърди представител на компанията

Нов конфликт между автомобилните производители се заражда, след като най-големият от тях – Toyota, обвини конкурентите си в измама. От японската компания заявиха, че меките хибриди подвеждат шофьорите и хвърлят петно върху истинската технология.


Toyota


В последно време на пазара са появяват все повече 48-волтови меки хибриди системи със стартер-генератор. Директорът по продажбите на австралийското подразделение на Toyota – Шон Ханли, обаче е категоричен, че наричането на тези превозни средства „хибриди’’ е напълно погрешно. И по този начин шофьорите биват излъгани от производителите.

За разлика от традиционните серийно паралелни хибриди, които използват батерия и двигател заедно с двигател с вътрешно горене за подобряване на ефективността, или plug-in хибрид с обикновено по-голяма батерия и по-мощен двигател(или двигатели), осигуряващ удължено изцяло електрическо шофиране, 48-волтовата технология играе много по-малка роля.

Системата обикновено съчетава функции на стартера и алтернатора, предлагайки скромно намаление на разхода на гориво. Собствената 48-волтова конфигурация на Toyota не може да задвижва превозно средство само с електрическа енергия, поради което марката иска да направи граница между двете технологии.


Toyota


Според Хенли в Toyota дори не разглеждат 48-волтовите системи като хибриди, рекламирайки ги като „V Active’’ системи в Австралия и той смята, че конкурентните марки също трябва да се откажат от използването на термина „хибрид’’ толкова лесно.

„Наблюдавам как хибридните технологии се използват по различни начини в маркетинга през последните години. Затова Toyota ще обясни ясно какво е хибридна система за ефективност, какво е хибридна система за производителност и какво е 48-волтова система за подпомагане. Ние сме категорични, че 48-волтова система не представлява хибридно задвижване и клиентите трябва да бъдат наясно с това’’, обяснява Хенли.

Топ-мениджърът допълни, че когато си купите 48-волтов задвижващ механизъм на Toyota, вие не си купувате хибридна система. Това изявление на Хенли обаче противоречи със стратегията на Toyota на други места по света. И Европа, например, японците рекламират 48-волтовата система на HiLux като „Hilux Hybrid 48V’’ и това показва как маркетинговият език на компанията може да се промени в зависимост от нейната целева група.


0 от 500
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    С тази королка ядеш овесена каша и на закуска, и на обяд, а на вечеря гладуваш, защото по-постна кола няма.
  • #41
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Отвори сайта на Тойота и този на Ситроен и прочети какво пише, ще научиш и други нови думи, освен несретник. Можеш да направиш един списък с точки, които изброи, за да не пропуснеш нещо. Така ще можеш да сравниш автомобил с каруца коректно. Ако нещо не ти е ясно, ще ти обясня.
  • #40
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Прав си, че сравнението е такова, но мога да закуся овесена каша, а да обядвам пържола. Ама ти ги правиш тия сравнения и нещо не ти се получава. Даже не помниш какво си писал(а).
  • #39
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Прав си и за читателските, и за математическите ми способности. Сега вземи да прочетеш какво си писал(а). Не съм тръгнал да сравнявам най-продаваната кола в историята с долнопробно изработено френско подобие на автомобил, защото е нелепо. Помислих си, че имаш предвид последното поколение С4, което би било коректно да се сравни с Тойота Айго, понеже едва ли има по висока себестойност. Махни му странните фарове и стопове и ще видиш какво всъщност представлява. Евтино подобие на автомобил.
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ГО ЕЛЕКТРОНС ( преди 1 месец )
    Мекият хибрид е като мекия члленн, имаш гго но много работа не върши. Хахаа
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Несретниче, и читателските ти способности са като математическите! Ти си този, който тръгна да сравнява модели с 20 години разлика. Аз нямам, и никога не съм имал което и да е поколение С4. Имам наблюдения от другаде върху последното поколение, което удря количката в земята: по-пъргав, по-икономичен, МНОГО по тих и комфортен, по-добри материали, по-удобни седалки, по-голям багажник. Сравнението все едно е между овесена каша и сочна вратна пържола с прясна, градинска гарнитура.
  • #36
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    С4, викаш, първо поколение... Аз съм несретник? Ся остава да ми са присмей и някой горд собственик на Ford Escорт и сърцето ми няма да издържи на този гъдел.
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Така е, несретниче. 3 междуградско и 2 градско дава средно 5 на сто. Както целият форум знае много добре, тойоткаджийчетата са и антиматематици. Как пък един път не излезе един волксвагенист да се изложи така!?
  • #34
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Дизелите все още са най-доброто за дълъг път. Доволен съм от Corolla-та. За две седмици, откак я имам, съм и навъртял малко над 4 хиляди километра и разходът дотук е 5.0 на 100. Имам немалко километри със 120-130 на магистрала. 1.8 хибрид е. За моите цели е идеална. От село до града ми дава разход 3.0 на 100 км. В града пада и под 2 на 100. Ако се кара внимателно, мога цял ден да си бръмча из града на ток, а ДВГ да работи само като генератор.
  • #33
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 1 месец )
    Напълно прави са Тойота - автомобил който не може да се движи без изключен двигател няма как да се нарече хибрид. Европейците да бяха си разработили хибридните технологии навреме вместо да тракат с канцерогенни дизели и смешните меки хибриди дето само празноглавци ги мислят за хибриди, но затова пък успешно рушат имиджа на истинските хибриди.