IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota обвинява конкурентите в продажба на фалшиви хибриди

48-волтовите системи не са хибриди, твърди представител на компанията

Нов конфликт между автомобилните производители се заражда, след като най-големият от тях – Toyota, обвини конкурентите си в измама. От японската компания заявиха, че меките хибриди подвеждат шофьорите и хвърлят петно върху истинската технология.


Toyota


В последно време на пазара са появяват все повече 48-волтови меки хибриди системи със стартер-генератор. Директорът по продажбите на австралийското подразделение на Toyota – Шон Ханли, обаче е категоричен, че наричането на тези превозни средства „хибриди’’ е напълно погрешно. И по този начин шофьорите биват излъгани от производителите.

За разлика от традиционните серийно паралелни хибриди, които използват батерия и двигател заедно с двигател с вътрешно горене за подобряване на ефективността, или plug-in хибрид с обикновено по-голяма батерия и по-мощен двигател(или двигатели), осигуряващ удължено изцяло електрическо шофиране, 48-волтовата технология играе много по-малка роля.

Системата обикновено съчетава функции на стартера и алтернатора, предлагайки скромно намаление на разхода на гориво. Собствената 48-волтова конфигурация на Toyota не може да задвижва превозно средство само с електрическа енергия, поради което марката иска да направи граница между двете технологии.


Toyota


Според Хенли в Toyota дори не разглеждат 48-волтовите системи като хибриди, рекламирайки ги като „V Active’’ системи в Австралия и той смята, че конкурентните марки също трябва да се откажат от използването на термина „хибрид’’ толкова лесно.

„Наблюдавам как хибридните технологии се използват по различни начини в маркетинга през последните години. Затова Toyota ще обясни ясно какво е хибридна система за ефективност, какво е хибридна система за производителност и какво е 48-волтова система за подпомагане. Ние сме категорични, че 48-волтова система не представлява хибридно задвижване и клиентите трябва да бъдат наясно с това’’, обяснява Хенли.

Топ-мениджърът допълни, че когато си купите 48-волтов задвижващ механизъм на Toyota, вие не си купувате хибридна система. Това изявление на Хенли обаче противоречи със стратегията на Toyota на други места по света. И Европа, например, японците рекламират 48-волтовата система на HiLux като „Hilux Hybrid 48V’’ и това показва как маркетинговият език на компанията може да се промени в зависимост от нейната целева група.


0 от 500
  • #52
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Баварец ( преди 1 месец )
    Тойота - издънка от някога славен.автомобил, като с грях префасонирам Яворов! На крива ракета, Космосът й пречи ! Тези от Тойота, доскоро си рекламираха автоматите като CVT , а те не са. Аз лично, избрах друга марка, заради това CVT, но се оказа че в Камри, не е CVT.Ужас са, трагедия!
  • #51
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Гледам и цените са като за истински автомобил. 380 литра багажник! Внушително! Къде изчезна оня от четвъртия пол? Исках да питам в Северна Америка как вървят продажбите.
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Спирачки? Барабаните на задния мост на Ситроена изглеждат внушително! Пак решителна победа.
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Като не ще да запали, може и да е по-тих от Корола, работеща на ток. За возията няма да споря, все пак няма как да сравняваме модерно независимо окачване отзад, с това на Ситроена, което е наследник на усъвършенстваното с векове и тествано в безброй фаетони и каруци.
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Добро утро! Още няколко думи за инженерното чудо в коша на френското динамитче може ли? Съчетава недостатъците на трицилиндров и шестцилиндров двигател. Върви като за трицилиндров, гори като шестцилиндров, ако се престрашиш да вдигнеш над 130 км/ч. Апропо, гледам, че Ситроен са обогатили гамата. Пуснали са и по-малък размер екотоалетни, С3.
  • #47
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Щях да купя на жена ми нов Опел Мока, независимо от по-долу изброеното, *** дизайна!!! Двуцветна, кожа, джанти...Ол дъ беллз ен уиссълз... Селски номера при дилъра... Дай още десет, че тая продадена, другата същата, ама десет нагоре. И аз... Алоу! За тия пари отиваме на Т-Рок Хайлайн... Мерси, все пак за таз оферта! Проба-грешка... Аз не сгреших в няколко автосалона нататък по теля...
  • #46
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    А, сега си ти! Разкажи за прословутия несретник на Стелантис! 1.2 трицилиндров в редова конфигурация:-))) с три различни немощности, натурално ограничен на 130 км/ч. За еднократна, но за сметка на това кратка употреба. Пропуснах ли суперлатиффф?
  • #45
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Пак празни приказки. Давай по спецификации, тогава. Да систематизираме нещата! При Тойота Корола имаме три варианта за двигател. 1.5 три цилиндъра, 1.8 четири цилиндъра и 2.0 четири цилиндъра. Нямам идея, дали я предлагат с на Ярис ГР двигателя. Не ме интересува. Прав(а) си, че за вечеря гладувам. След 18:00 не ям. Ти внимавай от кой врат пържоли ядеш, че да не се задавиш с овесена каша!
  • #44
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Постна? Прочети пак, ако обичаш коментар #43 и следвай стъпките!
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Опитът ти за ирония иронизира самия теб, нестетниче, защото разликата наистина е толкова грамадна, че королката се отхвърля още на етап сравнение на спецификациите. А ако човек си направи труда да се качи и на двете коли, го напушва смях от тойотката. Същевременно го наляга дълбока тъга за несретниците, които не могат да различат овесена каша от пържола.