IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Cybetruck се разпадна... при обикновено теглене

Част от носещата рама на уж работния пикап се оказа от обикновен алуминий

В пълно отрицание на уверенията на Илон Мъск, че Tesla Cybertruck е "надеждна работна машина"", нашумелият електрически пикап буквално се разпадна при опит да изтегли друг автомобил на буксир. Клипчето на YouTube канала WhistlinDiesel, в което Cybertruck и обикновен бензинов Ford F-150 се подлагат на брутално тежки изпитания, стана интернет сензация и направи над 7 милиона гледания само за едно денонощие.
  
     
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
       
WhistlinDiesel е каналът на влогъра Коди Детуайлър, който се прочу с леко палячовските си "тестове", след които автомобилите рядко оцеляват. Но в конкретния случай Cybertruck се изложи дори не по време на изпитанията, а докато вършеше съвсем обичайната работа за един пикап - да изтегли друг автомобил. Докато се мъчеше да издърпа заседналия F-150, въжето изтръгна цялата задна част на Cybertruck. Детуайлър отначало помисли, че е заминала само бронята, но огледът показа, че цялата рама се е разкъсала. Компонентите, на които е монтирана куката за теглене, видимо са не от високоякостна стомана, а от алуминий.
  
    
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
        
Възможно е конструкцията на електрическата Tesla да е пострадала вече в някое от предишните изпитания, но все пак такова качество на рамата е притеснително - особено с оглед на уверенията на компанията, че пикапът има теглителна сила до 5000 килограма.

Все пак в някои изпитания Cybertruck се представи по-добре от бензиновия F-150 - например когато Детуайлър прикрепи пластичен експлозив към корпуса. При форда взривът разкъса огромна дупка в ламарината, докато направената от стомана Tesla устоя.
  
    
WhistlinDiesel, Тест, Ford F-150
  
        
Коди Детуайлър обяви, че е направил много опити да се свърже с Tesla и да ги предупреди за някои недостатъци, които е открил в автомобила, но от компанията продължили да го игнорират. "Тук има критични дефекти, които трябва да се оправят", твърди влогърът.
  
     

 

0 от 500
  • #70
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 1 месец )
    Едно е да се правят електромотори, а друго - автомобили ! Затова предпочитам старите доказани марки !
  • #69
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Два технологии за производство на стомана без кокс. Вие (ти) продължавайте да вярвате, че таково животно нема
  • #68
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    При тази температура железният оксид в рудата се разделя на чисто разтопено желязо и кислород; примеси като силициев диоксид и магнезий се издигат до горната част на пещта, а течният електролит остава на място, за да продължи процеса.Друго предимство на технологията е, че докато с водородно изгаряне и директна редукция на желязо (direct-iron reduction (DRI) (вижте панела по-долу) изисква оскъдна висококачествена желязна руда - карайки шведския разработчик H2 Green Steel да внася руда от Канада и
  • #67
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ... да се конкyрира със зеления водород, но потенциално да унищожи напълно бизнес казуса за употребата на водорода при производството на стомана.Boston Metal е изобретила технология, която нарича електролиза на разтопен оксид (molten oxide electrolysis (MOE), която взривява течен електролит, съдържащ парчета желязна руда, с големи количества чисто електричество, нагрявайки го до 1600C (точката на топене на желязото) чрез електрод способен да издържат на такива високи температури.При тази темпер
  • #66
    1 rate up comment 3 rate down comment
    И аз имам интернет ( преди 1 месец )
    Заглавие на статията "Производство на зелена стомана чрез водород? Стартъп вече тества евтино решение за индустрията" ...От дълго време се смята, че единственият възможен начин за декарбонизиране на производството на стомана е да се използва зелен водород за извличане на желязо от рудата и след това да се използват електродъгови пещи за превръщане на желязото в стомана. Но една отдавна развиваща се технология, разработена от добре финансиран стартъп, обещава не само да се конглокира със зеления
  • #65
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Да се върнем на тема ( преди 1 месец )
    При едно и също тегло за самолет или електромобил, стоманата или дуралуминий дават по-голяма здравина на детайл?
  • #64
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 63 ( преди 1 месец )
    "Без кокс няма горене." Никога да се сменят, но бисерите продължават. Сигурен ли си че на света няма горене без кокс? При кокилно леене пак ли се ползва кокс? Само с четене в Уикипедия не се става " главен инженер на завод", гостенино
  • #63
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Има точно кокилно леене,без нужда от механична обработка.В Мартеновите пещи се залагат твърди кюлчета ***, които се стапят с кокс.Без кокс няма горене.
  • #62
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Копи пейст от Уикипедия.Алуминиеви сплави 69 000 MPa.Стомана 190 000- 210 000 MPa.В машиностроенето се използват сплави.
  • #61
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Бисери от преди ( преди 1 месец )
    Турбо ( преди 8 месеца )Стомана претопена с електроенергия от перки и фотоволтаици,смешници.....Турбо ( преди 8 месеца )Стоманата е желязо въглеродна сплав.Без въглища няма производство на стомана....