IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Cybetruck се разпадна... при обикновено теглене

Част от носещата рама на уж работния пикап се оказа от обикновен алуминий

В пълно отрицание на уверенията на Илон Мъск, че Tesla Cybertruck е "надеждна работна машина"", нашумелият електрически пикап буквално се разпадна при опит да изтегли друг автомобил на буксир. Клипчето на YouTube канала WhistlinDiesel, в което Cybertruck и обикновен бензинов Ford F-150 се подлагат на брутално тежки изпитания, стана интернет сензация и направи над 7 милиона гледания само за едно денонощие.
  
     
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
       
WhistlinDiesel е каналът на влогъра Коди Детуайлър, който се прочу с леко палячовските си "тестове", след които автомобилите рядко оцеляват. Но в конкретния случай Cybertruck се изложи дори не по време на изпитанията, а докато вършеше съвсем обичайната работа за един пикап - да изтегли друг автомобил. Докато се мъчеше да издърпа заседналия F-150, въжето изтръгна цялата задна част на Cybertruck. Детуайлър отначало помисли, че е заминала само бронята, но огледът показа, че цялата рама се е разкъсала. Компонентите, на които е монтирана куката за теглене, видимо са не от високоякостна стомана, а от алуминий.
  
    
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
        
Възможно е конструкцията на електрическата Tesla да е пострадала вече в някое от предишните изпитания, но все пак такова качество на рамата е притеснително - особено с оглед на уверенията на компанията, че пикапът има теглителна сила до 5000 килограма.

Все пак в някои изпитания Cybertruck се представи по-добре от бензиновия F-150 - например когато Детуайлър прикрепи пластичен експлозив към корпуса. При форда взривът разкъса огромна дупка в ламарината, докато направената от стомана Tesla устоя.
  
    
WhistlinDiesel, Тест, Ford F-150
  
        
Коди Детуайлър обяви, че е направил много опити да се свърже с Tesla и да ги предупреди за някои недостатъци, които е открил в автомобила, но от компанията продължили да го игнорират. "Тук има критични дефекти, които трябва да се оправят", твърди влогърът.
  
     

 

0 от 500
  • #39
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До турбо ( преди 1 месец )
    Поне ти недей да подражаваш на гост и да ставаш психопат, за да не си разваля мнението за тебе. Останалите не са длъжни да следят втора Но ти можеш да потвърдиш че съм си признал грешката за еластичния колянов вал поне 10 пъти и мога да цитирам признанията за последните 4 години. Няма да ви правя кефа да си признавам отново и отново на всяко споменаване А вие да се правите на психопати, все едно това не се е случило и да обяснявате как не съм си признал грешката
  • #38
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Не разбирам какво има обидно в ч у г у н,че трябва да го маркирате с ***.За коляновия вал е пак същото.Като не знаеш си признай.Не да ми твърдиш,че бил еластичен.Има материали,които не са пластични или еластични,а са яки.Стоманата на коляновия вал става пластична при нагряване,което се използва при изработката на вала.За еластична стомана се прилага термообработка.При нормална температура стоманата на коляновия вал е яка.
  • #37
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Тесльо не ти ли омръзна да се правиш на интересен? Вместо да отговориш на моя въпрос,от какво се произвежда стоманата с "не знам",ти ми написа роман от глупости.Желязна руда,първично Желязо с високо съдържание на въглерод.Отговора е ***.
  • #36
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Приятелю Гост.Тесльо няма откъде да знае за якостните качества на стоманата и алуминия.Предполагам,че имаш предвид за якост на опън.Тесльо няма откъде да знае, че стоманата има 3 до 4 пъти по голяма якост на опън от алуминия.Ако беше грамотен инженер Илон Мъск щеше да направи носещата рама от стомана.При леене под налягане няма значение дали ще лееш алуминий или стомана,формата се запълва без проблем.
  • #35
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дай да изчистим тази патологична лъжа с рудата и ще се върнем да те изложим и за еластичната стомана, психопат с психопатите! Рови грешки от преди четири години при положение че само за вчера направи 37 грешки, който му посочих!
  • #34
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Не сменяй темата Когато не ти отърва, психопат с дънинг Крюгер! Покажи къде съм писал за Желязна руда с високо съдържание на въглерод или и това е поредната ти проява на функционална неграмотност, за да не разбираш какво ти пишат останалите, а да правиш собствени интерпретации за неща които никой не ти е казвал, но ти си разбрал! Може ли да се произведе стомана без да се използват въглища - нещо което в прав текст каза в онази статия и няма как да се интерпретира грешно?
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ами като е такъв разбирач, да си направи фирма и да произвежда качествени коли и пикапи. Омръзна ми от хейтър-тарикати.
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Защо му обръщате внимание на бъстъра.Не е добре нещо момчето,не го ли усещате.
  • #31
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това подобие на автомобил трябваше да е екзоскелет от ултра твърда студено валцувана 3 ММ неръждаема ламарина и нямаше да има носеща рама,още повече от алуминий.
  • #30
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Много е зле това подобие на автомобил. От където и да го погледнеш е пълно с инженерни недоразумения. Гледах и няколко видеа където го разглобяват за да видят как направено и паднах от смях. Всеки който разбира от автомобили се хваща за главата хахах.