IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Cybetruck се разпадна... при обикновено теглене

Част от носещата рама на уж работния пикап се оказа от обикновен алуминий

В пълно отрицание на уверенията на Илон Мъск, че Tesla Cybertruck е "надеждна работна машина"", нашумелият електрически пикап буквално се разпадна при опит да изтегли друг автомобил на буксир. Клипчето на YouTube канала WhistlinDiesel, в което Cybertruck и обикновен бензинов Ford F-150 се подлагат на брутално тежки изпитания, стана интернет сензация и направи над 7 милиона гледания само за едно денонощие.
  
     
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
       
WhistlinDiesel е каналът на влогъра Коди Детуайлър, който се прочу с леко палячовските си "тестове", след които автомобилите рядко оцеляват. Но в конкретния случай Cybertruck се изложи дори не по време на изпитанията, а докато вършеше съвсем обичайната работа за един пикап - да изтегли друг автомобил. Докато се мъчеше да издърпа заседналия F-150, въжето изтръгна цялата задна част на Cybertruck. Детуайлър отначало помисли, че е заминала само бронята, но огледът показа, че цялата рама се е разкъсала. Компонентите, на които е монтирана куката за теглене, видимо са не от високоякостна стомана, а от алуминий.
  
    
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
        
Възможно е конструкцията на електрическата Tesla да е пострадала вече в някое от предишните изпитания, но все пак такова качество на рамата е притеснително - особено с оглед на уверенията на компанията, че пикапът има теглителна сила до 5000 килограма.

Все пак в някои изпитания Cybertruck се представи по-добре от бензиновия F-150 - например когато Детуайлър прикрепи пластичен експлозив към корпуса. При форда взривът разкъса огромна дупка в ламарината, докато направената от стомана Tesla устоя.
  
    
WhistlinDiesel, Тест, Ford F-150
  
        
Коди Детуайлър обяви, че е направил много опити да се свърже с Tesla и да ги предупреди за някои недостатъци, които е открил в автомобила, но от компанията продължили да го игнорират. "Тук има критични дефекти, които трябва да се оправят", твърди влогърът.
  
     

 

0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Прочети коментар #19 .Там е цитата.
  • #21
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До 22 ( преди 3 месеца )
    На абсер до инженер като гост няма как да го обясниш. Виж го че не говори за якост на детайл, А за якост на материал защото идея си няма какво вършат инженерите. Дори да се опиташ да му обясниш, че дървена греда със сечение 10 на 10 см има по-малка товароносимост от греда направена от същия материал със видимо по-малко сечение - 6 на 15 см, ако ползваш правилната ориентация. Уж материала един и същ, а якостта на детайла различна. Функционално и технически неграмотния няма да разбере
  • #20
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Пак ли вадиш думи от контекста? Защо не си цитирал цялото мнение в което споменавам Желязна руда с високо съдържание на въглерод? Няма как да цитираш защото това е поредната ти патологична лъжа която подминавам но този път няма да мълча. Ще си носиш кръста на психопат с дънинг Крюгер който лъже че е главен инженер в завод, който има 10 леярски пещи вместо една голяма, защото поръчките били малки. Ти ако имаш дънинг Крюгер, ние нямаме. Лъжи някой друг. Хайде баста.
  • #19
    0 rate up comment 8 rate down comment
    до 12 ( преди 3 месеца )
    Инж. Ганев, не се изказвай за неща, от които нямаш хал хабер. Киберкамиона има ЕКЗОСКЕЛЕТ и под от ГИГАОТЛИВКИ - спестяващи 60 чаркалака и 200 заварки. Елементи, чиято технология за отливане останалия авто свят гледа през крив макарон. Ако искаш допотопна консеpва, мятай се на УАЗ-ка. Обаче известните в Ел Ей все са с Кибер Трикове, не виждам да карат УАЗ-ки.
  • #18
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Гост ( преди 8 месеца )Без въглерод няма стомана.Това е статия за зеленясали мозъци.Гост ( преди 8 месеца )Мити4ен,говорят ти за суровини произведени без използването на изкопаеми горива.Никъде в текста няма споменато рециклирана стомана,невежа.
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Аутомедия.31.10.23г. Порше преминава към екологично производство на стомана. 10.Турбо......От какво се произвежда стоманата ? 22 MythBuster.Произвежда се от Желязна руда......
  • #16
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Още цитати по главата на психопата "MythBuster ( преди 8 месеца )2.Първично производство на стомана: Основните начини за производство на стомана се различават в зависимост от използваните методите - BOS и EAF. При метода BOS към разтопеното желязо в конвертор се добавя рециклиран скрап. При високи температури се пропуска кислород през метала, което намалява съдържанието на въглерод между 0 и 1,5%."
  • #15
    0 rate up comment 8 rate down comment
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    За каква якост на алуминия и стоманата говориш си е само в главата ти. От какво се произвеждат крилата на самолетите? Всеки инженер знае, че всеки материал си има и предимства и недостатъци и можеш да направиш много по-здрав и лек детайл от алуминий с правилната форма, защото алуминият може да се отлива в произволни форми, отколкото от заварени парчета стомана, залагайки на грубата якост на стоманата. Видя ли формата на отчупения алуминий? Може ли да се направи от стомана?
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    За каква якост на алуминия и стоманата говоря? Това го няма в Уикипедия и Ютуб,не си губи времето.
  • #13
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Посмали Манго ( преди 3 месеца )
    Па се разпаднала, па скъсала рамата... приказки от 1001 нощ. Скъсали ухото на задна греда - голям праз! Киберкамиона тегли двигателите са Starship и Falcon Heavy на твърда връзка (може да се види навсякъде), неа му се плашите.