IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дефектна чистачка спря продажбите на Tesla Cybertruck

Всички произведени пикапи ще трябва да посетят сервизите на марката

Футуристичният електрически пикап Tesla Cybertruck най-накрая излезе на пазара, но радостта на първите собственици на машината с ъгловат дизайн беше помрачена от неочакван проблем - гигантска чистачка на предното стъкло, която очевидно страда от непредсказуеми повреди.


Tesla Cybertruck


Предното стъкло на Cybertruck почти се слива с покрива и просто няма стандартно място за чистачки като традиционните автомобили. Затова инженерите на Tesla трябваше да измислят уникално решение - гигантска чистачка, която е прикрепена към горната част на предното стъкло.

Този иновативен подход обаче доведе до неочаквани последствия - някои собственици на Cybertruck се оплакаха, че чистачката стартира сама без видима причина и засяда в долно положение.

Все още не е установена точната причина за проблема, но според експерти най-вероятно става въпрос за повреда в задвижващия механизъм на самото устройство за почистване. Възможно е проблемът да е свързан с неправилна работа на сензорите, отговорни за активирането на чистачките, или с дефект в самия двигател.

Компанията официално потвърди съществуването на проблема и обяви, че на всички Cybertruck, произведени преди откриването на дефекта, механизмът ще бъде заменен безплатно. Все още обаче няма информация за това кога и къде ще бъде направено това.


 

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 1 седмица )
    Вероятна причина всичко да се прецака е само навлизане на влага и изгаряне на цялата защитна и комуникационна електроника. Тогава наистина ще е необходимо да се смени... електрониката на двигателя на чистачките, но не и самия двигател, който е просто изпълнителен механизъм. При толкова много нововъведения, дори това да е първият няма да е последния проблем от детските болести на 48 волтова архитектура, съчетана с Етернет управление по лан кабел. Ще има и софтуерни и хардуерни проблеми.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 1 седмица )
    За какви релета на моторчето за чистачките през 21-ви век говориш и за какво съжаляваш? Ако имаше поне малко опит с автомобили, щеше да знаеш че и предпазители няма. Токът към всеки консуматор се следи стриктно и ако се различава с повече или с по-малко, се спира захранването към този консуматор. Ако решиш да си сложиш LED крушки с по-ниска консумация, трябва да бърникаш из софтуера за да му обясниш, защото иначе им спира тока. Дали чистачките могат да тръгнат без "разрешение"
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Нали всичко им оправяха по ВиФито? Какви сервизи пък сега?
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Собствениците на Кибергрозника ще карат само когато не вали дъжд.Тъкмо ще отпадне още един проблем,с ръждясването на ултра твърдата и мега еластична стомана,направена от желязо с високо съдържание на въглерод.
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    край ( преди 1 седмица )
    На това нещо чистачките са му последния проблем.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Малкото Брашно ( преди 1 седмица )
    Петърчо, чистачките се закачат не където предното стъкло се свързва с покрива, където се свързва с предния капак. Стъклото е дълго, но това не е проблем и може да се реши както при автомобили с такава характеристика, напр. Пежо, Форд Фокус, някои ванове, където чистачките са една върху друга и се отварят навън. Решението за една чистачка при колонката е чист маркетинг и избор на дизайн. Аман от невежи хора, визирам и писалите надолу.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Мите, зависи колко от "умнотията" е в моторчето на чистачките. Ако беше проектирал някога нещо реално, особено пък за автомобил, щеше да знаеш, че много възли са постоянно захранени и някои електромагнитни смущения ги правят "да си говорят сами" без великият "централен компютър" да е наясно. При Тесла подозирам, че е нещо подобно, защото нали и ти и онзи Плейд ни проглушихте ушите за невероятната им архитектура с централен компютър и една мрежа/шина, т.е. управлението не е през реле за съжаление
  • #5
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До 3 ( преди 1 седмица )
    С кое от твърденията не си съгласен? Възможно ли е двигателя да тръгне сам без захранване? Дали Тесла знаят? Ти откъде знаеш знаят ли или не знаят? Както виждаш съм изразил вероятност, а не съм маркирал конкретен проблем, който да бъде решен. Същото допускане като твоето, че от Тесла не знаят. Може да сме прави може и да не сме, но ти си дал категорично мнение, че не знаят, А аз съм го отбелязал като допуск, за разлика от тебе.
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ох, милите Тесла, нямали място за нормални чистачки между стъклото и предния капак. Ми, да си бяхте оставили, бе! Другите дизайнери и инженери за красота ли го оставят това място и се вкрават в невероятни приключения с платстмасовите капаци и "улуци" за отводняване покрай рамената на чистачките? Нали обаче всичко трябва да е "иновативно" в тази компания, включително и колелото (на волана). Е, добре дошли в реалността. Щом сте толкова умни, настъпвайте мотиките, които другите са настъпвали вече.
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 1 седмица )
    Как да не се радваш на коментиращите разбирачи от Тесла - той вече е открил проблема, дори преди инженерите на компанията. Отивай да бачкаш там, че да им "отвориш очите" на тези глупави инженери...