Чисто нов Tesla Cybertuck се повреди почти веднага, след като беше доставен на клиента. Той измина 55 км, когато получи сериозен теч на охлаждаща течност. За да бъдат още по-гадни нещата за собственика, при първото му обаждане до сервиза на производителя му беше съобщено, че Tesla не покрива по гаранция течове на охлаждаща течност.
За случката разказа самият собственик, който живее в Пенсакола (Флорида). Веднага, след като получи пикапа, мъжът решил да се поразходи с колата. Още при огледа той открил, че електромобилът е много мръсен отвън, а батерията е заредена на 47%, което е недопустимо при доставка на нова кола на клиент.
Нещата продължили да се влошават, тъй като малко след това собственикът е трябвало да открие Supercharger, за да зареди пикапа. При спирането на зарядната станция от задната част на пикапа започва да изтича охлаждащата течност, което налага търсенето на помощ.
Шофьорът звъни на Tesla, откъдето първоначално му казват, че течовете на охлаждаща течност не се покриват от гаранцията. След продължил няколко минути спор от сервиза се съгласяват да изпратят камион с платформа, на който електрическият пикап е натоварен.
Цялата история е описана във един от форумите на собственици на електромобили на Tesla - CybertruckOwnersClub. Сега се очаква продължение на случая.