IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Cybetruck се разпадна... при обикновено теглене

Част от носещата рама на уж работния пикап се оказа от обикновен алуминий

В пълно отрицание на уверенията на Илон Мъск, че Tesla Cybertruck е "надеждна работна машина"", нашумелият електрически пикап буквално се разпадна при опит да изтегли друг автомобил на буксир. Клипчето на YouTube канала WhistlinDiesel, в което Cybertruck и обикновен бензинов Ford F-150 се подлагат на брутално тежки изпитания, стана интернет сензация и направи над 7 милиона гледания само за едно денонощие.
  
     
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
       
WhistlinDiesel е каналът на влогъра Коди Детуайлър, който се прочу с леко палячовските си "тестове", след които автомобилите рядко оцеляват. Но в конкретния случай Cybertruck се изложи дори не по време на изпитанията, а докато вършеше съвсем обичайната работа за един пикап - да изтегли друг автомобил. Докато се мъчеше да издърпа заседналия F-150, въжето изтръгна цялата задна част на Cybertruck. Детуайлър отначало помисли, че е заминала само бронята, но огледът показа, че цялата рама се е разкъсала. Компонентите, на които е монтирана куката за теглене, видимо са не от високоякостна стомана, а от алуминий.
  
    
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
        
Възможно е конструкцията на електрическата Tesla да е пострадала вече в някое от предишните изпитания, но все пак такова качество на рамата е притеснително - особено с оглед на уверенията на компанията, че пикапът има теглителна сила до 5000 килограма.

Все пак в някои изпитания Cybertruck се представи по-добре от бензиновия F-150 - например когато Детуайлър прикрепи пластичен експлозив към корпуса. При форда взривът разкъса огромна дупка в ламарината, докато направената от стомана Tesla устоя.
  
    
WhistlinDiesel, Тест, Ford F-150
  
        
Коди Детуайлър обяви, че е направил много опити да се свърже с Tesla и да ги предупреди за някои недостатъци, които е открил в автомобила, но от компанията продължили да го игнорират. "Тук има критични дефекти, които трябва да се оправят", твърди влогърът.
  
     

 

0 от 500
  • #142
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Турбодизел ( преди 2 месеца )
    Тоя е некъв *** явно. Без да му гледам клипа ми става ясно, че е вързал въжето не където трябва.
  • #141
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Никола Стефанов ( преди 2 месеца )
    То самото име на марката си казва как са го правили - с теслата, последвано от фино напасване с тежък чук.
  • #140
    2 rate up comment 0 rate down comment
    мн зле ( преди 3 месеца )
    тия тесли са големи отпадъци
  • #139
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 138 ( преди 3 месеца )
    Да те ... и читателя непопроизлязъл. Прочети първо, па после се изтропкай
  • #138
    0 rate up comment 3 rate down comment
    TROLL ( преди 3 месеца )
    Да ви *** и журналята. Гледайте цялото клипче и вижте какво прави този автомобил преди да дойде теста с дърпането!
  • #137
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Абе не беше баш норално теглене, но очаквахме повече. А и още нещо 5 тона дърпане, беше нещ значимо преди 15-20 години. Топ модификациите на Ram и F сериите, дърпат 18 до 20 тона.
  • #136
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Тротинетка,еластичен материал като каучука има модул на еластичност 10-100 МРа. Стъклото е с модул на еластичност 72000 МРа ,не е еластично и се чупи.
  • #135
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    "че всички материали на света имат пластични свойства, до че нямат еластични. Така и не схвана, че при упражняване на сила деформацията първо е еластична, а само някои материали имат пластична деформация преди разрушаване. С други думи като доказван психопат за прогноза на времето на всеки въпрос дали ще вали отговаряше с да не да не да не да не, за да може да каже накрая, че е познал. Ето само в рамките на последните си 2 коментара каза 2 противоположни мнения. Доволен съм! Има цитати!
  • #134
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Да резюмираме до какви избори стигнахме за 133 коментара, защото статията мина на трета страница и не мисля да коментирам повече. Аз не съм си променил мнението от преди 5 години, че коляновия вал има еластични свойства, а материалът от който е направен може да има, но може и да няма пластични свойства, но крайния детайл няма такива. Гостенинът само в рамките на тези 133 коментара се извъртя 18 пъти на 180 градуса в границите от че всички материали на света имат пластични свойства, до че нямат
  • #133
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Продължава да не прави разлика между свойства на материал и свойства на детайл. Калник може да се огъне от същия материал като на пикапа, но с по-малка дебелина, защото притежава и пластични свойства. Инженерите много добре знаят, че радиусът на огъване на твърдите материали зависи от тяхната дебелина и с увеличаването на дебелината се увеличава и радиусът на който може да бъде огънат даден детайл, без да се счупи.