IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Cybetruck се разпадна... при обикновено теглене

Част от носещата рама на уж работния пикап се оказа от обикновен алуминий

В пълно отрицание на уверенията на Илон Мъск, че Tesla Cybertruck е "надеждна работна машина"", нашумелият електрически пикап буквално се разпадна при опит да изтегли друг автомобил на буксир. Клипчето на YouTube канала WhistlinDiesel, в което Cybertruck и обикновен бензинов Ford F-150 се подлагат на брутално тежки изпитания, стана интернет сензация и направи над 7 милиона гледания само за едно денонощие.
  
     
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
       
WhistlinDiesel е каналът на влогъра Коди Детуайлър, който се прочу с леко палячовските си "тестове", след които автомобилите рядко оцеляват. Но в конкретния случай Cybertruck се изложи дори не по време на изпитанията, а докато вършеше съвсем обичайната работа за един пикап - да изтегли друг автомобил. Докато се мъчеше да издърпа заседналия F-150, въжето изтръгна цялата задна част на Cybertruck. Детуайлър отначало помисли, че е заминала само бронята, но огледът показа, че цялата рама се е разкъсала. Компонентите, на които е монтирана куката за теглене, видимо са не от високоякостна стомана, а от алуминий.
  
    
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
        
Възможно е конструкцията на електрическата Tesla да е пострадала вече в някое от предишните изпитания, но все пак такова качество на рамата е притеснително - особено с оглед на уверенията на компанията, че пикапът има теглителна сила до 5000 килограма.

Все пак в някои изпитания Cybertruck се представи по-добре от бензиновия F-150 - например когато Детуайлър прикрепи пластичен експлозив към корпуса. При форда взривът разкъса огромна дупка в ламарината, докато направената от стомана Tesla устоя.
  
    
WhistlinDiesel, Тест, Ford F-150
  
        
Коди Детуайлър обяви, че е направил много опити да се свърже с Tesla и да ги предупреди за някои недостатъци, които е открил в автомобила, но от компанията продължили да го игнорират. "Тук има критични дефекти, които трябва да се оправят", твърди влогърът.
  
     

 

0 от 500
  • #108
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    при натоварване коляновия вал подложен ли е на еластична деформация?" Всеки нормален човек би отговорил с "да или не
  • #107
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Още един кратък Ясен конкретен затворен въпрос на който се отговаря с да или не, на който се обзалагам че психопатите няма да отговорят " при натоварване коляновия вал подложен ли е на еластична деформация?" Всеки нормален човек би отговорил с "да или не спрямо знанията си. Но манекените на дънинг Крюгер даже не знаят какво знаят за да дадат конкретен отговор И ще отговорят с поредното заяждане, ще говорят много без да кажат нищо и ще се опитат да сменят темата.
  • #106
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    По-скоро аз им се подигравам пета година, защото все още вярват, че твърдите материали не се деформират и при работа коляновия вал не е подложен на еластична деформация при натоварване. Според тях коляновият вал не е подложен нито на еластична нито на пластична деформация. Също така вярват, че след като са прочели в Уикипедия, значи стъклото при огъване първоначално е подложено на еластична деформация, след това на пластична след границата на провлачване преди да се счупи.
  • #105
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Митгеястър ( преди 1 месец )
    Тротинетка, всичко бъркаш.Четенето в Уикипедия ти е объркало главата.Инженерите с право ти се подиграват за еластичната стомана на коляновия вал.
  • #104
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 104 ( преди 1 месец )
    Да съм казал че няма проблеми с шасито които да трябва да се оправят? Повече от очевидно, е че има и аз не съм сектант да си заровя главата в пясъка и да се правя че няма проблем, сякаш този проблем е мой. Това си е проблем на Тесла. Това не ми пречи да се подигравам на неграмотността на самозваните инженери, на които им липсват фундаментални познания от физика от 7 клас. Аз може да бъркам термините и на коравината да казвам еластичност, а след това да си признавам грешката, но не бъркам физичн
  • #103
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Митгеястър ( преди 1 месец )
    Тротинетка, колкото и да се стараеш да оправдаваш самозвания инженер измислил алуминиева носеща рама то се вижда,че това е пълен провал.Обещанието на свети Илюзион беше,че това нещо ще дърпа 5 тона.
  • #102
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Както винаги когато ме хванете в грешка накрая се излагате с поредица от бисери, за да твърдите накрая същото за което сте ми се подигравали и сте мислили за грешка. Спорът започна дали от отлятото шаси на пикапа се огъва или се чупи, защото не бяхте съгласни с твърдението ми че се чупи. Така започна сбора да видим как свършва. Чупи ли се или се огъва? Отчупеното или огънатото се поправя по-лесно? Аз твърдя че е по-лесно да заваршиш на аргон счупеното. А вие психопати имате ли отговор?
  • #101
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И си прав че алуминия и стоманата са както еластични и така и пластични но както виждаш ти задавам въпрос за сравнение кой от двата е по-еластичен и кой по пластичен? Това е същото като да те питам 100 кг човек ли е по-тежък или 50 кг, а ти да ми отговориш че и двамата имат тегло и всяко нещо има собствена маса и да ми цитираш определението за маса от Уикипедия като доказателство защото си антиматематик и не знаеш кой от двамата е по-лек.
  • #100
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Гост ( преди 58 секунди )Стъклото става пластично при висока температура и не е проблем да отлееш,огънеш,оформяш.Който разбрал, разбрал."пълен психопат, който по подразбиране не отговаря на конкретно зададени въпроси, а сменя темата. Зададох ти ясен и конкретен въпрос. Има ли провлачване и пластична деформация на стъклото при стайна температура? Да или не? Нали нямаше материали без пластичност?
  • #99
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пак питам. Алуминиевата или стоманената джанта е по пластична? Коя се е огъва и коя се чупи? Коя е по-здрава и понася по-голяма сила преди границата на провлачване? Ламаринената се огъва чрез сравнително малък френски ключ и леко почукване с ***. Успех в живота с изправяне на алуминиева джанта, ако не се е счупила! По-лесно е да се завари отчупено парче на аргон, отколкото да се изправи огънатото