IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Cybetruck се разпадна... при обикновено теглене

Част от носещата рама на уж работния пикап се оказа от обикновен алуминий

В пълно отрицание на уверенията на Илон Мъск, че Tesla Cybertruck е "надеждна работна машина"", нашумелият електрически пикап буквално се разпадна при опит да изтегли друг автомобил на буксир. Клипчето на YouTube канала WhistlinDiesel, в което Cybertruck и обикновен бензинов Ford F-150 се подлагат на брутално тежки изпитания, стана интернет сензация и направи над 7 милиона гледания само за едно денонощие.
  
     
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
       
WhistlinDiesel е каналът на влогъра Коди Детуайлър, който се прочу с леко палячовските си "тестове", след които автомобилите рядко оцеляват. Но в конкретния случай Cybertruck се изложи дори не по време на изпитанията, а докато вършеше съвсем обичайната работа за един пикап - да изтегли друг автомобил. Докато се мъчеше да издърпа заседналия F-150, въжето изтръгна цялата задна част на Cybertruck. Детуайлър отначало помисли, че е заминала само бронята, но огледът показа, че цялата рама се е разкъсала. Компонентите, на които е монтирана куката за теглене, видимо са не от високоякостна стомана, а от алуминий.
  
    
Tesla Cybertruck, WhistlinDiesel, Тест
  
        
Възможно е конструкцията на електрическата Tesla да е пострадала вече в някое от предишните изпитания, но все пак такова качество на рамата е притеснително - особено с оглед на уверенията на компанията, че пикапът има теглителна сила до 5000 килограма.

Все пак в някои изпитания Cybertruck се представи по-добре от бензиновия F-150 - например когато Детуайлър прикрепи пластичен експлозив към корпуса. При форда взривът разкъса огромна дупка в ламарината, докато направената от стомана Tesla устоя.
  
    
WhistlinDiesel, Тест, Ford F-150
  
        
Коди Детуайлър обяви, че е направил много опити да се свърже с Tesla и да ги предупреди за някои недостатъци, които е открил в автомобила, но от компанията продължили да го игнорират. "Тук има критични дефекти, които трябва да се оправят", твърди влогърът.
  
     

 

0 от 500
  • #99
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пак питам. Алуминиевата или стоманената джанта е по пластична? Коя се е огъва и коя се чупи? Коя е по-здрава и понася по-голяма сила преди границата на провлачване? Ламаринената се огъва чрез сравнително малък френски ключ и леко почукване с ***. Успех в живота с изправяне на алуминиева джанта, ако не се е счупила! По-лесно е да се завари отчупено парче на аргон, отколкото да се изправи огънатото
  • #98
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Стъклото става пластично при висока температура и не е проблем да отлееш,огънеш,оформяш.Който разбрал, разбрал.
  • #97
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Същото беше с капана еластичен ли е коляновия вал или пластичен? Ти отговори еластичен.Коляновият вал е як,нито е еластичен,нито е пластичен.Това може да твърди само технически и функционално неграмотен човек с липса на фундаментални знания.
  • #96
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Гост ( преди 48 секунди )При огъване е същото.От едната страна материала е под натиск,от другата е натоварен на опън.Който е учил съпромат знае,но в спортните училища не се учи." Хайде сега като го прочете това в Уикипедия да обясниш какви са процесите при огъване на стъкло и други крехки материали, които имат еластична, но нямат пластична деформация, а настъпва разрушаване без провлачване. Ако някога беше пипал и работил с алуминиева отливка, щеше да знаеш че е чуплива и крехка.
  • #95
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Бисер след Бисер ( преди 1 месец )
    "Няма чисто пластични и чисто еластични метали.При опън/натиск и огъване винаги в началото деформацията е еластична" ето че си ми отговорил на въпроса че стъклото е частично пластичен материал и можеш да го огънеш и да си остане в същата форма, а не е 100% еластичен за да се върне в същата форма в момента в който премахнеш упражнената сила. Ти измисли нова физика бе мен. Промени абсолютно всички физични закони на които се подчинява нашата реалност. Стъклото няма пластична деформация.
  • #94
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    При огъване е същото.От едната страна материала е под натиск,от другата е натоварен на опън.Който е учил съпромат знае,но в спортните училища не се учи.
  • #93
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да се върнем и на еластичността. Тя преди или след границата на провлачване е? Кой е по-еластичния материал и кой по пластичния? Което отговаря и на въпроса дали коляновия вал е направен от еластичен или пластичен материал. Дали се огъва или директно се чупи преди границата на провлачване.
  • #92
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Само технически неграмотен може да задава такъв въпрос,на който няма отговор.Няма чисто пластични и чисто еластични метали.При опън/натиск и огъване винаги в началото деформацията е еластична.Щом се е счупила рамата,значи е имало пластична деформация над границата на провлачане и носещата рама се счупва.
  • #91
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Имаше ли пластична деформация преди счупването на алуминия? Да или не? Следователно алуминиевата отливка по пластична ли е от стоманата или се чупи по-лесно? Да или не? Затворени на въпроси на които се отговаря с да или не без много философстване и без много приказки без да кажеш нищо. Продължавам да питам защото отговор не получавам въпреки че ме засипвате с много много много много много много много много много много много много много много много много думи, без нито едно да или не като отговор
  • #90
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Гост ( преди 4 минути )Ще се счупи,като носещата рама е направена от алуминий.Ако беше стоманена щеше да издържи.Всеки метал при опън/натиск, огъване се чупи,ако преминеш границата на провлачане." Не повтаряй като папагал цитати от Уикипедия а отговори на ясния и конкретно зададен въпрос. Имало ли е провлачване преди скъсването? При огъване на стъкло има ли провлачване? Ясни и конкретни въпроси на които се отговаря с да или не а не с цитати от Уикипедия които не разбираш. Затворен въпрос.