fallback

Tesla Cybetruck се разпадна... при обикновено теглене

Част от носещата рама на уж работния пикап се оказа от обикновен алуминий

В пълно отрицание на уверенията на Илон Мъск, че Tesla Cybertruck е "надеждна работна машина"", нашумелият електрически пикап буквално се разпадна при опит да изтегли друг автомобил на буксир. Клипчето на YouTube канала WhistlinDiesel, в което Cybertruck и обикновен бензинов Ford F-150 се подлагат на брутално тежки изпитания, стана интернет сензация и направи над 7 милиона гледания само за едно денонощие.                     WhistlinDiesel е каналът на влогъра Коди Детуайлър, който се прочу с леко палячовските си "тестове", след които автомобилите рядко оцеляват. Но в конкретния случай Cybertruck се изложи дори не по време на изпитанията, а докато вършеше съвсем обичайната работа за един пикап - да изтегли друг автомобил. Докато се мъчеше да издърпа заседналия F-150, въжето изтръгна цялата задна част на Cybertruck. Детуайлър отначало помисли, че е заминала само бронята, но огледът показа, че цялата рама се е разкъсала. Компонентите, на които е монтирана куката за теглене, видимо са не от високоякостна стомана, а от алуминий.                     Възможно е конструкцията на електрическата Tesla да е пострадала вече в някое от предишните изпитания, но все пак такова качество на рамата е притеснително - особено с оглед на уверенията на компанията, че пикапът има теглителна сила до 5000 килограма.

Все пак в някои изпитания Cybertruck се представи по-добре от бензиновия F-150 - например когато Детуайлър прикрепи пластичен експлозив към корпуса. При форда взривът разкъса огромна дупка в ламарината, докато направената от стомана Tesla устоя.                     Коди Детуайлър обяви, че е направил много опити да се свърже с Tesla и да ги предупреди за някои недостатъци, които е открил в автомобила, но от компанията продължили да го игнорират. "Тук има критични дефекти, които трябва да се оправят", твърди влогърът.         

 

fallback
  • #72
    Гост ( преди 3 месеца )
    До Турбо.Инженерите се разбират с две думи.Точно за якост на опън иде реч.
  • #71
    Гост ( преди 3 месеца )
    Тесляка цепи мрака."Алуминия не се огъва,а се чупи".Вземи едно празно кенче от бира и се пробвай,ще се счупи или огъне?
  • #70
    Хаха ( преди 3 месеца )
    Едно е да се правят електромотори, а друго - автомобили ! Затова предпочитам старите доказани марки !
  • #69
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Два технологии за производство на стомана без кокс. Вие (ти) продължавайте да вярвате, че таково животно нема
  • #68
    анонимен ( преди 3 месеца )
    При тази температура железният оксид в рудата се разделя на чисто разтопено желязо и кислород; примеси като силициев диоксид и магнезий се издигат до горната част на пещта, а течният електролит остава на място, за да продължи процеса.Друго предимство на технологията е, че докато с водородно изгаряне и директна редукция на желязо (direct-iron reduction (DRI) (вижте панела по-долу) изисква оскъдна висококачествена желязна руда - карайки шведския разработчик H2 Green Steel да внася руда от Канада и
  • #67
    анонимен ( преди 3 месеца )
    ... да се конкyрира със зеления водород, но потенциално да унищожи напълно бизнес казуса за употребата на водорода при производството на стомана.Boston Metal е изобретила технология, която нарича електролиза на разтопен оксид (molten oxide electrolysis (MOE), която взривява течен електролит, съдържащ парчета желязна руда, с големи количества чисто електричество, нагрявайки го до 1600C (точката на топене на желязото) чрез електрод способен да издържат на такива високи температури.При тази темпер
  • #66
    И аз имам интернет ( преди 3 месеца )
    Заглавие на статията "Производство на зелена стомана чрез водород? Стартъп вече тества евтино решение за индустрията" ...От дълго време се смята, че единственият възможен начин за декарбонизиране на производството на стомана е да се използва зелен водород за извличане на желязо от рудата и след това да се използват електродъгови пещи за превръщане на желязото в стомана. Но една отдавна развиваща се технология, разработена от добре финансиран стартъп, обещава не само да се конглокира със зеления
  • #65
    Да се върнем на тема ( преди 3 месеца )
    При едно и също тегло за самолет или електромобил, стоманата или дуралуминий дават по-голяма здравина на детайл?
  • #64
    До 63 ( преди 3 месеца )
    "Без кокс няма горене." Никога да се сменят, но бисерите продължават. Сигурен ли си че на света няма горене без кокс? При кокилно леене пак ли се ползва кокс? Само с четене в Уикипедия не се става " главен инженер на завод", гостенино
  • #63
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Има точно кокилно леене,без нужда от механична обработка.В Мартеновите пещи се залагат твърди кюлчета ***, които се стапят с кокс.Без кокс няма горене.
fallback
Последни