IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Производители на електромобили вече връщат пари на лизинговите компании

Загубата на стойност при колите на ток на старо се превръща в сериозен проблем

Значителната загуба на след пазарната стойност на електрическите превозни средства се превърна в предизвикателство за автомобилните производители. За да продължат да продават нови автомобили, те трябва да гарантират обратно изкупуване на лизинговите компании и да компенсират падащите цени. Това трябва да предпази пазара на електрически превозни средства от стагнация.


електромобили


Първите последствия от случващото се вече са факт. Ayvens - най-голямата мултибранд лизингова компания, получи плащане от производители, за да компенсира намаляването на цената на електрическите превозни средства. Според агенция McKinsey Global Institute всички производители на електрически превозни средства са длъжни да предоставят гаранции за обратно изкупуване на лизинговите компании.

Най-много ще плащат Audi и Tesla, тъй като техните модели губят най-много от цената си. По-специално, Audi e-tron, със средна цена от 30 054 британски лири, губи 29,8% от стойността си на годишна база. Спадът на цената на Tesla Model 3 е 29,5% със средна цена от 25 379 лири.


електромобили


От тринадесетте модела, включени в статистиката на агенцията McKinsey, Volkwagen ID.5 губи най-малко от стойността си - 10,5%. Средната цена на германския кросоувър е 40 233 лири.


0 от 500
  • #6
    10 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Сега след като ти беше обяснено така че дори и петгодишната ти дъщеря да го разбере, Ще кажеш ли какво лошо има в тази новина? И Какво е доброто на това че автомобилите с ДВГ за същата тази година са поскъпнали с 30%, а на вторичния пазар цените им Не само че не падат, ами се вдигат? Знам че мразиш математиката защото включва мислене А ти си алергичен, но попитай дъщеря си Какво мисли че ще се случи след няколко години, ако тези две тенденции се запазят? Ако имаш топки отговори? Шегичка! Нямаш!
  • #5
    8 rate up comment 11 rate down comment
    До 5 ( преди 2 месеца )
    За човек който не може да мисли изглежда така, А за всеки който може да мисли, ще направи връзката, че ако цените на чисто новите автомобили са паднали за същата година с 30%, то е напълно нормално цените на автомобилите втора употреба да паднат с 25%, защото няма пазар на логика по която да избереш да си купиш автомобил втора употреба на по-висока цена отколкото ако отидеш да си го вземеш чисто нов от магазина. Също така значи че на пазара се появяват все по-евтини екземпляри втора ръка
  • #4
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    "Значителна загуба на пазарната стойност",означава само едно.Електрокар втора употреба никой не ще да купи и се налага да се продаде на безценица.А какво ще стане като започнат да произвеждат повече електрокари и след 5 години ползване ги бракуват?Няма балами купувачи и направо на сметището.
  • #3
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Ако нямаше смъртоносна алергия към мисленето, щеше да се сетиш че тези думи са писани Когато хората купуваха Тесла караха я половин година и я продадоха за за 5000 по-скъпо от чисто нова и 10000 долара по-скъпо отколкото са я купили, защото за нова чакаше повече от година. А ако освен процесора не беше изключил и паметта, щеше да се сетиш че и тогава беше недоволен и обясняваше че цените на Тесла само ще се качват, аз твърдях, че ще се сринат както и стана и продължава да става.
  • #2
    11 rate up comment 13 rate down comment
    PLAID ( преди 2 месеца )
    По-ниски цени, повече е-коли, по-малко шум и смрад. И пари за OПEK.
  • #1
    12 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ето че пътя към електрификация се разчиства. Всичко е въпрос на време и е вероятно да няма никакво значение дали през 2035 година има или няма забрана за продажба на нови автомобили с ДВГ. Единственото условие електромобилите да станат масови е цените им да се изравнят или да станат по-ниски от автомобилите с ДВГ. Когато (Не ако, защото въпросът не е "дали", а "кога") това стане, ще последва "голяма изненада" като всяка зима с първия сняг, че не е подготвена зарядната инфраструктура.