IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Производители на електромобили вече връщат пари на лизинговите компании

Загубата на стойност при колите на ток на старо се превръща в сериозен проблем

Значителната загуба на след пазарната стойност на електрическите превозни средства се превърна в предизвикателство за автомобилните производители. За да продължат да продават нови автомобили, те трябва да гарантират обратно изкупуване на лизинговите компании и да компенсират падащите цени. Това трябва да предпази пазара на електрически превозни средства от стагнация.


електромобили


Първите последствия от случващото се вече са факт. Ayvens - най-голямата мултибранд лизингова компания, получи плащане от производители, за да компенсира намаляването на цената на електрическите превозни средства. Според агенция McKinsey Global Institute всички производители на електрически превозни средства са длъжни да предоставят гаранции за обратно изкупуване на лизинговите компании.

Най-много ще плащат Audi и Tesla, тъй като техните модели губят най-много от цената си. По-специално, Audi e-tron, със средна цена от 30 054 британски лири, губи 29,8% от стойността си на годишна база. Спадът на цената на Tesla Model 3 е 29,5% със средна цена от 25 379 лири.


електромобили


От тринадесетте модела, включени в статистиката на агенцията McKinsey, Volkwagen ID.5 губи най-малко от стойността си - 10,5%. Средната цена на германския кросоувър е 40 233 лири.


0 от 500
  • #56
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Един, който следи те ( преди 1 месец )
    Няма значение колко коли се продават. Полититиките, зададени от (с една дума) глобалистите се прилагат от Правителствата без значение дали са ефективни или не. В Китай ина цели полета от ел автомобили, които от завода са отишли на полето, защото няма толкова интерес, но са произведени, защото са били субсидирани, за да се постигнат критериите за изпълнение на плана за "зеленото".Един ел автомобил започва да бъде по-икономичен от един модерен с вътрешно горене чак след 8-мата година.
  • #55
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 55 ( преди 2 месеца )
    За 168 път задавам въпроса. Дай източник? За тези форми на пейката пред блока ли чу? Влизал ли си някога в тях? Форумите имат лошия навик да пазят мненията на потребителите си десетки години назад от които излизат интересни неща. Излиза както гост който е писал че има средно образование преди няколко години, така и за цена на батерията от 50 000 долара от същото време. Преди да ми дадеш линка към форума те моля да провериш на коя дата е писано мнението цените за последните 10 г паднаха с 90%
  • #54
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Дървения философ,влез в някой форум на собственици на Тесла.Под 20000 долара няма оферта за смяна на батерията.
  • #53
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До адреналинката. Защо ми изтри мнението? Не ти хареса че ти казах че си инженер със средно образование и мога да го докажа защото самият ти си го казвал? Или не ти хареса констатацията, че след стотици подканвания, нито един Ник нямаше топки да отговори на въпроса дали тази година ще бъдат продадени повече електромобили отколкото през 2023 година, въпреки че всички се скъсахте да играчите Колко голям срив на продажбите има защото така пишело в едно заглавие.
  • #52
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Така че сложи си очилата, фактите и числата показват средно $139/kWh в световен мащаб А ето за Китай"На регионална основа средните цени на батериите са най-ниски в Китай, на $126/kWh. Опаковките в САЩ и Европа са съответно с 11% и 20% по-високи. По-високите цени отразяват относителната незрялост на тези пазари, по-високите производствени разходи, по-малките обеми и разнообразната гама от приложения."
  • #51
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До адреналинката без топки и собствено мнение. Аз за разлика от тебе имам собствено мнение и топките за да го заявя и ако ме питаш защо мнението ми е такова мога да го аргументирам с факти базирани на вече отминали събития, които са измерими и ти казвам числата. На база на тях си изграждан и прогнози за бъдещето, които също споделям тука като собствено мнение и имам топки да застана зад думите си. Ти имаш ли лично мнение и ако имаш имаш ли топки да го споделиш или си тук да обсъждаш хора?
  • #50
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Адреналинка - електр ( преди 2 месеца )
    се наспа и започна с агитацията.Извади телескопа и кристалното кълбо и пророчествата започнаха.
  • #49
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Сложи си очила,150 $/квтч.
  • #48
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Технологичните иновации и подобряването на производството трябва да доведат до по-нататъшни спадове в цените на батериите през следващите години до $113/kWh през 2025 г. и $80/kWh през 2030 г." Това преведено на български за антиматематиците означава, че когато минат 8 години гаранция за произведените днес електромобили, чисто нова 80 киловатчаса батерия ще струва 6400 долара, Но разбира се за 8000 ще можеш да си вземеш 100kWh, по-лека от старата и със зареждане за 10 минути.
  • #47
    5 rate up comment 3 rate down comment
    За миналата година ( преди 2 месеца )
    Цената на литиево-йонните батерии е спаднала с 14% до рекордно ниското ниво от $139/kWh, според анализ на доставчика на изследвания BloombergNEF (BNEF). За пакетите за електрически превозни средства с батерии (BEV) цените бяха 128 $/kWh на среднопретеглена база през 2023 г. На ниво клетка средните цени за BEV бяха само 89 $/kWh. Това показва, че средно клетките представляват 78% от общата цена на опаковката.