IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мъск обяви чудовищни характеристики на Tesla Cybertruck

Пикапът с тегло 3 тона ще вдига 100 км/ч за по-малко от 3 секунди

Главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, беше гост на последния епизод на подкаста The Joe Rogan Experience, където разкри любопитни факти за новия Cybertruck. Серийното производство на електрическия пикап ще започне до няколко седмици.


Tesla Cybertruck


Водещият Джо Роган съобщи, че Мъск е пристигнал в студиото с един от първите произведени пикапи. На свой ред милиардерът отбеляза, че производството на Cybertruck е едно от най-големите предизвикателства пред Tesla, като компанията ще гони годишно производство от 200 000 бройки.

Това е доста по-малко от обявеното от Мъск през май. Тогава най-богатият човек на планета заяви, че Tesla ще продава между 250 000 и 500 000 пикапа на година, като производството на електромобила ще стартира „някъде през 2024 година".

Запитан от водещия „Колко всъщност тежи Cybertruck?", Мъск отговори, че това зависи от модификацията. Tesla ще предлага няколко версии на модела, като теглото им е между 2700 и 3200 кг. За сравнение толкова тежи и пикапът Ford F-250, но въпреки това моделът на Tesla ще е много бърз.

„Целим се в постижение от 0 до 60 мили (97 км/ч) за по-малко от 3 секунди, като това се отнася за версията Beast Mode. Подробности ще научите на 30 ноември, когато ще стартира производството", каза Мъск.

0 от 500
  • #50
    3 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Защо се сърдиш на мен? Ти каза 800 км с 250 киловатчаса батерия. Не можеш ли да разделиш самостоятелно 250 / 8 ? Това ли ти се струва изключително сложната сметка за която се опитвам да те излъжа? Сметни си ги сам колко са и кажи щом не си съгласен че резултатът е 31,25. Както виждаш дори съм ти го закръглил надолу и ти казах 31. По твоите сметки Колко излиза?
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 67 ( преди 6 месеца )
    Какво смяташ бе да не те питам колко е интеграл от нещо си ти си простоватичък и нищо не можеш да сметнеш там е проблема.Обясни ти се многократно същото тегло и по добра аевродинамика Няма как да харчинповече тимпродължаваш с глопустите 22квтч на 100км че това е по малко от на Модел х разхода
  • #48
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    До 66. На това му се казва майсторлък. Да направиш по аеродинамичен автомобил който е по-лек И въпреки те дава да се хвалиш с 50% по-голям разход на километър а феновете да са В екстаз от този факт.
  • #47
    2 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Аз не мисля и не вярвам, а СМЯТАМ. Ти не можеш ли да сметнеш колко трябва да харчи ако изминава 800 км с 250 kW часа батерия? Че нали точно затова съм му сложили тази голяма и тежка батерия. За да компенсира огромния разход. Също като подхода на audi. От Тесла са подходили по различен начин. По предварителна информация пикапа ще се зарежда на мегаватовите зарядни за камиони на 800 v за минути, вместо часове за РАМ.
  • #46
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Факт ( преди 6 месеца )
    Коефициент на челно съпротивление 0.34 за Рам 0.39 за теслЪ ама щял да харчи по малко ето това е нивото на този нищонезнаещ човек
  • #45
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 64 ( преди 6 месеца )
    Как разбра че теглото е същото като Рам не са го обявявали?
  • #44
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До митака ( преди 6 месеца )
    И що мислиш че при същото тегло ще харчи с 10квтч на 100км по малко
  • #43
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Но най-голямото предимство на Тесла е че ще се знаят характеристиките още на 30 ноември тази година, а от Ран обещават нещо за 30 ноември 2024 година, но както казва фенът, всички ще забравят за РАМ дотогава, защото на пазара вече ще има Тесла. С неговите камъни по неговата глава.
  • #42
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Е така де, версията със 120 киловатчаса която ще пусне първо на 30 ноември изминава 350 мили което са 560 км с едно зареждане. Харчи 22kWh/100км, а РАМ минава 800 км с 250kWh, което е разход от 31kWh/100км, въпреки че може да тегли по малко килограми и е по-бавен. Какво точно казваш му било предимството? Че за 2000 км трябва да зареди три пъти вместо четири пъти?
  • #41
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 55 ( преди 6 месеца )
    Не се знае дали цена-характеристики няма да са доста по-добри от други отделно от това, че най-вероятно ще има по-висока ефективност. РАМ с 230 квтч едва ли ще е много под 100 К долара и освен това 230 квтч не е над 2 пъти повече от 120 да знаеш