IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мъск обяви чудовищни характеристики на Tesla Cybertruck

Пикапът с тегло 3 тона ще вдига 100 км/ч за по-малко от 3 секунди

Главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, беше гост на последния епизод на подкаста The Joe Rogan Experience, където разкри любопитни факти за новия Cybertruck. Серийното производство на електрическия пикап ще започне до няколко седмици.


Tesla Cybertruck


Водещият Джо Роган съобщи, че Мъск е пристигнал в студиото с един от първите произведени пикапи. На свой ред милиардерът отбеляза, че производството на Cybertruck е едно от най-големите предизвикателства пред Tesla, като компанията ще гони годишно производство от 200 000 бройки.

Това е доста по-малко от обявеното от Мъск през май. Тогава най-богатият човек на планета заяви, че Tesla ще продава между 250 000 и 500 000 пикапа на година, като производството на електромобила ще стартира „някъде през 2024 година".

Запитан от водещия „Колко всъщност тежи Cybertruck?", Мъск отговори, че това зависи от модификацията. Tesla ще предлага няколко версии на модела, като теглото им е между 2700 и 3200 кг. За сравнение толкова тежи и пикапът Ford F-250, но въпреки това моделът на Tesla ще е много бърз.

„Целим се в постижение от 0 до 60 мили (97 км/ч) за по-малко от 3 секунди, като това се отнася за версията Beast Mode. Подробности ще научите на 30 ноември, когато ще стартира производството", каза Мъск.

0 от 500
  • #76
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До спейсманяка ( преди 1 година )
    Няма как да ги сравним така.Слс е супертежка ракета не знам за тези пари Впейс екс какво изстрелва те имат всякакви ракети.Освен това слс не е реютилизейбъл
  • #75
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    и мен така държавата ме тони да ми даде едни 400 милиона да правя колички в гаража към къщата ама аз се крия не ги искам ако на някой му трябват да звънне ще го свържа с правилните хора
  • #74
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 75 ( преди 1 година )
    Протекционизма може да не е на държавно ниво в Сящ а на щатско.Тесла тръгна от Калафорня а там е зелен щат и имат пръст във финансирането на изграждането на зярядни станции.А това е ключов елемент защото без тези зарядни станции кой би купил електричка а те и досега са най много в Калафорня а не в Айдахо например.А специално за Спейс екс там примера е крещящ Правителството на Сащ разтури цялото Наса за да даде всички полети на Мъск а Наса е държавна.
  • #73
    0 rate up comment 2 rate down comment
    до 74 ( преди 1 година )
    А теб те свързвам само с една дума - дъно.
  • #72
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 74. ще ми дадеш ли пример за държавен протекционизъм към Тесла? Защото аз мога да ти дам десетки примери как държавата пречи на Тесла. Като започнеш че им спряха субсидиите само на тях за три години, а даваха по 7500 на всички останали техни конкyренти и стигнеш до това, че президента на САЩ през първите три години от мандата си нито веднъж не спомена Тесла и се правеше, че не съществуват. А space x получава най-малко държавна подкрепа, въпреки че върши най-много работа.
  • #71
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 72 ( преди 1 година )
    Няма како да обясняваш на какво се смееш си е работа на твоя мозък и не ме касае ни най малко.Мъск го свързвам с едно нещо с една дума а имено Протекционизъм до дъно.
  • #70
    3 rate up comment 3 rate down comment
    SpaceX до 85 ( преди 1 година )
    Твърдението, че Тесла се е развила благодарение на държавни протекции освен, че е крайно смехотворно е и напълно невярно. Тесла е спасявана два пъти от банкрут, като първия е чрез набиране на капитал от частни инвеститори, а втория е след, като Мерцедес вложи 50 милиона долара, срещу което получи 10% от компанията. И двата пъти правителството на САЩ не участва. Тесла е получавала 1 път заем от държавата в размер на 400 милиона долара, като любопитното е, че не компанията е поискала заема......
  • #69
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 86 ( преди 1 година )
    Това са фактите виж пазара на електрически коли и кой държи най голям пазарен дял в него.Също така в Сащ кой държи пазара със зарядни станции.Икономиката не е наука защото не се базира на реални феномени.Например ако загрееш при 100 градуса Целзии и нормално налягане от една атмосфера водата в канчето завира това е реален феномен и винаги се случва.Икономиката не работи на реални принципи там каквото и да направиш все става а водата при 1 атм ако не я загреш фо 100 градуса Целзии тя няма дазаври
  • #68
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "А така а как е свалил цената Мъск а ми с монопол." Едно време е имало една професия: шут. Шутът е забелязал краля с глупаво държание, вместо с интелигентен хумор. С такива изказвания, ти си идеален за тази работа! Току-що обърна цялата икономическа наука с надолу главата и започна да чукаш орехи с нея! Точно каквото би направил един шут!
  • #67
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 83 и 84 ( преди 1 година )
    А как мислиш че Тесла генерира пари за направата нантези станции.Първите тесли роудстър беше един лотус с батерии поске дойде модел ес първите модел ес бяха с по 300км пробег макс абсолютно непривлекателни коли изведнъж Мъск изгради империя със зарядни станции 5 модела и производствени мощности и всичко това с държавни протекции.