IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Tesla получи шокираща сметка за ремонт след „шофиране под дъжда“

Шотландец трябва да плати 20 000 евро, тъй гаранцията не покрива наводнената батерия

Собственици на Tesla Model Y от Шотландия ще трябва да платят 17 374 британски лири (20 094 евро), за да сменят батерията на своя електромобил. Причината за ремонт е шофиране при лошо време, твърдят шотландците, цитирани от изданието Edinburgh Live.


Tesla Model Y


Джони Басигалупо и Роб Хъси разказват , че проблемите с кросоувъра са започнали, след като са излезли да вечерят по-рано този месец. Времето в Единбург било дъждовно, но електромобилът стигнал без проблеми до ресторанта. На връщането обаче Model Y отказал да запали.

Двамата чакали 5 часа, за да дойде камион за теглене от поддръжката на Tesla, като самата комуникация с представителя на компания се оказала много трудно. В крайна сметка електромобилът е бил прибран в 1 часа сутринта, а още същия ден от сервиза се обадили, за да съобщят, че батерията е повредена.

„Обясниха ми, че в батерията е влязла вода и това не се покрива от гаранцията на самата батерия, която е за 8 години, както и че ремонтът ще струва около 17 000 лири. Просто бях шокиран", разказва Джони Басигалупо.

Собственикът допълва, че е очаквал сметка за около 500-1000 лири в най-лошия случай. Той успял да се свърже с мениджър от компанията по телефона, за да поиска обяснение за голямата сума.

„Той ми каза, че в батерията има вода поради факта, че времето в Шотландия е толкова лошо. Това беше проблемът - обясниха, че вината не е непременно моя, но и че Tesla не трябва да плаща по гаранцията. Това е просто нелепо", казва още Басигалупо.

Той и партньорът му признават, че за някои части от Шотландия през миналата седмица е било издадено предупреждение за лошо време. Това обаче е нещо нормално за района на Единбург. Басигапуло е категоричен, че случилото го кара да се съмнява в решението си да купи Tesla.

„Попитах човек от фирмата, дали това означава, че колите на Tesla да негодни за използване в Шотландия, но не получих отговор. Ако знаех, че обслужването и отношението към клиентите ще бъде толкова лошо, вероятно нямаше да си купя колата изобщо", разказва още собственикът.


0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бисер ( преди 1 година )
    АМ Тракия... На 1 тесла същият модел и свърши тока...колата умря... Шофьора отвори вратата, слезе, затвори я и се счупи прозореца, защото няма ток да го прибере 2 см при затваряне... Отделно 4 те гуми блокираха... Няма качване на камиона, да се закара до станция за заряд.. Колички, на 4 те гуми, пълен кошмар....сваляне пълен кошмар.. Самата кола е пълна простащина която не знам дори защо я налагат... Не рекламират.. Никога не бих си купил такъв наистина проблем..
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Има си съд за такива неща. Отказват ти гаранция, фабричен или произодствен дефект - съд. Без значение фритюрник ли е или Тесла, което си е пак фритюрник ама по скъп. Та всеки дилър знае как ще се развият нещата ако се стигне до съд. Затова като им се обади адвокат и почват да стават много мили, учтиви и сговорчиви. Защото когато колата не пали, трябва да се запали *** на дилъра. Никаква милост за тия нагли тарикати!
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Напълно си го заслужава, защо си е купил такава играчка от която явно и не разбира а и инвеститорите на тази компания трябва да печелят, не тези които си я купуват!
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Bay Hoy ( преди 1 година )
    "На връщането обаче Model Y отказал да запали."Определено няма да запали... Сигурно и преди ремонта не е "палила" !!!Просто, защото ако се запали ще изгори !
  • #23
    7 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Вече цял ден след новината тук, все още я няма в никое сериозно издание. В средно сериозните поне се споменава, че от Тесла са заявили че за такава повреда автомобилът трябва да е стоял доста време под вода и ще разследват, преди да дадат окончателната си оценка дали това е гаранционна повреда или клиентът ще трябва да плати ремонта. Информация която са "забравили" да споменат тук. Не че нещо но миналия месец и в България се случи да превали по изключение. Капна малко дъжд в Царево.
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Демек, все една Тесла трябва да е минала през локва и да не замине батерията."Не е само една, А доколкото знам 100% от автомобилите минават през 40 см дълбока локва още преди да излязат от фабриката. Поне в Китай е така, както се вижда на клипа. Тестовете са след първата минута https://youtu.be/WUDlHNQ-aTA
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Да не споменавам, че автомобилите се тестват при различни пътни и климатични условия. Демек, все една Тесла трябва да е минала през локва и да не замине батерията. Така че надали е точно описаното в самия материал и странните идеи на коментиращите...
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Като вали е нормално да има локви и да караш през тях. Като вали сняг е нормално да караш през киша и мизерия. Колата е да бъде карана през всичко, което има на пътя. Разбира се, има коли, дето не са за това, ама те са класики, ретро и подобни неща, а не автомобил излязъл от завода преди година или две. Аз Клио-то си карах до дълбочина на водата 40-ина см. без проблем. Значи, ако имам Тесла, трябва да следя каква е прогнозата за времето и да видя дали има дупки по пътя, дето ще се напълнят?!
  • #19
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    да се возиш на индукционене котлон не е добра идея
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    15. хвалиш ли се, че напоследък все за там разправяте все едно сте на глокорт?