IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla все още ли е луксозна марка?

С всички намаления на цените и стимули Model 3 струва колкото Toyota Corolla

В последно време сме свидетели на така наречената „ценова война“, в която Tesla агресивно изпреварва своите конкуренти на пазара. Така американският производител увеличава продажбите си, но дали това не се отразява на имиджа на марката.


Tesla


В почти всеки доклад за пазарните резултати Tesla е сочена като производител на луксозни автомобили, което преди време беше вярно най-вече заради високата начална цена на нейните продукти. Model S и Model X струваха над 100 000 долара, а това беше сравнимо със задвижваните от бензин модели на BMW, Mercedes и други марки, които са се утвърдили като премиум или луксозно ориентирани.

Разбира се, цената не е единственото нещо, което прави една кола „луксозна“. За да бъде такава тя трябва да предлага комфортно возене, висококачествени материали, а също така и функции - като масажиращи седалки, например. В същото време моделите на Tesla не са известни с качествения си интериор и само заради това те няма как да бъдат определени като „луксозни" или „премиум".

Цените на тези автомобили също не са на такова ниво, особено като се имат предвид различните намаления и стимули, предлагани при покупка на електрическо превозно средство. В момента Model 3 започва от 38 990 долара за базовата версия със задно задвижване, докато BMW 3-Series, което е с подобни размери, струва миншимум 44 500 долара във версията 330i.

Подобно нещо се случва и за останалата част от гамата на Tesla. Цената на Model S започва от 74 990 долара, като той е по-евтин със сравнимите BMW i5 M60 или Mercedes-Benz EQE 500.

При федерален данъчен кредит от 7500 долара, други данъчни стимули и потенциална икономия на гориво цената на притежание на Model 3 е равна на Toyota Corolla, която няма как да бъде определена като „луксозен автомобил“. А за да бъде една кола наистина такова, то тя не трябва да бъде превозно средство, което да превозва собственика си от точка А до точка Б.


0 от 500
  • #53
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Митю пернишкия ( преди 5 месеца )
    Само недей да дрънкаш какво ти никога не си казвал за Тресла, какво винаги си твърдял, че тя не е лукс и има проблеми с качеството, защото ще ти припомня с предишните никове, tsla и playd, какви глупости дрънкаше и как продължаваш да си смешен. Просто вятъра, като си обърне посоката и ти си сменяш ника. Пернишка маймунке, ти вярно обаче имаш психически проблеми и то много яки.
  • #52
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До myth ( преди 5 месеца )
    Абе перничанец, защо си си сменил ника бе, психопат. Мислиш, че няма да те позная ли? Абе карай си пробития голф на преработено масло и си свиркай, не се прави на електричар и разбирач. Пиши си се TSLA, или там другите идиотщини дето ги мислиш. Хаха.
  • #51
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 5 месеца )
    Удавени Тесла при дъжд,с ремонт на батерията за 20000 долара.
  • #50
    0 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Също така се опитвате да проектирате лудостта, манията за екология, до скоро имаше един който постоянно говореше за гейове и вибратори независимо за каква тема става въпрос. По същия начин се опитвате да решавате абсолютно всички проблеми както си знаете -например автомобилния проблем се решават с хапчета според вас
  • #49
    0 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    До 47. Ти прочети какво е проекция в психологията, защото се опитваш да проектираш своите проблеми върху околните като в случая с фрустрацията, която означава: "Фрустрация е термин от психологията, който обозначава емоционално състояние на човек, ИЗЛЪГАН В СВОИТЕ ОЧАКВАНИЯ". Както виждаш моите очаквания за електромобилите се изпълняват по-бързо отколкото съм очаквал, за разлика от вашите очаквания за водородът, синтетичните горива, провалът на електромобилите и в частност Тесла. Ваш проблем!
  • #48
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 5 месеца )
    Никога не е била и няма да бъде.
  • #47
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 5 месеца )
    Абе момче, пий си хапчетата бе. Ставаш все по-смешен. Ти друга работа нямаш ли си, а обясняваш някакви щуротии дето никой не ги интересува. Това твоето в психологията се нарича фрустрация ходи се прегледай.
  • #46
    2 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Поредното глупаво схващане! Ако беше прочел статията за разликата между лукс и премиум автомобили, щеше да знаеш за примера с ferrari, което също е луксозен автомобил но не е нито седан нито влиза в някакви стереотипи за размери на луксозните автомобили. Ето ти цитат пак оттам :Какво е луксозен автомобил?Луксозният автомобил е този, който предлага на водачите и пътниците огромен комфорт и удобство. Всеки луксозен автомобил ще предостави на купувача това, което иска. Не всички са просторни, тъй
  • #45
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Реално ( преди 5 месеца )
    Това е най-масовата, най-продаваната (Y е пред Корола) и здрава кола на 21-век (Tesla Plaid Channel има над 2000 заснети старта без 1 авария). Plaid е най-бързото нещо на 4 гуми за под 90 хил.долата в историята на Света. И единственото с 2 багажника.
  • #44
    6 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Зададох ясен и конкретен въпрос с конкретни примери и получавам пак бля бля бля бля бля бля празни приказки и увъртания. Mercedes e клас в луксозният сегмент ли е или не? Отговорът може да бъде само да или не И никакъв друг. Има си официален сегмент и в него се знае точно кои автомобили влизат. Тесла никога не е била в луксозния сегмент както и повечето модели на mercedes. Единственият луксозен mercedes е s-class и никой друг модел, независимо в какво ВЯРВАТЕ. Знанията са над от ВЯРАТА.