IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen призна: „Нещата не вървят на добре“

Покривът ни гори и трябва да спрем да харчим пари за глупости, категоричен е шефът на компанията Томас Шефер

Volkswagen се намира в много тежка ситуация и следващите месеци ще бъдат от жизненоважно значение за германския производител. Това е заявил главният изпълнителен директор Томас Шефер по време на вътрешна среща с 2000 мениджъри в компанията, твърди Wards Auto.


Томас Шефер Volkswagen


„Нещата не вървят добре и всичко е заложено на карта. Времената са много трудни и трябва да спрем да харчим пари за глупости. Предстоят ни тежки седмици и месеци, в които всяка малка победа може да бъде от огромно значение“, е казал Шефер на подчинените си.

Според Шефер основната задача пред Volkswagen е да спести 10 млрд евро през следващите 3 години. За целта компанията въвежда цяла серия от „програми за ефективност“, които ще доведат до сериозно намаляване на разходите.


Volkswagen


„В момента покривът ни гори, тъй като през последните години си позволихме да харчим твърде много пари в различни области. Проблемите ни се дължат на структури и процеси, които са твърде сложни, бавни и негъвкави. Трябва да бъдем един отбор, в който всички работят заедно. Само така ще излезем от тежката ситуация“, категоричен е Шефер.

Изявленията на шефа на Volkswagen идват на фона на противоречивите резултатите на компанията. Тя учетвори продажбите на електрическия си кросоувър ID.4 в САЩ спрямо миналата година, когато бяха продадени едва 6690 бройки от модела. В същото време обаче част от завода в Емден (Германия) спря работа за 6 седмици именно заради слабото търсене на електромобила.


Volkswagen


Едновременно с това продажбите на основен пазар – този в Китай, паднаха до едни от най-ниските нива в историята и това принуди Volkswagen да свали цените на повечето от предлаганите модели. Това позволява на компанията да остане конкурентоспособна, но и рязко намалява маржовете на печалба.

Притесненията на Шефер бяха подкрепени и от финансовият директор на компанията Патрик Андреас Майер, според когото „проблемите във Volkswagen са далеч по-дълбоки от това, което се вижда на повърхността“. На срещата с мениджърите той е заявил, че „бизнесът с продажбите на коли не върви и ситуацията е критична, като това е последният шанс за измъкване“.


0 от 500
  • #43
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Щом толкова много се продават,защо от Тресла намалиха цените?
  • #42
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    Хахаха, кой изобщо ги купува тези тараляски?Само някой заблуден трансгендер.Да не говорим, че същите модели и даже по-добри в Китай са на половин цена.
  • #41
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 37 ( преди 1 година )
    За такива като теб кога ще върви когато електромобилите минат 50% ли, което по всяка вероятност ще стане до 3-4 години в Европа и до 1-2 в Китай
  • #40
    10 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Е ми виж кой ги купува.Актьори и тн които в гаража си имат 5 поршета например
  • #39
    7 rate up comment 5 rate down comment
    До 38 ( преди 1 година )
    Най-продаваната кола в света значително по-скъпа от Корола се купувала най-вече като втора или трета кола, други *** вицове имаш ли?
  • #38
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Бизнеса на ТеслЪ вървял но нека да видим как кой купувя тесла това ся най вече хора които купувят тесла като вторя или трета кола а първята им е някое мощно двг с което допринасянето към намаляване на цо2 е минимално
  • #37
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Не върви нещо бизнеса,електричари?
  • #36
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До #34 ( преди 1 година )
    Естествено,че ще издържи повече. Пълно е с такива компании, които предлагат по-качествен продукт от оригиналния.
  • #35
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Пламен ( преди 1 година )
    И без това повечето части са китайски защо да плащаме повече заради марката на автомобила.. А и скоро всички големи марки ще изчезнете от пазара за автомобили идва ред на китайците.Благодарете на европейските ви лидери. Всички знаем защо ни натискат за електрически коли и то няма нищо общо с екологията.
  • #34
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До 24 ( преди 1 година )
    Ти напълно ли си убеден че онази "защита" която ти слагат на уплътненията в нефирмения сервиз на Тесла, ще издържи на какъвто и да е антифриз при всякакви условия? След като някой е сменил антифриза с такъв какъвто не е препоръчан от производителя, не можеш да наречеш това заложен от производителя капан!