IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen призна: „Нещата не вървят на добре“

Покривът ни гори и трябва да спрем да харчим пари за глупости, категоричен е шефът на компанията Томас Шефер

Volkswagen се намира в много тежка ситуация и следващите месеци ще бъдат от жизненоважно значение за германския производител. Това е заявил главният изпълнителен директор Томас Шефер по време на вътрешна среща с 2000 мениджъри в компанията, твърди Wards Auto.


Томас Шефер Volkswagen


„Нещата не вървят добре и всичко е заложено на карта. Времената са много трудни и трябва да спрем да харчим пари за глупости. Предстоят ни тежки седмици и месеци, в които всяка малка победа може да бъде от огромно значение“, е казал Шефер на подчинените си.

Според Шефер основната задача пред Volkswagen е да спести 10 млрд евро през следващите 3 години. За целта компанията въвежда цяла серия от „програми за ефективност“, които ще доведат до сериозно намаляване на разходите.


Volkswagen


„В момента покривът ни гори, тъй като през последните години си позволихме да харчим твърде много пари в различни области. Проблемите ни се дължат на структури и процеси, които са твърде сложни, бавни и негъвкави. Трябва да бъдем един отбор, в който всички работят заедно. Само така ще излезем от тежката ситуация“, категоричен е Шефер.

Изявленията на шефа на Volkswagen идват на фона на противоречивите резултатите на компанията. Тя учетвори продажбите на електрическия си кросоувър ID.4 в САЩ спрямо миналата година, когато бяха продадени едва 6690 бройки от модела. В същото време обаче част от завода в Емден (Германия) спря работа за 6 седмици именно заради слабото търсене на електромобила.


Volkswagen


Едновременно с това продажбите на основен пазар – този в Китай, паднаха до едни от най-ниските нива в историята и това принуди Volkswagen да свали цените на повечето от предлаганите модели. Това позволява на компанията да остане конкурентоспособна, но и рязко намалява маржовете на печалба.

Притесненията на Шефер бяха подкрепени и от финансовият директор на компанията Патрик Андреас Майер, според когото „проблемите във Volkswagen са далеч по-дълбоки от това, което се вижда на повърхността“. На срещата с мениджърите той е заявил, че „бизнесът с продажбите на коли не върви и ситуацията е критична, като това е последният шанс за измъкване“.


0 от 500
  • #83
    0 rate up comment 0 rate down comment
    KKK ( преди 9 месеца )
    Виж Ферари обаче нямат проблеми да правят по 90000 долара на кола. И не им пречи, че продават по-малко от 20000 коли на година.
  • #82
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Пламен Кръстев ( преди 9 месеца )
    Е как да върви бизнесът, след като за пасат с чака 16 месеца
  • #81
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Боян Максимов ( преди 9 месеца )
    В Китай дамска електричка с 300км пробег 10 000$Джип с 500кс и 1500км пробеж 20 000$Китайците да не са им роби на VW
  • #80
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Никой ( преди 9 месеца )
    Ами не не е това целта, просто wv не се справя. Той електромобила може да е добър, но въпреки това да не уцелиш таргет групата потребители или производството им да излиза много скъпо. Тесла е компанията с най големи маржове на печалба. Те не просто правят автомобили но и самите машини за ороизводството им, освен това се целят в богати и екстравагантни клиенти, а wv си е бародна кола,при една разумна преценка един обикновен човек като мен никога не би избрал елвктромобил пре ДВГ.
  • #79
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Нов ( преди 9 месеца )
    Еми то целта на т.н.зелен преход е именно това - да не е масово притежанието на автомобилаи, само богопомазани да имат
  • #78
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 9 месеца )
    От все сърце пожелавам фалит на тия мошеници!
  • #77
    39 rate up comment 4 rate down comment
    Жоро ( преди 9 месеца )
    Европа се гръмна в главата със зелените халюцинации
  • #76
    13 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Изобщо не е вярно, че сдават батериите за 7-8 год. Дори напротив, примерно на Тойота хибридите, масово батериите им са над 80% живот на 10 год.Електричните се поддържат по-лесно, нямаш смяна на масла и др.
  • #75
    11 rate up comment 16 rate down comment
    Баварец ( преди 9 месеца )
    До 74: изредил си "някакви" аргументи, но увлечен в лакомия или просто гледайки единствено, че "гроздето е кисело " забравяш основния въпрос: КАКВО ЩЕ ДИШАМЕ УТРЕ? или КАКВО ЩЕ ОСТАВИМ НА ДЕЦАТА СИ? - Помийна яма и ще им кажем, че гледахме джоба си? Не зная, толкова ли е трудно за проумяване, че да не го виждате???? 44-45С е на Балканите, кога се е случвало преди в такива размери? Имало е локални точки, но това не ти ли говори, че идва денят за плащане на сметката?
  • #74
    34 rate up comment 8 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Не смеят да си признаят че няма пазар за скъпите еднодневни миксери. Преди няколко години имаше супер търсене и купуване на дизели и бензини ,обаче джендърчетата ***.а майката на автомобилната индустрия с тъпите си зелени уж закончета,а всъщност някой печели адски много от всичката тази помия .за един миксер да дадеш 60 ,70 хилядарки като знаеш че след 7,8 год батерията ще сдаде багажа си е чиста лудост